eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Usługa w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynków i na przyległych terenach przydomowych i osiedlowych (bez terenów gminnych) administrowanych lub będących własnością MZGM-TBS sp. z o.o. w Płocku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-13

Płock: Usługa w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynków i na przyległych terenach przydomowych i osiedlowych (bez terenów gminnych) administrowanych lub będących własnością MZGM-TBS sp. z o.o. w Płocku
Numer ogłoszenia: 133575 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244858 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o., ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640310, faks 024 3640311.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynków i na przyległych terenach przydomowych i osiedlowych (bez terenów gminnych) administrowanych lub będących własnością MZGM-TBS sp. z o.o. w Płocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi w zakresie: Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków i na przyległych terenach przydomowych i osiedlowych (bez terenów gminnych), administrowanych lub będących własnością Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej TBS sp. z o.o. w Płocku. a. Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynku: 1.Codzienne sprzątanie klatek schodowych, podestów i korytarzy (zamiatanie, zbieranie odpadów i miejscowe zmywanie, usuwanie pajęczyn). 2.Codzienne mycie pomieszczeń sanitarnych wspólnego użytku (dotyczy w szczególności budynku przy ul. Miodowej 25). 3.Mycie klatek schodowych, podestów i korytarzy (z wyłączeniem mycia nieogrzewanych klatek schodowych w okresie zimowym, przy temperaturze poniżej 00 C) dwa razy w miesiącu (wg miesięcznych harmonogramów utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku przygotowanych dla poszczególnych Części zamówienia), mycie gresu przed wejściem do klatek schodowych, schodów i podjazdów. 4.Mycie drzwi wejściowych do budynku, lamperii, balustrad schodowych i grzejników na klatkach schodowych jeden raz w miesiącu (wg miesięcznych harmonogramów utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku przygotowanych dla poszczególnych Części zamówienia), mycie tablic informacyjnych, skrzynek umieszczonych wewnątrz i na zewnątrz budynku. 5.Mycie okien, parapetów na klatkach schodowych i w pomieszczeniach ogólnodostępnych minimum jeden raz na jesieni (wg miesięcznych harmonogramów utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku przygotowanych dla poszczególnych Części zamówienia), z wyłączeniem mycia okien na wysokościach (zakres prac na odrębne zlecenie, częstotliwość w zależności od potrzeb). 6.Mycie kloszy na klatkach schodowych i w pomieszczeniach ogólnodostępnych minimum jeden raz w okresie obowiązywania umowy. 7.Sprzątanie pralni, suszarni, korytarzy piwnicznych, strychów i innych pomieszczeń wspólnych jeden raz w miesiącu (wg miesięcznych harmonogramów utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku przygotowanych dla poszczególnych Części zamówienia). 8.Wykładanie dostarczanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców trutek na szczury i myszy w pomieszczeniach określonych w pkt. 7 minimum jeden raz w okresie obowiązywania umowy, w terminach podanych przez Rejony Obsługi Mieszkańców. 9.Oczyszczanie jeden raz w miesiącu kratek przed drzwiami wejściowymi do klatek schodowych w budynkach, w których jest taka możliwość. 10.Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza wodę do wykonania przedmiotu zamówienia. b. Utrzymanie porządku i czystości na przyległych terenach przydomowych i osiedlowych: 1.Codzienne sprzątanie chodnika wzdłuż budynku, dojść do budynku i śmietnika oraz innych powierzchni utwardzonych, 2.Opróżnianie koszy, 3.Wygrabianie suchych liści przy żywopłotach, 4.Usuwanie chwastów przy opaskach budynków, 5.Czyszczenie studzienek (nisz okiennych) przy okienkach piwnicznych, 6.Usuwanie i wywożenie śmieci oraz zgrabianych jesienią liści z terenów przyległych do budynku oraz wywożenie nieczystości z terenów zewnętrznych latem. 7.Codzienne sprzątanie placów zabaw: usuwanie śmieci, potłuczonego szkła, innych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu użytkowników, 8.Codzienne sprzątanie altany śmietnikowej lub terenu wokół pojemników na śmieci wraz z ich dezynfekcją przeprowadzaną jeden raz w tygodniu, 9.Codzienne kontrolowanie wypełnienia pojemników na nieczystości stałe oraz podejmowanie działań zmierzających do efektywnego gromadzenia tych nieczystości poprzez przegarnianie i ubijanie w pojemnikach, 10.Sprzątanie terenu w sytuacjach awaryjnych w niedziele i święta, po otrzymaniu zgłoszenia od administratora 11.Niezwłoczne usuwanie śniegu w porze zimowej z ciągów komunikacyjnych - chodników, dojść i podestów wejściowych do klatek schodowych, dojść do altan śmietnikowych oraz uliczek osiedlowych. Usuwanie śniegu należy przeprowadzić na całej szerokości ciągów komunikacyjnych. Po większych opadach śniegu powyższe prace należy wykonać z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego, 12.Zapobieganie skutkom gołoledzi poprzez posypywanie ciągów komunikacyjnych należących do nieruchomości zakupionym i dowiezionym na koszt własny piaskiem bądź skuwanie miejsc oblodzonych oraz stałe utrzymywanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i lodu, 13.Bieżące powiadamianie Rejonu Obsługi Mieszkańców o stwierdzonych faktach nie wywiązywania się z obowiązków firm zajmujących się wywozem nieczystości stałych, 14.Usługi określone w pkt. 10 i 11 winny być wykonywane w dni powszednie będące dniami roboczymi, lecz w zależności od potrzeb, również przez siedem dni w tygodniu. c. Utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych. 1. Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych i sanitariatów- wycieranie kurzu z mebli i urządzeń wchodzących w skład wyposażenia biura np. (komputery wraz z klawiaturą, aparaty telefoniczne), 2. Odkurzanie wykładzin podłogowych dywanowych, codzienne zamiatanie i mycie podłóg. 3. Mycie stolarki okiennej i drzwiowej wraz z futrynami co najmniej raz na dwa miesiące, 4. Mycie grzejników jeden raz w okresie obowiązywania umowy. d. Współpraca z administracją (z Rejonem Obsługi Mieszkańców) 1.Niezwłoczne zawiadamianie o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych oraz o przypadkach dewastacji i naruszania przez mieszkańców regulaminu porządku domowego, 2.Wywieszanie flag w dniach uroczystości państwowych oraz ich zdejmowanie, 3.Niezwłoczne doręczanie korespondencji otrzymanej od Rejonu Obsługi Mieszkańców do lokali znajdujących się w budynkach wykazanych w Załącznikach wg zasady: Wykonawca dwukrotnie podejmuje próbę doręczenia korespondencji. W przypadku braku lokatora lub odmowy złożenia podpisu na wykazie doręczeń lub kopii pisma roznoszący dokonuje zapisu: brak lokatora, data...godz...- podpis czytelny osoby roznoszącej; lokator odmówił podpisu data...godz...- podpis czytelny osoby roznoszącej. 4.Przekazanie Zamawiającemu danych kontaktowych Wykonawcy w celu umożliwienia mieszkańcom zgłoszeń w przypadkach nie wywiązywania się z w.w zakresu. Integralną częścią przedmiotu zamówienia jest - Wykaz budynków i terenów , w których wykonywana będzie przedmiotowa usługa. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie 4 Części wg podziału jak niżej: CZĘŚĆ I ROM I CZEŚĆ II ROM III CZĘŚĆ III ROM IV CZĘŚĆ IV ROM V Oznaczenie Części zamówienia: CZĘŚĆ I ROM I obejmuje: Wykaz budynków gminnych, Wykaz budynków i terenów wspólnot oraz Wykaz zasobów własnych CZĘŚĆ II ROM III obejmuje: Wykaz budynków gminnych, Wykaz budynków i terenów wspólnot oraz Wykaz zasobów własnych, Skarbu Państwa i Administracji Zleconej CZĘŚĆ III ROM IV obejmuje: Wykaz budynków gminnych, Wykaz budynków i terenów wspólnot oraz Wykaz zasobów własnych CZĘŚĆ IV ROM V obejmuje: Wykaz budynków gminnych, Wykaz budynków i terenów wspólnot oraz Wykaz zasobów własnych Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na dowolnie wybrane części zamówienia lub na daną (jedną) część zamówienia. Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania w budynkach - 163 542,98 m2, łączna powierzchnia w budynkach po przeliczeniu przez współczynniki korygujące - 127 042,07m2). Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania terenów przyległych - 111 565,94 m2 , łączna powierzchnia terenów przyległych po przeliczeniu przez współczynniki korygujące - 47 888,64 m2. Ogółem rzeczywista powierzchnia do sprzątania: 275 108,92 m2. Ogółem powierzchnia skorygowana o współczynniki określone w Załączniku do opisu przedmiotu zamówienia będąca podstawą określenia ceny 1 m2 wskazanego w ofercie: 174 930,71 m2. Uwaga: powierzchnia skorygowana o współczynniki określone w Załączniku do opisu przedmiotu zamówienia jest podstawą do określenia ceny 1 m2 wskazanego w ofercie. Zestawienie współczynników korygujących - Załącznik Nr 11 Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia powierzchni sprzątanej jak też do zmian w Wykazie budynków poprzez wprowadzenie pozycji zamiennych w szczególności z powodu ograniczenia lub zmian w powierzchni zasobów przez niego administrowanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 30612880 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ROM I

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Clean Service Z. Tarczyluk, T. Przeradzka, ul. Wiosenna 4, 09-410 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 83.956,40
  • Oferta z najniższą ceną: 83.956,40 oferta z najwyższą ceną: 125.471,85
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ROM III

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Clean Service Z. Tarczyluk, T. Przeradzka, ul. Wiosenna 4, 09-410 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 48.425,00
  • Oferta z najniższą ceną: 48.425,00 oferta z najwyższą ceną: 89.869,95
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ROM IV

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Clean Service Z.Tarczyluk, T. Przeradzka, ul. Wiosenna 4, 09-410 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 72.702,15
  • Oferta z najniższą ceną: 72.702,15 oferta z najwyższą ceną: 133.622,60
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ROM V

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Clean Service Z.Tarczyluk, T. Przeradzka, ul. Wiosenna 4, 09-410 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 101.045,25
  • Oferta z najniższą ceną: 101.045,25 oferta z najwyższą ceną: 127.965,55
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.