eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słomniki › Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu pożarniczo - ratowniczego typu lekkiego 4 x 2 z zabudową kontenerową dla OSP Słomniki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-13

Słomniki: Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu pożarniczo - ratowniczego typu lekkiego 4 x 2 z zabudową kontenerową dla OSP Słomniki.
Numer ogłoszenia: 133659 - 2016; data zamieszczenia: 13.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Słomnikach , ul. Wolności 4, 32-090 Słomniki, woj. małopolskie, tel. 12 388 19 98.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu pożarniczo - ratowniczego typu lekkiego 4 x 2 z zabudową kontenerową dla OSP Słomniki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu pożarniczo - ratowniczego typu lekkiego 4 x 2 z zabudową kontenerową dla OSP Słomniki. Samochód musi spełniać obowiązujące normy dla samochodów pożarniczo - ratowniczych zgodnie z aktualnymi przepisami obowiązującymi w Polsce. Ponadto: 1. Rok produkcji min 2015 fabrycznie nowy 2. możliwość przewozu min. 5 osób 3. ładowność całkowita do 3500 kg 4. moc silnika min. 120 KM 5. rozstaw osi do 4000 mm 6. średnica zawracania / zewnętrzna obrysowa - po zabudowie/ do 15 m 7. skrzynia biegów manualna 6 stopniowa + wsteczny 8. drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu szyby przesuwane 9. część osobowa zabezpieczona przegrodą od części ładunkowej 10. szyby boczne w kabinie kierowcy regulowane elektrycznie 11. układ bezpieczeństwa ABS, ESP 12. klimatyzacja 13. elektryczne regulowane i podgrzewane lusterka boczne 14. przednie światła przeciwmgielne 15. poduszka powietrzna dla kierowcy 16. centralny, podwójnie ryglowany zamek z pilotem 17. wzmocniony alternator i akumulator, 18. osłona silnika 19. światła LED do jazdy dziennej 20. radiotelefon samochodowy o odstępie między kanałowym 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min 128 kanałów. 21. na dachu halogen LED do oświetlenia pola dachu 22. przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką 23. z przodu pojazdu montaż wciągarki elektrycznej o sile uciągu minimum 3,5 ton z liną wraz z pokrowcem 24. pasy bezpieczeństwa 25. Paliwo- pełny bak 26. Oznakowanie : a) Belka świetlna z napisem STRAŻ wykonana w technologii LED b) generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów c) lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu d) lampy przednie błyskowe LED umieszczone na wysokości przednich lusterek samochodu osobowego e) napis na drzwiach: Ochotnicza Straż Pożarna Godło Słomnik i pod spodem napis SŁOMNIKI 27. Zabudowa: a) automatyczne oświetlenie przedziału pasażerskiego b) automatyczne oświetlenie LED przy otwieraniu rolet c) dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy d) konstrukcja przedziału dla załogi zapewnia ochronę pasażerów przed przemieszczającym się wyposażeniem podczas wypadku lub hamowania awaryjnego, poprzez oddzielenie przedziału sprzętowego od przedziału załogi. e) Zabezpieczenie blachą aluminiową wewnętrznych części nadwozia. f) Półki aluminiowe mocowane do stelaża ze stali nierdzewnej z miejscem na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze. g) pólka wysuwana pod pompę szlamową spalinową , h) stelaż na dachu do mocowania sań ratownictwa wodnego ,mocowanie pod drabinę składaną aluminiową o dl min 8 m i) wyjście po drabince mocowanej na tyle samochodu j) konstrukcja dachu I stelaża I wytrzymująca obciążenie sprzętu i min 2 strażaków k) uchwyty do mocowania deski pod sufitem skrzyni sprzętowej l) półka na torbę R1 w przedniej części kontenera m) 5 rolet. Boczne min. 1200 mm tylna 880 mm blacha aluminiowa. n) Kontener lakierowany obustronnie o) opony wielosezonowe. p) Żółta fala na tyle samochodu ponad rolet q) Hak typu kulowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 3500 kg, wg PN-76/S-47291 r) Gniazdo elektryczne do przyczepy znormalizowane 12V , 7-biegunowe , wg PN-83/S-76055 s) agregat wysokociśnieniowy wodno - pianowy ze zbiornikiem wody min. 200 l t) zintegrowany ze zbiornikiem pianotwórczym. Końcówka do piany, zwijadło ręczne (ewentualnie automatyczne). Wąż min 40 mb. u) Dl Pojazd spełnia wymagania: 28. Pojazd ma spełniać wymagania: a) pkt.4.l,4.2,4.3.6 załącznika do rozporządzenia MSWiA: z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania I Dz. U. Nr. 143, poz.1002/. b) wprowadzonego rozporządzeniem zmieniającym z dnia27 kwietnia 20120 r./ Dz. U. Nr. 85,poz. 553/. c) Pojazd musi posiadać Aktualne świadectwo dopuszczenia wystawione przez CNBOP na dzień składania oferty. 