eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie robót remontowych budowlanych, elektrycznych i sanitarnych w domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Langiewicza w Lublinie z podziałem na 2 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-18

Lublin: Wykonanie robót remontowych budowlanych, elektrycznych i sanitarnych w domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Langiewicza w Lublinie z podziałem na 2 części.
Numer ogłoszenia: 133626 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, fax 081 4456730.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.lublin.pl/zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych budowlanych, elektrycznych i sanitarnych w domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Langiewicza w Lublinie z podziałem na 2 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych budowlanych, elektrycznych i sanitarnych w domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Langiewicza w Lublinie z podziałem na 2 części: Część 1 - wykonanie robót remontowych budowlanych, elektrycznych i sanitarnych w ds. Dodek przy ul. Langiewicza 8 w Lublinie, Część 2 - wykonanie robót remontowych budowlanych, elektrycznych i sanitarnych w ds. Cebion przy ul. Langiewicza 6 w Lublinie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 13.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w niniejszym zamówieniu w zakresie części 1, 2 stawia Wykonawcom ubiegającym się o to zamówienie następujące warunki podmiotowe: zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1: a/ posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. funkcjonuje w obrocie gospodarczym i jest zarejestrowany w KRS lub Urzędzie Miasta/Gminy, b/ posiada uprawnienia do wykonywania określonej czynności, a na poparcie tego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy w częściach 1, 2 przedstawienia w ofercie dla kierownika/ów robót uprawnień wykonawczych w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz zaświadczenia o przynależności kierownika/ów robót w określonej branży do Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2: posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Jeśli Wykonawca spełnia powyższy warunek winien podpisać oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do s.i.w.z. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeśli Wykonawca spełnia powyższy warunek winien podpisać oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do s.i.w.z. zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 4: nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Jeśli Wykonawca spełnia powyższy warunek winien podpisać oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do s.i.w.z. 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona według reguły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający w zakresie części 1 i 2 żąda następujących dokumentów oraz innych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z art. 26 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy, niezbędnych w niniejszym postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeśli wykonawcy występują w formie spółki cywilnej - każdy z wykonawców winien przedstawić w ofercie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz pełnomocnictwo regulujące sposób reprezentacji. 2. uprawnienia wykonawcze w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej dla kierowników robót, 3. zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierowników robót w branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, 4. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3 do s.i.w.z., Ponadto oferta Wykonawcy ma zawierać: 5. wypełniony odpowiednio do części, w której wykonawca bierze udział formularz Oferta wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji, 6. kosztorys ofertowy w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej sporządzony metodą szczegółową, wykonany w oparciu o szczegółową specyfikację techniczną oraz w oparciu o przedmiar stanowiący: - w części 1 załącznik nr 1B do specyfikacji (ds. Dodek), - w części 2 załącznik nr 2B do specyfikacji (ds. Cebion), 7. w przypadku gdy oferta nie będzie podpisana przez osobę/y wskazaną/e w KRS lub zaświadczeniu o działalności gospodarczej należy ustanowić pełnomocnika, a pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba została umocowana.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.up.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. Zamówień Publicznych Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pokój 54 20-950 Lublin Uwaga! SIWZ pobrana przez Wykonawcę ze strony internetowej jest bezpłatna..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekcja ds. Zamówień Publicznych Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pokój 54 20-950 Lublin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót remontowych budowlanych, elektrycznych i sanitarnych w ds. Dodek przy ul. Langiewicza 8 w Lublinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - wykonanie robót remontowych budowlanych, elektrycznych i sanitarnych w ds. Dodek przy ul. Langiewicza 8 w Lublinie, zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, stanowiącą załącznik nr 1A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przedmiarem robót w branży budowlanej, elektrycznej , sanitarnej stanowiącym załącznik nr 1B do s.i.w.z.. Załącznik nr 1A zawiera szczegółową specyfikacją techniczną w zakresie: I. Branża budowlana: 1. prace remontowo-budowlane w domu studenckim Dodek - kuchnie, umywalki, natryski 2. prace remontowo-budowlane w domu studenckim Dodek -zsyp II. Branża elektryczna: 1. remont instalacji elektrycznych wewnętrznych w kuchniach, umywalniach i zsypie śmieci ds. Dodek, III. Branża sanitarna: 1. roboty sanitarne w kuchniach, umywalniach i zsypie śmieci ds. Dodek, Załącznik nr 1B zawiera przemiary robót: I. Branża budowlana: 1. przedmiar robót - prace remontowo-budowlane w domu studenckim Dodek - kuchnie, umywalki, natryski 2. przedmiar robót - prace remontowo-budowlane w domu studenckim Dodek - zsyp, II. Branża elektryczna: 1. przedmiar robót - remont instalacji elektrycznych wewnętrznych w kuchniach, umywalniach i zsypie śmieci ds. Dodek, III. Branża sanitarna: 1. przedmiar robót - roboty sanitarne w kuchniach, umywalniach w ds. Dodek, 2. przedmiar robót - roboty sanitarne- zsyp śmieci w ds. Dodek,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót remontowych budowlanych, elektrycznych i sanitarnych w ds. Cebion przy ul. Langiewicza 6 w Lublinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - wykonanie robót remontowych budowlanych, elektrycznych i sanitarnych w ds. Cebion przy ul. Langiewicza 6 w Lublinie, zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, stanowiącą załącznik nr 2A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przedmiarem robót w branży budowlanej, elektrycznej , sanitarnej stanowiącym załącznik nr 2B do s.i.w.z. Załącznik nr 2A zawiera szczegółową specyfikacją techniczną w zakresie: I. Branża budowlana: 1. prace remontowo-budowlane w kuchniach, umwywalniach ,zsypie w domu studeckim Cebion, 2. prace remontowo-budowlane w domu studeckim Cebion- klub SĘK, 3. rysunek - rzut klubu SĘK, II. Branża elektryczna: 1. remont instalacji elektrycznych wewnętrznych w kuchniach, umwywalniach ,zsypie w ds. Cebion oraz w klubie SĘK, III. Branża sanitarna: 1. roboty sanitarne w kuchniach, umywalniach, zsypie śmieci i klubie SĘK w ds. Cebion, 2. rysunek - rzut węzłów sanitarnych Załącznik nr 2B zawiera przemiary robót: I. Branża budowlana: 1. przedmiar robót - prace remontowo-budowlane w domu studeckim cebion- kuchnie, umywalki, natryski 2. przedmiar robót - prace remontowo-budowlane w domu studeckim Cebion- zsyp, 3. przedmiar robót - remont klubu SĘK, II. Branża elektryczna: 1. przedmiar robót - remont instalacji elektrycznych wewnętrznych w kuchniach, umywalniach zsypie śmieci i klubie SĘK w ds. Cebion, III. Branża sanitarna: 1. przedmiar robót - remont umywalni, kuchni, WC i zsypu w ds. Cebion, 2. przedmiar robót - remont klubu SĘK w ds. Cebion,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.