eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wielkopolski › Budowa wiaty edukacyjnej o konstrukcji drewnianej przy Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym LP w Porażynie (drugi przetarg).



Ogłoszenie z dnia 2007-08-03

Grodzisk Wielkopolski: Budowa wiaty edukacyjnej o konstrukcji drewnianej przy Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym LP w Porażynie (drugi przetarg).
Numer ogłoszenia: 133592 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Grodzisk z siedzibą w Lasówkach, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 061 4445301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://grodzisk.lasypanstwowe.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: LASY PAŃSTWOWE.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wiaty edukacyjnej o konstrukcji drewnianej przy Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym LP w Porażynie (drugi przetarg)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa wiaty edukacyjnej o konstrukcji drewnianej przy Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym LP w Porażynie (drugi przetarg).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.13.20 - Altany Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.20 - Roboty budowlane w zakresie altan .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uczestnictwa w postępowaniu określone są w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (Dz. U. 04.19.177 z p. zm.) i aktach wykonawczych do ustawy oraz w SIWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją bez zastrzeżeń w całości warunków określonych w SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich postanowień SIWZ. Zamawiający nie wyraża zgody na zlecenie robót podwykonawcom. Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. Pzp. tj.: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami stawowymi tzn. prowadzą działalność gospodarczą i w przedmiocie działalności mają wpis o wykonywaniu usług w zakresie robót budowlanych, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b. ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie choćby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2. Wypełniony kosztorys ofertowy (kalkulacja ceny) - wg załącznika nr 6 do SIWZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie dotyczące spełnienia wymogów wynikających z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 6. Wykaz osób, które będą wykonywać bezpośrednio zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, przynależności do Polskiej Izby Inżynierii i Budownictwa (dotyczy kierownika budowy i osób z uprawnieniami branżowymi) - wg załącznika nr 3 do SIWZ, 7. Oświadczenie gwarancyjne Wykonawcy - wg załącznika nr 4 do SIWZ, 8. Zaparafowany (wszystkie strony) przez Wykonawcę projekt umowy - wg załącznika nr 5 do SIWZ, 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wymagany w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wg załącznika nr 7 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że w/w roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru lub inne posiadane przez Wykonawcę dokumenty potwierdzające ww. warunek).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://grodzisk.lasypanstwowe.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Nadleśnictwa Grodzisk w Lasówkach w godzinach urzędowania (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2007 godzina 08:30, miejsce: Siedziba Nadleśnictwa Grodzisk w Lasówkach (sekretariat) w godzinach urzędowania..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.