eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barwice › Wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej im. Władysława Szafera w Barwicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-13

Barwice: Wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej im. Władysława Szafera w Barwicach
Numer ogłoszenia: 133665 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Barwice , ul. Zwycięzców 22, 78-460 Barwice, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 37336309, faks 094 3736349.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.barwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej im. Władysława Szafera w Barwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej im. Władysława Szafera w Barwicach w ramach projektu Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie powiatów: białogardzkiego, drawskiego, kołobrzeskiego, koszalińskiego, szczecineckiego i świdwińskiego. Zakres zadania obejmuje: BRANŻA BUDOWLANA 1. DACH 1.1. Ocieplenie stropodachu metodą BSO - 44,517 m2, 1.2. Instalacja odgromowa 1.2.1. Demontaż wsporników odstępowych i montaż wsporników naciągowych - 64,000 m2, 1.2.2. Wymiana przewodów - 51,600 m., 1.3. Obróbki blacharskie 1.3.1. Obróbki blacharskie - 230,032 m2, 1.3.2. Rynny dachowe - 188,660 m., 1.3.3. Uszczelnianie silikonem - 67,010 m., 1.4. Kominy - 12,368 m2, 1.5. Renowacja pokrycia dachowego - 930,565 m2, 2. DOCIEPLENIE PODDASZA 2.1. Docieplenie podłogi strychu - 655,210 m2, 3. ELEWACJA WSCHODNIA 3.1. Przygotowanie podłoża 3.1.1. Impregnacja elewacji - 532,580 m2, 3.1.2. Uzupełnienie tynków zewnętrznych - 144,082 m2, 3.1.3. Przygotowanie podłoża pod docieplenie - 336,190 m2, 3.1.4. Zerwanie posadzek lub okładzin - 52,308 m2, 3.2. Prace uzupełniające 3.2.1. Demontaż starych i montaż nowych elementów wyposażenia - 9,000 szt., 3.2.2. Wymiana oświetlenie przy wejściu do budynku - 1,000 kpl., 3.3. Elektryka 3.3.1. Wykucie bruzd - 66,000 m., 3.3.2. Montaż uchwytów pod rury 66,000 m., 3.3.3. Rury winidurowe - 66,000 m., 3.3.4. Przewód kabelkowy wciągany do rur - 22,000 m., 3.3.5. Odgałęźniki bryzgoszczelne - 2,000 szt., 3.3.6. Połączenia przewodów kabelkowych - 6,000 szt., 3.3.7. Wymiana przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej - 44,000 m., 3.3.8. Montaż uziomu ze stali profilowej - 4,000 szt., 3.3.9. Montaż uziomu powierzchniowego w wykopie - 55,000 m., 3.3.10. Badania i pomiary - 4,000 szt. 3.4. Docieplenie 3.4.1. Docieplenie ścian i ościeży płytami styropianowymi - 521,880 m2, 3.4.2. Ocieplenie ścian budynków metodą lekką - 535,099 m2, 3.4.3. Wykonanie zdobień - 11,378 m2, 3.4.4. Montaż taśmy uszczelniającej - 297,200 m., 3.4.5. Pokrycie ścian tynkiem - gzyms - 13,219 m2, 3.4.6. Ocieplenie płytami styropianowymi - ochrona narożników kątownikiem metalowym - 320,200 m., 3.5. Remont wejścia wraz z balkonem 3.5.1. Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa - balkon - 48,920 m2, 3.5.2. Ocieplenie ścian płytami styropianowymi - 14,778 m2, 3.5.3. Malowanie farbą silikonową - 63,698 m2, 3.5.4. Remont posadzki - 10,553 m2, 3.5.5. Cokoliki płytkowe z kamieni sztucznych - 5,100 m., 3.6. Stolarka okienna i drzwiowa 3.6.1. Wykucie z muru i wstawienie nowych okien - 6,152 m2, 3.6.2. Wstawienie nawiewek higrosterowalnych - 9,000 szt., 3.7. Obróbki blacharskie 3.7.1. Obróbki blacharskie parapetów i krawędzi balkonów - 55,096 m2, 3.7.2. Rury spustowe - 22,000 m., 3.8. Cokół 3.8.1. Docieplenie płytami styropianowymi - 56,318 m2, 3.8.2. Montaż