eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego, w sezonie zimowym 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-13

Iława: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego, w sezonie zimowym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 133573 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie , ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6485468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eprzetargi.owg.pl/pzdilawa/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego, w sezonie zimowym 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego, w sezonie zimowym 2009/2010 - 5 zadań. Każde z zadań stanowi odrębne zamówienie i obejmuje: 1.1. Zadanie 1 oznaczone PZD - b/343/24/1/2009 - zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Iława (bez miasta Iława), o łącznej długości 128,9 km, polegające na: a) przygotowaniu 10% mieszanki piasku z solą w ilości 500 t (zgromadzenie odpowiedniej ilości piasku i soli, wymieszanie w odpowiedniej proporcji, zabezpieczenie pryzm folią oraz składowanie gotowej mieszanki, załadunek mieszanki na piaskarki) b) odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg powiatowych (wg zasad określonych w załączonej tabeli Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach), c) zamontowanie sprzętu Zamawiającego na nośniki Wykonawcy, uzbrojenie w sprzęt zimowy i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej (bieżąca konserwacja piaskarek Zamawiającego, np. wymiana pasków, oleju itp.) d) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe) e) demontaż i konserwacja sprzętu Zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem. 90620000-9 Usługi odśnieżania 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń 1.2 Zadanie 2 oznaczone PZD - b/343/24/2/2009 zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Lubawa (bez miasta Lubawa) o łącznej długości 80,0 km, polegające na: a) przygotowaniu 10% mieszanki piasku z solą w ilości 630 t (zgromadzenie odpowiedniej ilości piasku i soli, wymieszanie w odpowiedniej proporcji, zabezpieczenie pryzm folią oraz składowanie gotowej mieszanki, załadunek mieszanki na piaskarki) b) odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg powiatowych (wg zasad określonych w załączonej tabeli Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach), c) zamontowanie sprzętu Zamawiającego na nośniki Wykonawcy, uzbrojenie w sprzęt zimowy i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej (bieżąca konserwacja piaskarek Zamawiającego, np. wymiana pasków, oleju itp.) d) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe) e) demontaż i konserwacja sprzętu Zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem. 90620000-9 Usługi odśnieżania 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń 1.3 Zadanie 3 oznaczone PZD - b/343/24/3/2009 zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Susz i gminy Kisielice (bez miasta Susz i Kisielice) o łącznej długości 143,4 km, polegające na: a) załadunku mieszanki na piaskarki, odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg powiatowych (wg zasad określonych w załączonej tabeli Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach) b) zamontowanie sprzętu Zamawiającego na nośniki Wykonawcy, uzbrojenie w sprzęt zimowy i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej (bieżąca konserwacja pługów i piaskarek Zamawiającego, np. wymiana pasków, oleju itp.) c) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe) d) demontaż i konserwacja sprzętu zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem. 90620000-9 Usługi odśnieżania 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń 1.4 Zadanie 4 oznaczone PZD - b/343/24/4/2009 zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zalewo (bez miasta Zalewo) o łącznej długości 78,3 km, polegające na: a) przygotowaniu10% mieszanki piasku z solą w ilości 300 t (zgromadzenie odpowiedniej ilości piasku i soli, wymieszanie w odpowiedniej proporcji, zabezpieczenie pryzm folią oraz składowanie gotowej mieszanki, załadunek mieszanki na piaskarki) b) odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg powiatowych (wg zasad określonych w załączonej tabeli Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach), c) zamontowanie sprzętu na nośniki, uzbrojenie w sprzęt zimowy i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej d) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe). 90620000-9 Usługi odśnieżania 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń 1.5 Zadanie 5 oznaczone PZD - b/343/24/5/2009 zimowe utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Iława o łącznej długości 12,2 km, polegające na: a) przygotowaniu 20% mieszanki piasku z solą w ilości 150 t (zgromadzenie odpowiedniej ilości piasku i soli, wymieszanie w odpowiedniej proporcji, zabezpieczenie pryzm folią oraz składowanie gotowej mieszanki, załadunek mieszanki na piaskarki) b) odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków ulic powiatowych (wg zasad określonych w załączonej tabeli Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach), c) zamontowanie sprzętu na nośniki, uzbrojenie w sprzęt zimowy i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej d) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wy-stąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności tlefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe). 