eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano remontowe istniejacych dwóch sanitariatów chłopięcych I i II piętro segmentu B w Zespole Szkół nr 20 w Gorzowie Wlkp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-18

Gorzów Wielkopolski: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano remontowe istniejacych dwóch sanitariatów chłopięcych I i II piętro segmentu B w Zespole Szkół nr 20 w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 133552 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 20, ul. Szarych Szeregów 7, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7229455, fax 095 7229455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs20.webserwer.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano remontowe istniejacych dwóch sanitariatów chłopięcych I i II piętro segmentu B w Zespole Szkół nr 20 w Gorzowie Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: roboty rozbiórkowe ścianki działowe z betonu komórkowego stolarka drzwiowa podłoża pod posadzki-izolacja przeciwwilgociowa i wodochronna posadzki z płytek i kładziny ceramiczne ścian roboty tynkarskie roboty malarskie przesklepienia z belek stalowych obudowa rur płytamigipsowo-kartonowymi instalacje wodociagowe i kanalizacyjne instalacja centralnego ogrzewania instalacja elektryczna

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 55.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który:a a/posiada uprawnienia do wykonywania czynnosci objetych przedmiotem postępowania, b/posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że: - w ciagu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, zrealizował odpowiadajace swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, -dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami, maszynami i urzadzeniami c)znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, co oznacza, że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokosci co najmniej 30.000 złotych d/nie podlega wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 PZP 2/ W przypadku wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamowienia ocena spełniania warunków okreslonych w pkt. 1 lit.b i c będzie dokonywana łącznie w stosunku do wykonawców. 3/Ocena spełniania warunków w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk oferty cenowej + kosztorys ofertowy 2.wykaz wykonanych robót w ciagu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencjigospodarczej, wystawinego nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływemterminu składania ofert. 4.aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajacych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacacnie podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaswiadczenie, że uzyskał przewidziane prawemzwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiace przedupływem terminu składania ofert. 5.informację banku, w którym wykonanwca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzajacą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, o których mowa w pkt 4 ppkt 1]lit.c, wystawioną nie wczesniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.oświadczenie, ze oferent zapoznał sie ze SIWZ oraz STWiOR i przyjął ich postanowienia bez zastrzeżeń oraz zdobył konieczne informacjje do właściwego przygotowania oferty. 7.oświaczenie,że zawarty w SIWZ projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się do zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonej do akceptacji umowie oraz miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiajacego 8.oświadzcenie Wykonawcy (art. 22 ust.1) 9.oświadczenie, że uważamy sie z azwiązanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs20.webserwer.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 20 ul. Szarych Szeregów 7 66-400 Gorzów Wlkp. sekretariat szkoły.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół nr 20 ul. Szarych Szeregów 7 66-400 Gorzów Wlkp. sekretariat szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.