taśmy uszczelniającej - 28,640 m., 3.8.3. Ocieplenie ścian - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym - 28,640 m., 3.8.4. Demontaż podejścia odpływowego i montaż czyszczaków z PCV - 2,000 szt., 3.8.5. Rurociągi kanalizacyjne - 2,800 m., 3.9. Cokół - prace dodatkowe 3.9.1. Zerwanie posadzek - 45,160 m2 3.9.2. Posadzki wylewane lastrykowe - 21,760 m2, 3.9.3. Okładziny schodów - 23,400 m2, 3.9.4. Wsypy piwniczne - 9,000 szt., 3.10. Izolacje pionowe 3.10.1. Nawierzchnie z kostki brukowej - 2,069 m2, 3.10.2. Roboty ziemne - wykopy - 98,129 m3, 3.10.3. Odgrzybienie powierzchni ścian - 93,456 m2, 3.10.4. Izolacje cieplne - 16,992 m2, 3.10.5. Izolacje przeciwwilgociowe - 76,464 m2, 3.10.6. Chodniki z kostki brukowej - 29,736 m2, 3.10.7. Obrzeża betonowe - 84,960 m., 3.11. Rusztowania i osłony okien 3.11.1. Rusztowania - 649,680 m2, 3.11.2. Osłony - 799,610 m2, 3.11.3. Instalacje odgromowe - 649,680 m2, 4. ELEWACJA ZACHODNIA 4.1. Przygotowanie podłoża 4.1.1. Impregnacja elewacji - 560,927 m2, 4.1.2. Uzupełnienie tynków zewnętrznych - 153,563 m2, 4.1.3. Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie - 358,314 m2, 4.1.4. Zerwanie posadzek lub okładzin z masy lastrykowej - 358,314 m2, 4.2. Prace uzupełniające, 4.2.1. Uzupełnienie krat - 33,660 m2, 4.2.2. Dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad - 2,117 m2, 4.2.3. Wymiana oświetlenia przy wejściu do budynku - 1,000 kpl., 4.3. Elektryka, 4.3.1. Wykucie bruzd, montaż uchwytów, rur winidurowych i przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej - 44,000 m., 4.3.2. Montaż uziomu ze stali profilowanej - 4,000 szt., 4.3.3. Montaż uziomu powierzchniowego w wykopie - 42,320 m., 4.3.4. Badania i pomiary - 4,000 szt., 4.4. Docieplenie 4.4.1. Docieplenie ścian płytami styropianowymi - 474,585 m2, 4.4.2. Docieplenie ościeży - 66,298 m2, 4.4.3. Ocieplenie ścian metodą lekką - malowanie tynku farbą silikonową - 540,883 m2, 4.4.4. Wykonanie zdobień płytami styropianowymi - 11,378 m2, 4.4.5. Montaż taśmy uszczelniającej - 207,180 m., 4.4.6. Ocieplenie ścian - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym - 253,180 m., 4.4.7. Pokrycie ścian tynkiem - 13,219 m2, 4.4.8. Gzyms - malowanie farbą silikonową - 13,219 m2, 4.5. Stolarka okienna i drzwiowa, 4.5.1. Wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi i okien - 8,031 m2, 4.5.2. Wstawienie nawiewek higrosterowalnych - 3,000 szt. 4.6. Obróbki blacharskie, 4.6.1. Obróbki blacharskie - parapety - 30,835 m2, 4.6.2. Rury spustowe - 44,000 m., 4.7. Cokół 4.7.1. Docieplenie ścian i ościeży - 50,416 m2, 4.7.2. Montaż taśmy uszczelniającej - 9,760 m., 4.7.3. Ocieplenie - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym - 9,760 m. 4.7.4. Demontaż podejścia odpływowego, montaż czyszczaka z PCV - 4,000 szt., 4.7.5. Rurociągi kanalizacyjne - 7,600 m., 4.8. Cokół - prace dodatkowe, 4.8.1. Zerwanie posadzek - 15,967 m2, 4.8.2. Posadzki wylewane lastrykowe - 3,534 m2, 4.8.3. Okładziny schodów - 12,433 m2, 4.8.4. Wsypy piwniczne - 3,000 szt., 4.9. Izolacje pionowe, 4.9.1. Nawierzchnie z kostki brukowej - 13,461 m2, 4.9.2. Roboty ziemne - wykopy - 82,952 m3, 4.9.3. Rozebranie chodników z płyt betonowych - 24,245 m2, 4.9.4. Odgrzybianie powierzchni ścian - 79,002 m2, 4.9.5. Izolacje cieplne - 14,364 m2, 4.9.6. Izolacje przeciwwilgociowe - 64,638 m2, 4.9.7. Położenie chodników z kostki brukowej - 24,245 m., 4.9.8. Obrzeża betonowe - 46,180 m2, 4.10. Rusztowania i osłony okien 4.10.1. Rusztowania - 620,040 m2, 4.10.2. Osłony okien - 722,161 m2, 4.10.3. Instalacje odgromowe rusztowań zewnętrznych - 620,040 m2 5. ELEWACJA POŁUDNIOWA 5.1. Przygotowanie podłoża, 5.1.1. Impregnacja elewacji - 316,283 m2, 5.1.2. Uzupełnienie tynków - 80,170 m2, 5.1.3. Przygotowanie podłoża pod docieplenie - 187,063 m2, 5.1.4. Zerwanie posadzek lub okładzin z masy lastrykowej - 33,695 m2, 5.2. Prace uzupełniające, 5.2.1. Demontaż i montaż alarmu - 1,000 szt., 5.2.2. Wymiana oświetlenia przy wejściu do budynku - 1,000 kpl. 5.3. Elektryka, 5.3.1. Demontaż starych elementów - 7,000 szt., 5.3.2. Montaż nowych elementów - 3,000 szt., 5.3.3. Mechaniczne wykucie bruzd, montaż uchwytów, rur winidurowych, przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej - 23,000 m., 5.3.4. Montaż uziomu ze stali profilowej - 3,000 szt., 5.3.5. Montaż uziomu powierzchniowego w wykopie - 37,000 m., 5.3.6. Badania i pomiary - 3,000 szt., 5.4. Docieplenie 5.4.1. Docieplenie ścian płytami styropianowymi - 241,901 m2, 5.4.2. Docieplenie ościeży płytami styropianowymi - 45,033 m2, 5.4.3. Ocieplenie ścian metodą lekką - malowanie ścian farbą silikonową - 286,934 m2, 5.4.4. Wykonanie zdobień płytami styropianowymi - 8,639 m2, 5.4.5. Montaż taśmy uszczelniającej - 140,730 m., 5.4.6. Ocieplenie ścian - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym - 152,730 m., 5.4.7. Pokrycie ścian tynkiem i malowanie farbą silikonową - 8,095 m2, 5.5. Stolarka okienna i drzwiowa, 5.5.1. Wykucie z muru i wstawienie nowych okien - 17,928 m2, 5.5.2. Wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi - 4,040 m2, 5.5.3. Wstawienie nawiewek higrosterowalnych - 8,000 szt., 5.6. Obróbki blacharskie, 5.6.1. Obróbki blacharskie parapety - 18,362 m2, 5.6.2. Rury spustowe - 8,200 m., 5.7. Cokół, 5.7.1. Docieplenie ścian płytami styropianowymi - 32,205 m2, 5.7.2. Docieplenie ościeży płytami styropianowymi - 2,650 m2, 5.7.3. Montaż taśmy uszczelniającej, docieplenie - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym - 8,280 m., 5.7.4. Demontaż podejścia odpływowego, montaż czyszczaka z PCV - 1,000 szt., 5.7.5. Rurociągi kanalizacyjne z PCV - 1,900 m., 5.8. Cokół - prace dodatkowe - 3,000 szt., 5.9. Izolacje pionowe, 5.9.1. Rozebranie chodników z płyt betonowych - 37,926 m2, 5.9.2. Roboty ziemne - 50,787 m3, 5.9.3. Odgrzybianie powierzchni ścian - 48,369 m2, 5.9.4. Izolacje cieplne - 14,448 m2, 5.9.5. Izolacje przeciwwilgociowe - 33,921 m2, 5.9.6. Chodniki z kostki brukowej - 25,284 m2, 5.9.7. Obrzeża betonowe - 72,240 m., 5.9.8. Chodniki z płyt betonowych - 12,642 m2, 5.10. Rusztowania i osłony okien, 5.10.1. Rusztowania zewnętrzne rurowe - 313,206 m2, 5.10.2. Osłony okien - 376,158 m2, 5.10.3. Instalacje odgromowe rusztowań zewnętrznych - 313,206 m2, 6. ELEWACJA PÓŁNOCNA, 6.1. Przygotowanie podłoża, 6.1.1. Impregnacja elewacji - 259,175 m2, 6.1.2. Przygotowanie podłoża pod docieplenie - 159,689 m2, 6.1.3. Uzupełnienie tynków zewnętrznych - 68,438 m2, 6.1.4. Zerwanie posadzek lub okładzin - 31,048 m2, 6.2. Prace uzupełniające, 6.2.1. Uzupełnienie krat prostych - 2,299 m2 6.2.2. Malowanie krat i balustrad - 5,740 m2, 6.2.3. Wymiana oświetlenia przy wejściu do budynku - 1,000 szt. 6.2.4. Rozebranie płyt dachowych żelbetonowych - 0,092 m3, 6.2.5. Montaż daszka wejściowego - 2,000 szt., 6.2.6. Wykucie z muru skrzynek i obsadzenie nowej - 1,000 szt. 6.3. Elektryka, 6.3.1. Wykucie bruzd, montaż uchwytów, rur winidurowych, przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej - 23,000 m., 6.3.2. Montaż uziomu ze stali profilowej - 3,000 szt., 6.3.3. Montaż uziomu powierzchniowego w wykopie - 37,000 m., 6.3.4. Badania i pomiary - 3,000 szt., 6.4. Docieplenie, 6.4.1. Docieplenie ścian płytami styropianowymi - 201,694 m2, 6.4.2. Docieplenie ościeży płytami styropianowymi - 46,992 m2, 6.4.3. Ocieplenie ścian - malowanie farbą silikonową - 248,686 m2, 6.4.4. Wykonanie zdobień płytami styropianowymi - 6,358 m2, 6.4.5. Montaż taśmy uszczelniającej - 146,850 m., 6.4.6. Ocieplenie ścian - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym - 165,850 m., 6.4.7. Pokrycie ścian tynkiem i ocieplenie metodą lekką - 7,546 m2, 6.5. Stolarka okienna i drzwiowa, 6.5.1. Wykucie i wstawienie nowych okien - 20,325 m2, 6.5.2. Wykucie i wstawienie nowych drzwi - 11,600 m2, 6.5.3. Wstawienie nawiewek higrosterowalnych - 11,000 szt., 6.6. Obróbki blacharskie, 6.6.1. Obróbki blacharskie parapetów - 18,849 m2, 6.6.2. Rury spustowe - 12,400 m., 6.7. Cokół, 6.7.1. Docieplenie ścian płytami styropianowymi - 29,090 m2, 6.7.2. Docieplenie ościeży płytami styropianowymi - 3,482 m2, 6.7.3. Montaż taśmy uszczelniającej i ocieplenie ścian budynku, ochrona narożników wypukłych kątownikami metalowymi- 10,880 m., 6.7.4. Demontaż podejścia odpływowego, montaż czyszczaka z PCV - 2,000 szt., 6.7.5. Rurociągi kanalizacyjne - 3,800 m., 6.8. Cokół - prace dodatkowe, 6.8.1. Zerwanie posadzek lub okładzin - 8,093 m2, 6.8.2. Posadzki wylewane lastrykowe - 2,558 m2, 6.8.3. Okładziny schodów - 5,535 m2 6.8.4. Wsypy piwniczne - 4,000 szt., 6.9. Izolacje pionowe, 6.9.1. Nawierzchnie z kostki brukowej - 19,079 m2, 6.9.2. Roboty ziemne - 30,789 m3, 6.9.3. Odgrzybianie powierzchni ścian - 29,323 m2, 6.9.4. Izolacje cieplne - 10,516 m2, 6.9.5. Izolacje przeciwwilgociowe - 18,807 m2, 6.9.6. Chodniki z kostki brukowej - 5,936 m2, 6.9.7. Obrzeża betonowe - 16,960 m., 6.10. Rusztowania i osłony okien, 6.10.1. Rusztowania zewnętrzne rurowe - 299,450 m2, 6.10.2. Osłony okien - 361,992 m2, 6.10.3. Instalacje odgromowe rusztowań zewnętrznych - 299,450 m2, 7. WYWÓZ GRUZU - 82,532 M3. BRANŻA SANITARNA 1. WYMIANA INSTALACJI C.O. 1.1. Prace demontażowe, 1.1.1. Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o średnicy od 10 do 90 mm - 3377,000 m., 1.1.2. Demontaż grzejników żeliwnych członowych - 109,000 kpl., 1.1.3. Demontaż grzejników stalowych dwupłytowych - 11 kpl. 1.1.4. Przebicie otworów w ścianach - 135,000 szt., 1.1.5. Skucie powierzchni - 243,000 m2, 1.2. Wywóz gruzu, 1.2.1. Wywóz grzejników i rur - 9,000 t., 1.2.2. Wywóz spryzmowanego gruzu - 63,18 m3, 1.3. Rurociągi i armatura, 1.3.1. Rurociągi z tworzyw sztucznych - 1350,000m., 1.3.2. Punkty stałe w rurociągach z tworzyw sztucznych - 101,000 szt., 1.3.3. Regulator różnicy ciśnień - 28,000 szt., 1.3.4. Zawór nastawny - 26,000 szt., 1.3.5. Próby szczelności z dokonaniem regulacji - 156,000 urz., 1.3.6. Montaż zaworów grzejnikowych - 299,000 szt., 1.3.7. Rury przyłączne - 156,000 kpl., 1.3.8. Odpowietrznik - 26,000 szt. 1.4. Urządzenia grzejne, 1.4.1. Grzejniki stalowe jednopłytowe - 92,000 szt. 1.4.2. Grzejniki stalowe dwupłytowe - 51,000 szt., 1.5. Izolacja - 1377,000 m., 1.6. Prace wykończeniowe 1.6.1. Zamurowania przebić i uzupełnienie tynków - 326,000 szt., 1.6.2. Dwukrotne malowanie powierzchni wewnętrznych - 243,000 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz.275 ze zmianami). 