eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ludwin › Dostawa i montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych oraz stolarki okiennej PCV w budynku remizy OSP Dratów i SP Dratów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-13

Ludwin: Dostawa i montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych oraz stolarki okiennej PCV w budynku remizy OSP Dratów i SP Dratów
Numer ogłoszenia: 133633 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ludwin , Ludwin 51, 21-075 Ludwin, woj. lubelskie, tel. 0-81 7570901, faks 0-81 7570028.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ludwin.powiatleczynski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych oraz stolarki okiennej PCV w budynku remizy OSP Dratów i SP Dratów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych oraz stolarki okiennej PCV i elementów wyposażenia w budynku remizo-świetlicy we wsi Dratów i SP Dratów: Wycena wartości szacunkowej na podstawie średnich cen rynkowych; Zadanie I: drzwi zewnętrzne aluminiowe 1.Dostawa i montaż - drzwi zewnętrzne ocieplone Aluminiowe w kolorze ciemny brąz z futryną + kpl klamek+ 2 kpl zamki atestowane wym. zew. wys. 2,1m szer. 1,50m Szt 1 2. Dostawa i montaż - drzwi zewnętrzne ocieplone aluminiowe w kolorze ciemny brąz z futryną + kpl klamek+ 2 kpl zamki atestowane wym. zew. wys. 2,04m szer. 1,45m Szt 1 3. Uzupełnienie tynków - glify wewnętrzne o szerokości do 17 do poz. 2 Kpl 1 4.Uzupełnienie tynków - glify zewnętrzne o szerokości do 10m do poz. 2 Kpl 1 Zadanie II: stolarka okienna PCV 1.Okna z kształtowników z wysokoudarowego PCW białe profil 5-cio komorowy o pow. ponad 1,0m2 Wym zew. 1,20x1,50 - 3szt. dwudzielne 1/2R+U 1/2R Szt 3 2. Okna z kształtowników z wysokoudarowego PCW białe profil 5-cio komorowy o pow. do 1,0m2 Wym zew. 0,70x0,80U - 2szt. 1,00x0,80U - 1szt. 3. Spadki pod parapety zewnętrzne z zaprawy m2 0,62 4. Parapety zewnętrzne z blachy powlekanej w kolorze ciemny brąz szer. efektywna 20,0cm + 6 kpl. zatyczek M 6,2 5. Parapety wewnętrzne z konglomeratu 120x30cm Szt. 3 Zadanie III: Ościeżnice metalowe oraz skrzydła drzwiowe wewnętrzne 1. Ościeżnica stalowa 100x210cm zabezpieczona antykorozyjnie + skrzydło drzwiowe wewnętrzne L powlekane okładziną drewnopodobną w jasnym kolorze +kpl. klamek+zamek - 1szt 2.Ościeżnica stalowa 100x210cm zabezpieczona antykorozyjnie + skrzydło drzwiowe wewnętrzne P powlekane okładziną drewnopodobną w jasnym kolorze +kpl. klamek+zamek - 1szt 3. Ościeżnica stalowa 110x210cm zabezpieczona antykorozyjnie + skrzydło drzwiowe łazienkowe L powlekane okładziną drewnopodobną w jasnym kolorze +kpl. klamek+zamek - 1szt 4. Ościeżnica stalowa 80x210cm zabezpieczona antykorozyjnie + skrzydło drzwiowe łazienkowe P powlekane okładziną drewnopodobną w jasnym kolorze +kpl. klamek+zamek - 1szt 5. skrzydło drzwiowe wewnętrzne P Białe 1860 x 815 + kpl. klamek+zamek - 1szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A. 2) Oświadczenie - wypełnione i podpisane przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia: spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień; potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty 1) oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp- wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: C.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.VI. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: D.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów E.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. E.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ludwin.powiatleczynski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ludwinie 21-075 Ludwin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Ludwinie 21-075 Ludwin pok. nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drzwi zewnętrzne aluminiowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawa i montaż - drzwi zewnętrzne ocieplone Aluminiowe w kolorze ciemny brąz z futryną + kpl klamek+ 2 kpl zamki atestowane wym. zew. wys. 2,1m szer. 1,50m Szt 1 2. Dostawa i montaż - drzwi zewnętrzne ocieplone aluminiowe w kolorze ciemny brąz z futryną + kpl klamek+ 2 kpl zamki atestowane wym. zew. wys. 2,04m szer. 1,45m Szt 1 3. Uzupełnienie tynków - glify wewnętrzne o szerokości do 17 do poz. 2 Kpl 1 4.Uzupełnienie tynków - glify zewnętrzne o szerokości do 10m do poz. 2 Kpl 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stolarka okienna PCV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Okna z kształtowników z wysokoudarowego PCW białe profil 5-cio komorowy o pow. ponad 1,0m2 Wym zew. 1,20x1,50 - 3szt. dwudzielne 1/2R+U 1/2R Szt 3 2. Okna z kształtowników z wysokoudarowego PCW białe profil 5-cio komorowy o pow. do 1,0m2 Wym zew. 0,70x0,80U - 2szt. 1,00x0,80U - 1szt. 3. Spadki pod parapety zewnętrzne z zaprawy m2 0,62 4. Parapety zewnętrzne z blachy powlekanej w kolorze ciemny brąz szer. efektywna 20,0cm + 6 kpl. zatyczek M 6,2 5. Parapety wewnętrzne z konglomeratu 120x30cm Szt. 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ościeżnice metalowe oraz skrzydła drzwiowe wewnętrzne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ościeżnica stalowa 100x210cm zabezpieczona antykorozyjnie + skrzydło drzwiowe wewnętrzne L powlekane okładziną drewnopodobną w jasnym kolorze +kpl. klamek+zamek - 1szt 2.Ościeżnica stalowa 100x210cm zabezpieczona antykorozyjnie + skrzydło drzwiowe wewnętrzne P powlekane okładziną drewnopodobną w jasnym kolorze +kpl. klamek+zamek - 1szt 3. Ościeżnica stalowa 110x210cm zabezpieczona antykorozyjnie + skrzydło drzwiowe łazienkowe L powlekane okładziną drewnopodobną w jasnym kolorze +kpl. klamek+zamek - 1szt 4. Ościeżnica stalowa 80x210cm zabezpieczona antykorozyjnie + skrzydło drzwiowe łazienkowe P powlekane okładziną drewnopodobną w jasnym kolorze +kpl. klamek+zamek - 1szt 5. skrzydło drzwiowe wewnętrzne P Białe 1860 x 815 + kpl. klamek+zamek - 1szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.