Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-26
Jelenia Góra: Dostawa wyposażenia dla Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 133658 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Karkonoskie , ul. Jana Matejki 28, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7523465, faks 075 7523465.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.muzeumkarkonoskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dostawa wyposażenia dla Muzeum Karkonoskiego Jeleniej Górze. Zamówienie realizowane jest w następujących częściach: Część I: Dostawa mebli laboratoryjnych do pracowni konserwatorskiej. Część II: Dostawa higrometrów bagnetowych do pracowni konserwatorskiej. Część III: Dostawa kautera ciepłego powietrza do pracowni konserwatorskiej. Część IV: Dostawa aparatu cyfrowego do pracowni konserwatorskiej. Część V: Dostawa zamrażarki do pracowni konserwatorskiej. Część VI: Dostawa klimatyzatorów - nawilżaczy i osuszaczy do pracowni konserwatorskiej. Część VII: Dostawa odkurzaczy do pracowni konserwatorskiej. Część VIII: Dostawa wyciągu stanowiskowego do pracowni konserwatorskiej. Część IX: Dostawa mebli do sali oświatowej. Część X: Dostawa sprzętu multimedialnego do sali oświatowej. Część XI: Dostawa sprzętu prezentacyjnego do sali oświatowej. Część XII: Dostawa wyposażenia magazynów - szafy magazynowe (regały). Część XIII: Dostawa wyposażenia magazynów - siatka do zawieszania obrazów. Część XIV: Dostawa wyposażenia magazynów - szafy (komody) na rysunki i grafiki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 39.15.30.00-9, 39.15.10.00-5, 38.00.00.00-5, 38.41.40.00-0, 39.71.34.30-6, 39.71.40.00-0, 38.65.00.00-6, 38.65.10.00-3, 38.65.11.00-4, 38.62.30.00-8, 32.00.00.00-3, 32.32.20.00-6, 32.34.24.00-6, 38.65.21.00-1, 30.20.00.00-1, 30.23.70.00-9, 30.23.72.00-1, 30.23.71.00-0, 30.23.60.00-2, 48.99.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustanawia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia warunku w/w zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia warunku w/w zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia warunku w/w zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia warunku w/w zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w formie aneksu zmian do umowy w następujących przypadkach: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach wystąpienia siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.muzeumkarkonoskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Karkonoskie w Jeleniej Górze
ul. J. Matejki 28
58-500 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Karkonoskie w Jeleniej Górze - sekretariat ul. J. Matejki 28 58-500 Jelenia Góra.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane w ramach Projektu pn.: Ożywienie czesko-polskiej tradycji szklarskiej na rzecz rozwoju turystyki współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita polska 2007-2013 oraz z budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli laboratoryjnych do pracowni konserwatorskiej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach I Części zamówienia obejmuje następujące elementy wyposażenia: 1) stół z lampą światła dziennego - 2 szt. 2) system kuwet do procesów mokrych - 1 zestaw składający się z następujących elementów: a) wanna ze stali do procesów mokrych (tkanina i metal), b) wanna z PCV na stelażu do procesów mokrych (papier), 3) dygestorium chemiczne - 1 szt. 4) regały - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 39.15.10.00-5, 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa higrometrów bagnetowych do pracowni konserwatorskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach II Części zamówienia obejmuje następujące elementy wyposażenia: 1) higrometr bagnetowy - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.40.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kautera ciepłego powietrza do pracowni konserwatorskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach III Części zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) kauter ciepłego powietrza - 1 szt (wraz z 25 wymiennymi końcówkami)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa aparatu cyfrowego do pracowni konserwatorskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach IV Części zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) aparat cyfrowy z funkcją makro - 1 szt. (wraz z obiektywem i akcesoriami do aparatu).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6, 38.65.10.00-3, 38.65.11.00-4, 38.62.30.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa zamrażarki do pracowni konserwatorskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach V Części zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) Zamrażarka - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa klimatyzatorów - nawilżaczy i osuszaczy do pracowni konserwatorskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach VI Części zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) klimatyzator (osuszacz) - 5 szt. 2) klimatyzator (nawilżacz) - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa odkurzaczy do pracowni konserwatorskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach VII Części zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) odkurzacz - 3 szt. (wraz z zestawami końcówek).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.30-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa wyciągu stanowiskowego do pracowni konserwatorskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach VIII Części zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) wyciąg (odciąg) stanowiskowy - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.40.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa mebli do sali oświatowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach IX Części zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) stoły - 10 szt. 2) stolik multimedialny - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.30.00-9, 39.15.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa sprzętu multimedialnego do sali oświatowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach X Części zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 1 szt. 2) projektor multimedialny z uchwytem sufitowym - 1 szt. 3) zestaw nagłaśniający - 1 szt. 4) odtwarzacz DVD/VHS - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.32.20.00-6, 32.34.24.00-6, 38.65.21.00-1, 30.20.00.00-1, 30.23.70.00-9, 30.23.72.00-1, 30.23.71.00-0, 30.23.60.00-2, 48.99.10.00-1, 48.96.00.00-5, 48.70.00.00-5, 48.52.00.00-9, 48.31.70.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa sprzętu prezentacyjnego do sali oświatowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach XI Części zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) ekran stojący przenośny - 1 szt., 2) tablica jezdna - 1 szt. 3) flipchart magnetyczny - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.30.00-9, 39.15.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa wyposażenia magazynów - szafy magazynowe (regały).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach XII Części zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) szafa magazynowa (typu regał) - 70 szt. 2) szafa magazynowa (typu regał) - 53 szt. 3) szafa magazynowa (typu regał) - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa wyposażenia magazynów - siatka do zawieszania obrazów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach XIII Części zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) siatka do zawieszania obrazów (7 paneli).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa wyposażenia magazynów - szafy (komody) na rysunki i grafiki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ramach XIV Części zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) szafa (komoda) na rysunki, grafiki (format A-O) - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Bieżące utrzymanie obiektów mostowych na terenie Powiatu Karkonoskiego w roku 2024
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA DLA BUDYNKU DAWNEJ UJEŻDŻALNI W JELENIEJ GÓRZE
- Wykonanie przeglądów technicznych urządzeń i sprzętu medycznego wraz z wymianą obowiązkowych części
- Świadczenie obsługi serwisowej systemu kardioangiograficznego Siemens Artis Zee Floor
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- Zakup mebli metalowych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.