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Barwice - Bank Spółdzielczy Białogard O/Barwice nr: 27 8562 0007 0030 0823 2000 0040, b) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu stanowiącego wadium. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie wskazanej w ust.3 pkt. 2) do 5) wadium powinno być sporządzone adekwatnie do formy, w której jest wnoszone i winno zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności wadium, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie wniósł wadium. Jednocześnie ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 8. Zwrot, zatrzymanie lub żądanie ponownego wniesienia wadium nastąpi w trybie art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 cytowanej ustawy, oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj.: 5. udzielą 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, 6. wskażą w ofercie jakie części zamówienia powierzą podwykonawcy, 7. załączą do oferty wyceniony kosztorys ofertowy. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta Wykonawcy musi zawierać: 1) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Zamawiający żąda: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: Wykonawca wykaże, że jako główny wykonawca lub podwykonawca wykonał (budował, zmodernizował) co najmniej jeden obiekt o charakterze podobnym w zamówieniu co przedmiot zamówienia i wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,00 zł z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ. Wykaz należy uzupełnić w dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, protokół odbioru), b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - Wykonawca musi wykazać, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby na stanowiskach samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami). Wykonawca musi wykazać, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń w następujących specjalnościach: A. jedna osoba na stanowisku kierownika budowy posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, B. jedna osoba do kierowania robotami posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, C. jedna osoba do kierowania robotami posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz legitymują się przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3) w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia następujących dokumentów: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, c) wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, d) wyceniony kosztorys ofertowy, e) podpisany dokument gwarancyjny stanowiący załącznik do SIWZ, f) dokument potwierdzający wniesienie wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.barwice.pl/home/Zamowienia-Publiczne/Zamowienia-publiczne/Ogloszenia-przetargow.aspx.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Barwice; Referat Infrastruktury i Ochrony Środowiska pok. nr 3; ul. Zwycięzców 22, 78-460 Barwice; tel. (094) 373 63 09 wew. 33, e-mail: monika.tomska@op.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Barwice; Referat Infrastruktury i Ochrony Środowiska pok. nr 3; ul. Zwycięzców 22, 78-460 Barwice;.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowanie ww inwestycji ze srodków Unii Europejskiej jest możliwe pod warunkiem uzyskania dofinansowania realizacji projektu pn Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie powiatów: białogardzkiego, drawskiego, kołobrzeskiego, koszalińskiego, szczecineckiego i świdwińskiego, ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet IX..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.