eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa artykułów piśmienno-biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia, znak postępowaniaZP-PN-51-2012-WOU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-26

Wrocław: Dostawa artykułów piśmienno-biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia, znak postępowania: ZP-PN-51-2012-WOU
Numer ogłoszenia: 133586 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93514 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów piśmienno-biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia, znak postępowania: ZP-PN-51-2012-WOU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa artykułów piśmienno-biurowych dla Urzędu Miejskiego. Szacunkowa ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka techniczna zamawianych artykułów elektrycznych została określona w załącznikach od 1.1 do 1.18: 1.1. - tablice korkowe 1.2. - papier pakowy szary, ozdobny, fotograficzny, 1.3. - segregatory, stojaki na czasopisma, przekładki do segregatorów, etykiety i wąsy do segregatorów, kartony archiwizacyjne, tekturowe tuby, brystol, kartony kreślarskie, fastykuły. 1.4. - kalka kreślarska, maszynowa, ołówkowa, techniczna 1.5. - koperty 1.6. - papier perforowany do drukowania 1.7. - samoprzylepne : litery, cyfry, etykiety, folia, papier, taśma i godło 1.8. - wyroby piśmiennicze /notesy, bloki biurowe, kołobruliony, bruliony, zeszyty, skoroszyty, teczki tekturowe i do podpisu, wizytowniki + wkłady + indeksy, skorowidze, bloki do flipcharta, bloki rysunkowe i techniczne, książka kancelaryjna, papier milimetrowy i piśmienny, wzmacniające kółeczka samoprzylepne, papier do faksu, rolka termiczna do kas fiskalnych, taśma papierowa do maszyn liczących, teczki na akta osobowe, kartoteka na teczki zawieszane, teczki zawieszane 1.9. - kleje /roślinny, biurowy, w taśmie, w płynie, introligatorski, masa mocująca, 1.10. - folia do plotera 1.11. - kasety magnetofonowe, płyty DVD, płyty BD-R, kasety cyfrowe do kamery 1.12. - taśmy samoprzylepne/do brzegowania, malarsko-montażowa, dwustronna, klejąca, pakowa, dyspenser do oklejania, podajnik taśmy, folia stretch i bąbelkowa/ 1.13. - artykuły biurowe z tworzyw sztucznych / pudełka CD, etui na CD, teczki i skoroszyty plastikowe, ofertówki, szuflady na dokumenty, moduły na biurko, wysięgnik na dokumenty, kieszenie do zdjęć, klipy, identyfikatory i klipsy do identyfikatorów, tablice samoprzylepne, podkład na biurko, piórnik na biurko, pojemnik na długopisy, podpórka do książek, zakładka indeksująca, torby na dokumenty, kieszenie do płyt CD i na wizytówki, spinacz archiwizacyjny, torebki strunowe, tuby, mata pod krzesło, antyramy 1.14. - drobne artykuły metalowe /noże do papieru + ostrza wymienne, nożyczki, pinezki, spinacze, pojemniki na spinacze, magnesy, szpilki, klipsy do papieru, datowniki, numerator, igły, kasetka metalowa 1.15. - kalkulatory, rolki barwiące do kalkulatorów, dziurkacze + wymienne bolce, zszywacze i rozszywacze, zszywki do papieru i kartonu, wskaźnik laserowy/ 1.16. - długopisy + wkłady, markery, zakreślacze, mazaki, cienkopisy, ołówki + wkłady, kredki, kreda, rapitografy, korektory + wkłady, tablice do pisania + komplety do tablic, maczałki, temperówki, gumki, tasiemka bawełniana, nici, szpagat konopny, kredki, bibuła, kreda szkolna 1.17. - produkty kreślarskie/atrament i naboje do piór, tusze do pieczęci i kreślarskie, poduszki z tuszem do stempli, linijki, skalówki, ekierki, lupy, Art.-Pen + wkłady 1.18. - części, akcesoria i wyroby do komputerów /myszy, płyty CD, podkładki pod mysz i nadgarstek, podwieszane szuflady na klawiaturę , podstawki pod monitor, drukarkę i laptopa, płyny i pianki antystatyczne, powietrze sprężone, chusteczki antystatyczne, taśmy do drukarki i do składowania danych, taśma do drukarki, płyn do kopertownicy. 1. Wykonawca musi udzielić 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone artykuły, liczonej od daty odbioru artykułów przez Zamawiającego. 2. Artykuły piśmienno - biurowe muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i zgodne z ich opisem zawartym w zał. od 1.1 do 1.18. 3. Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie, partiami w miarę potrzeb, na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego w dowolnej formie (telefonicznie, faksem lub e-mailem), potwierdzonych niezwłocznie na piśmie, w terminie do 1 dnia roboczego od daty otrzymania zamówienia. W zamówieniach określone będą ilości i rodzaj asortymentu oraz miejsce odbioru zamówionej partii, która może obejmować dostawę tylko 1 szt. przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca dostarczy każdą zamawianą partię własnym transportem i na własne ryzyko do miejsca wskazanego w zamówieniu. 5. Wydanie towaru i jego odbiór nastąpi w miejscu wskazanym każdorazowo w zamówieniu tj. w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia, w godzinach pracy Urzędu. 6. Wydanie towaru będzie stwierdzone dokumentem odbioru przedmiotu dostawy, podpisanym przez obie strony, na którym będzie wpisany symbol i numer identyfikacyjny zamówienia Zamawiającego. 7. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego złej jakości dostarczonego towaru, strony sporządzą protokół wskazując w nim rodzaj i zakres stwierdzonych wad. Protokół ten stanowi wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy wymiany dostarczonej partii towaru, na własny koszt w terminie do 2 godzin od chwili zgłoszenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner Papes Sp. z o.o., Ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 406505,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 352071,33

  • Oferta z najniższą ceną: 352071,33 / Oferta z najwyższą ceną: 435015,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.