90620000-9 Usługi odśnieżania 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych: Zadanie 1 oznaczone numerem PZD - b/343/24/1/2009 utrzymanie dróg na terenie gminy Iława - łącznie 128,9 km Zadanie 2 oznaczone numerem PZD - b/343/24/2/2009 utrzymanie dróg na terenie gminy Lubawa - łącznie 80,0 km Zadanie 3 oznaczone numerem PZD - b/343/24/3/2009 utrzymanie dróg na terenie gminy Susz i gminy Kisielice - łącznie 143,4 km Zadanie 4 oznaczone numerem PZD - b/343/24/4/2009 utrzymanie dróg na terenie gminy Zalewo - łącznie 78,3 km Zadanie 5 oznaczone numerem PZD - b/343/24/5/2009 utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Iława - łącznie 12,2 km Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą dysponować n/w sprzętem do zimowego utrzymania dróg (sprzęt własny, wynajęty użyczony lub dzierżawiony). Zadanie nr 1 Wymagany sprzęt: a) Nośnik o ładowności powyżej 10 t (typu Jelcz, Kamaz) pod piaskarkę P-3, z pługiem jednostronnym lub dwustronnym - w zależności od potrzeb (piaskarka Zamawiającego, obsługa Wykonawcy, pług jednostronny lub dwustronny Wykonawcy) - 1 jednostka b) Nośnik o ładowności 7,5 t (lub powyżej 7,5 t) z piaskarką i pługiem jednostronnym (sprzęt i obsługa Wykonawcy) - 2 jednostki c) Równiarka samojezdna - 1 jednostka (sprzęt i obsługa Wykonawcy) d) Ciągnik rolniczy z dwoma napędami, z pługiem czołowym dwustronnym - 1 jednostka (sprzęt i obsługa Wykonawcy) e) Spycharka DT 75, lub ładowarka np. typ FADROMA (sprzęt i obsługa Wykonawcy) - 1 jed-nostka f) Pozostały sprzęt wymieniony w załączniku nr 1/1a (sprzęt i obsługa Wykonawcy) Zadanie nr 2 Wymagany sprzęt: a) Nośnik o ładowności powyżej 10 t (typu Jelcz, Kamaz), pod piaskarkę P-3 z pługiem jednostronnym lub dwustronnym - w zależności od potrzeb (piaskarka Zamawiającego, obsługa Wykonawcy, pługi jednostronny i dwustronny Wykonawcy) - 2 jednostki b) Nośnik o ładowności powyżej 7 t z piaskarką i pługiem jednostronnym (sprzęt i obsługa Wykonawcy) - 1 jednostka c) Równiarka samojezdna (sprzęt i obsługa wykonawcy) - 1 jednostka d) Ciągnik rolniczy z dwoma napędami, z pługiem czołowym dwustronnym (sprzęt i obsługa wykonawcy) - 1 jednostka e) Spycharka DT 75, lub ładowarka np. typu FADROMA (sprzęt i obsługa wykonawcy) - 1 jednostka f) Pozostały sprzęt wymieniony w załączniku nr 1/2a (sprzęt i obsługa wykonawcy) Zadanie nr 3 Wymagany sprzęt: a) Nośnik pod piaskarkę P-1 i pług jednostronny (piaskarka i pług Zamawiającego, obsługa i załadunek mieszanki na piaskarkę Wykonawcy) - 2 jednostki b) Nośnik o ładowności powyżej 10 t (typu Jelcz, Kamaz), z pługiem jednostronnym (sprzęt i obsługa Wykonawcy) - 1 jednostka c) Równiarka samojezdna (sprzęt i obsługa Wykonawcy) - 1 jednostka d) Ciągnik rolniczy z dwoma napędami, z pługiem czołowym dwustronnym (sprzęt i obsługa Wykonawcy) - 2 jednostki e) Spycharka DT 75, lub ładowarka np. typ FADROMA (sprzęt i obsługa Wykonawcy) - 2 jed-nostki f) Ładowarka o poj. łyżki 0,25 (sprzęt i obsługa Wykonawcy) - 1 jednostka g) Pozostały sprzęt (sprzęt i obsługa Wykonawcy) wymieniony w załączniku nr 1/3a Uwaga: Do zadań Wykonawcy należeć będzie załadunek mieszanki na piaskarki, należy to uwzględnić przy szacowaniu wartości pracy nośników. Zadanie 4 Wymagany sprzęt: a) Nośnik z piaskarką i pługiem jednostronnym (sprzęt i obsługa Wykonawcy) - 2 jednostki b) Równiarka samojezdna (sprzęt i obsługa Wykonawcy) - 1 jednostka c) Ciągnik rolniczy C-380 z pługiem czołowym dwustronnym (sprzęt i obsługa Wykonawcy) - 2 jednostki d) Spycharka DT 75 lub ładowarka np. typ FADROMA (sprzęt i obsługa Wykonawcy) - 2 jed-nostki e) Pozostały sprzęt wymieniony w załączniku nr 1/4a (sprzęt i obsługa Wykonawcy) Zadanie 5 Wymagany sprzęt: a) Nośnik o ładowności 7,5 t z piaskarką i pługiem jednostronnym (sprzęt i obsługa Wykonaw-cy) - 1 jednostka b) Równiarka samojezdna - 1 jednostka (sprzęt i obsługa Wykonawcy) c) Ładowarka np. typ FADROMA - 1 jednostka (sprzęt i obsługa Wykonawcy) d) Samochód wywrotka lub ciągnik rolniczy (do ewentualnego wywozu śniegu) - 1 jednostka e) Pozostały sprzęt wymieniony w załączniku nr 1/5a (sprzęt i obsługa wykonawcy).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium na żadne z zadań.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji przedsięwzięć o podobnym charakterze i złożoności do określonego w przedmiocie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrud-nia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z za-strzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nie-uczciwej konkurencji, 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. 6. