eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Wymiana okien w Gimnazjum Nr 5 w Jaworznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-03

Jaworzno: Wymiana okien w Gimnazjum Nr 5 w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 133614 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie, ul. Północna 9b, 43-606 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181800, 6181815, fax 032 6181801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzopow.jaworzno.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w Gimnazjum Nr 5 w Jaworznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane, polegające na wymianie 32 sztuk okien drewnianych na okna PCV w salach lekcyjnych, pomieszczeniach piwnicznych oraz części mieszkalnej w budynku Gimnazjum Nr 5 w Jaworznie przy ul. Starowiejskiej 15, zgodnie z: a) przedmiarem robót stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Załącznik Nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 600.00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) udzielą minimum 5 letniej gwarancji na wykonane prace w formie dokumentu gwarancyjnego, f) wykonają przedmiot zamówienia siłami własnymi, g) zapewnią kierownika robót na okres przewidziany terminem realizacji przedmiotu zamówienia, h) przed opracowaniem oferty porównają dane zawarte w Załącznikach Nr 1 i Nr 2 do SIWZ ze stanem rzeczywistym budynku w odniesieniu do możliwości wykonania prac w zakresie zabezpieczającym pełne wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia, i) do wykonania przedmiotu zamówienia użyją nowych materiałów, posiadających certyfikaty, aprobatę techniczną lub świadectwo dopuszczenia, o parametrach określonych w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących Załączniki Nr 1 i Nr 2 do SIWZ, j) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wymianie okien odpowiadające swoim rodzajem i wartością remontowi stanowiącemu przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonana na podstawie następujących dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, którymi są: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na Załączniku Nr 3 do SIWZ, b) oświadczenie wykonawcy na Załączniku Nr 4 do specyfikacji o tym, że dokonał wizji lokalnej obiektu, zapoznał się z opisem przedmiotu zamówienia i gwarantuje prawidłowe wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia, c) aktualny, tj. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, d) uprawnienia dla osoby pełniącej funkcję kierownika robót, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wraz z zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby inżynierów budownictwa oraz posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej, aktualnym na dzień otwarcia ofert, e) oświadczenie Wykonawcy, o tym że na wykonane prace udzieli gwarancji w formie dokumentu gwarancyjnego na Załączniku Nr 5 do specyfikacji, f) oświadczenie Wykonawcy, o tym że wykona przedmiot zamówienia własnymi siłami na Załączniku Nr 6 do specyfikacji, g) oświadczenie Wykonawcy na Załączniku Nr 7 do specyfikacji o tym, że zapewni, na okres przewidziany terminem realizacji przedmiotu zamówienia, kierownika robót budowlanych branży konstrukcyjno-budowlanej, h) oświadczenie dotyczące materiałów, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia na Załączniku Nr 8 do specyfikacji. i) wykaz, na Załączniku Nr 9, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na wymianie okien, odpowiadających swoim rodzajem i wartością remontowi stanowiącemu przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością; uwaga! - wartość wykazanych robót może być mniejsza maksymalnie o 20%, od oferowanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym kwoty netto za wykonanie przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzopow.jaworzno.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-606 Jaworzno, ul. Północna 9B.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego, 43-606 Jaworzno. ul. Północna 9B, III piętro, pok 308.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.