2. Samochód musi posiadać Świadectwo Dopuszczenia Wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie. 3. Zakupiony pojazd przeznaczony będzie na cele związane z ochrona przeciwpożarową i ratowniczą. 4. Zakup przedmiot zamówienia będzie dofinansowany z następujących źródeł: a) Dotacja udzielona przez Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej w ramach środków finansowych KSRG b) Dotacja udzielona przez Gminę Słomniki.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien złożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne- z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien złożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne- z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien złożyć Oświadczenie że dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym i technicznym niezbędnym do wykonania zadania oraz że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zał. nr 6 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien złożyć Oświadczenie że dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym i technicznym niezbędnym do wykonania zadania oraz że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zał. nr 6 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien złożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne- z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Bezpłatny serwis gwarancyjny - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w tym przedłużenia terminu realizacji zamówienia tylko w przypadku wystąpienia okoliczności, które nie wynikają z winy Wykonawcy. Zmiana terminu zakończenia realizacji może nastąpić tylko w przypadku jej akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający wyrazi zgodę na przedłużenie terminu tylko w przypadku potwierdzenia wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. 2. Zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia: a) siły wyższej, Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; b) rezygnacji z części zamówienia przez Zamawiającego/ wprowadzenie zamówień zamiennych, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, c) Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego d) Zmiany nazwy/ formy prawnej Wykonawcy/Zamawiającego. Wykonawca/Zamawiający jest zobowiązany do przedstawienia wszystkich dokumentów poświadczających zamianę. e) Zmiany konieczne do wprowadzenia w przypadku otrzymania przez Zamawiającego dofinansowania ze źródeł zewnętrznych f) Zmiany terminów zakończenia realizacji zamówienia, wprowadzenie dodatkowych odbiorów oraz rozliczeń, które będą konieczne do prawidłowej realizacji zamówienia lub/i konieczne do rozliczenia dofinansowania. g) zmiany wartości umowy w sytuacji zmiany urzędowej stawki podatku VAT na oferowany przedmiot zamówienia. Zmiana taka może nastąpić od dnia wejścia w życie podpisanego aneksu do niniejszej umowy na podstawie pisemnego zgłoszenia Wykonawcy. h) Konieczności zmian w zakresie podwykonawstwa tj. zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie, zmiany części zamówienia którą Wykonawca zamierzał zlecić podwykonawcom, konieczności wprowadzenia podwykonawcy w przypadku gdy Wykonawca oświadczył w ofercie iż wykona przedmiot zamówienia bez udziału podwykonawców lub nie wskazał że daną część zamierza zlecić podwykonawcom . W przypadku zmian w zakresie podwykonawstwa maja zastosowania zapisy § 4 umowy 3. Każdorazowo wniosek o zmianę umowy składany przez Wykonawcę/ Zamawiającego musi wpłynąć do Zamawiającego/Wykonawcy w formie pisemnej. We wniosku o zmianę warunków umowy należy podać czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany. Zmiany do umowy muszą być wprowadzane aneksem w formie pisemnej po wcześniejszym zaakceptowaniu przez Zamawiającego/Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umslomniki/Article/id,287005.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słomnikach ul. Kościuszki 64 32-090 Słomniki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Słomnikach ul. Kościuszki 64 32-090 Słomniki dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia będzie dofinansowany z następujących źródeł: a) Dotacja udzielona przez Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej w ramach środków finansowych KSRG b) Dotacja udzielona przez Gminę Słomniki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.