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) kosztorys ofertowy z wykorzystaniem wzoru b) zestawienie oferowanych cen na pozostały sprzęt z wykorzystaniem wzoru c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert g) aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (łącznie uprawnieniami kierowców i operatorów), potrzebnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (rodzaj i minimalna ilość wg zapisu w punkcie III Wymagany sprzęt), jakimi dysponuje wykonawca c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług zimowego utrzymania dróg, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje) C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: a) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej b) zaakceptowany wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ilawa-sp.bip-wm.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, 14-200 Iława, pokój nr 37 lub po złożeniu przez wykonawcę pisemnego wniosku SIWZ zostanie przesłana pocztą na wskazany adres.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, 14-200 Iława, pokój nr 37.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Iława (bez miasta Iława), o łącznej długości 128,9 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przygotowaniu 10% mieszanki piasku z solą w ilości 500 t (zgromadzenie odpowiedniej ilości piasku i soli, wymieszanie w odpowiedniej proporcji, zabezpieczenie pryzm folią oraz składowanie gotowej mieszanki, załadunek mieszanki na piaskarki) b) odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg powiatowych (wg zasad określonych w załączonej tabeli Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach), c) zamontowanie sprzętu Zamawiającego na nośniki Wykonawcy, uzbrojenie w sprzęt zimowy i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej (bieżąca konserwacja piaskarek Zamawiającego, np. wymiana pasków, oleju itp.) d) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe) e) demontaż i konserwacja sprzętu Zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Lubawa (bez miasta Lubawa) o łącznej długości 80,0 km..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przygotowaniu 10% mieszanki piasku z solą w ilości 630 t (zgromadzenie odpowiedniej ilości piasku i soli, wymieszanie w odpowiedniej proporcji, zabezpieczenie pryzm folią oraz składowanie gotowej mieszanki, załadunek mieszanki na piaskarki) b) odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg powiatowych (wg zasad określonych w załączonej tabeli Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach), c) zamontowanie sprzętu Zamawiającego na nośniki Wykonawcy, uzbrojenie w sprzęt zimowy i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej (bieżąca konserwacja piaskarek Zamawiającego, np. wymiana pasków, oleju itp.) d) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe) e) demontaż i konserwacja sprzętu Zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Susz i gminy Kisielice (bez miasta Susz i Kisielice) o łącznej długości 143,4 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) załadunku mieszanki na piaskarki, odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg powiatowych (wg zasad określonych w załączonej tabeli Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach) b) zamontowanie sprzętu Zamawiającego na nośniki Wykonawcy, uzbrojenie w sprzęt zimowy i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej (bieżąca konserwacja pługów i piaskarek Zamawiającego, np. wymiana pasków, oleju itp.) c) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe) d) demontaż i konserwacja sprzętu zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zalewo (bez miasta Zalewo) o łącznej długości 78,3 km..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przygotowaniu 10% mieszanki piasku z solą w ilości 300 t (zgromadzenie odpowiedniej ilości piasku i soli, wymieszanie w odpowiedniej proporcji, zabezpieczenie pryzm folią oraz składowanie gotowej mieszanki, załadunek mieszanki na piaskarki) b) odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg powiatowych (wg zasad określonych w załączonej tabeli Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach), c) zamontowanie sprzętu na nośniki, uzbrojenie w sprzęt zimowy i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej d) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Iława o łącznej długości 12,2 km..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przygotowaniu 20% mieszanki piasku z solą w ilości 150 t (zgromadzenie odpowiedniej ilości piasku i soli, wymieszanie w odpowiedniej proporcji, zabezpieczenie pryzm folią oraz składowanie gotowej mieszanki, załadunek mieszanki na piaskarki) b) odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków ulic powiatowych (wg zasad określonych w załączonej tabeli Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach), c) zamontowanie sprzętu na nośniki, uzbrojenie w sprzęt zimowy i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oraz wykonanie niezbędnej obsługi technicznej d) zapewnienie dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, prowadzenie akcji zimowej (podejmowanie natychmiastowych działań w momencie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych), zapewnienie łączności telefonicznej z obsługującymi sprzęt zimowy (wyposażenie w telefony komórkowe)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.