eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białobrzegi › ochrona osób i mienia świadczona przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) Jednostki Wojskowej 2474 Białobrzegi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-18

Białobrzegi: ochrona osób i mienia świadczona przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) Jednostki Wojskowej 2474 Białobrzegi.
Numer ogłoszenia: 133540 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2474, 05-127 Białobrzegi, woj. mazowieckie, tel. 022 6887331, fax 022 6887460.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona osób i mienia świadczona przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) Jednostki Wojskowej 2474 Białobrzegi..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna obiektu wojskowego Jednostki Wojskowej 2474 w Białobrzegach polegająca na całodobowej ochronie osób i mienia znajdującego się w granicach chronionego kompleksu (obszaru i obiektów na nim znajdujących się) z bronią palną.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ad.1. Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli: 1. posiada aktualne zaświadczenia z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2. posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na obszar siedziby Zamawiającego; 3. posiada aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4. posiada aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ad. 2. Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, jeżeli: 1. posiada zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; 2. przedstawi wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje, w tym: - wykaże, że dysponuje bronią palną i środkami przymusu bezpośredniego, - wykaże, że dysponuje urządzeniami radiowymi pracującymi w radiokomunikacji ruchomej lądowej, typu dyspozytorskiego pomiędzy chronionym obiektem a centrum odbiorczym. 3. przedstawi wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym: - wykaże do realizacji zamówienia co najmniej 9 pracowników ochrony fizycznej (w tym: 6 wartowników i 3 dowódców zmiany). 4. przedstawi dokumenty stwierdzając, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: - wszystkie osoby wskazanego do realizacji zamówienia będą posiadały licencje ochrony: I stopnia lub wyższe dla pracowników ochrony fizycznej (wartowników) oraz licencje II stopnia dla dowódców zmian, - wszystkie osoby wskazane do realizacji zamówienia będą posiadały poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli min. POUFNE, - wszystkie osoby wskazanego do realizacji zamówienia będą posiadały pozwolenie na posługiwanie się bronią palna dla wszystkich osób wskazanych do realizacji zamówienia (posterunek ruchomy, dowódca ochrony w pomieszczeniu warty). Ad.3. Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia, jeżeli na potwierdzenie: 1. przedłoży polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - niespełna, zgodnie z drukiem ZP-17, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w Rozdziale VII SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: wypełniony i podpisany formularz oferta - zał. nr 1 do SIWZ, wypełniony i podpisany formularz cenowy - zał. nr 3 do SIWZ, z wykorzystaniem wzorów Zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w SIWZ Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: - OŚWIADCZEŃ: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. - DOKUMENTY: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej - stosownie do treści ustawy z dnia 22 stycznia 1997 r. - O ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 144, poz. 740 z późn. zm.). 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1pkt 9 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 7. Dokument bądź oświadczenie Wykonawcy potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę pionu ochrony informacji niejawnych z pełnomocnikiem ds. ochrony i kierownikiem kancelarii. 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - załącznika nr 4 do SIWZ. 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych prze z nich czynności: dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wg wzoru zał. nr 5. 10. Aktualne licencje ochrony I stopnia lub wyższe dla pracowników ochrony fizycznej (wartowników) oraz aktualne licencje ochrony II stopnia dla dowódców zmian. 11. Aktualne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzulach minimum POUFNE dla wszystkich pracowników wskazanych do realizacji zamówienia w zał. nr 5. 12. Aktualne pozwolenie na posługiwanie się bronią palną dla wszystkich osób wskazanych do realizacji zamówienia (posterunek ruchomy, dowódca ochrony w pomieszczeniu wartowni ) w zał. nr 5. 13. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą zakresie ochrony osób i mienia na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2474 05-127 Białobrzegi, bud. nr 38 pok.nr 5.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 13:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 2474 , 05-127 Białobrzegi, budynek nr 29 (sztab), parter - kancelaria jawna..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.