To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-06
Poznań: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2029 Rogoźno-Murowana Goślina na odcinku od Długiej Gośliny do drogi wojewódzkiej nr 196 (Przetarg nr 5/R/2009).
Numer ogłoszenia: 133520 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86426 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, ul. Zielona 8, Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8593430, faks 061 8593429.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2029 Rogoźno-Murowana Goślina na odcinku od Długiej Gośliny do drogi wojewódzkiej nr 196 (Przetarg nr 5/R/2009)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2029P Rogoźno - Murowana Goślina na odcinku od Długiej Gośliny do drogi wojewódzkiej nr 196. Zamówienie obejmuje wykonanie remontu uszkodzonej nawierzchni bitumicznej na powierzchni ok. 6.000 m2 w kilku odcinkach o długości 50 do 400 m i szerokości 2,5 do 3,0 m. Faktyczny zakres robót ustalony zostanie bezpośrednio przed przystąpieniem do robót na podstawie wizji w terenie. Wstępny zakres robót obejmuje wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów: - frezowanie nawierzchni bitumicznej - 6.000 m2, - wykonanie warstwy ścieralnej bitumicznej - 6.000 m2, - uzupełnienie i plantowanie poboczy - 2.000 m2. Termin wykonania zamówienia: 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie - 30 dni, licząc od dnia podpisania umowy. 2. Terminy ustalone w ust. 1 ulegną przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego, b) działania siły wyższej ( np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w Dzienniku budowy i musi być potwierdzony w przez inspektora nadzoru, d) wystąpienie okoliczności ( np. konieczność wykonania robót dodatkowych, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych ), których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 3. W przedstawionych w ust. 2 przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy, postoju lub okresowi niezbędnemu do wykonania robót dodatkowych. Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 229596.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COLAS Polska Sp. z o.o., ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 229596.00
- Oferta z najniższą ceną: 229596.00 oferta z najwyższą ceną: 259932.60
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- DOSTAWA OPON I OGUMIENIA
- Dostawa akcesoriów oraz preparatów do dezynfekcji do Działu Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji Galerii Sztuki Starożytnej Muzeum Narodowego w Poznaniu
- Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącego nazwę ENEA STADION
- "DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO"
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sal konferencyjnych w miesiącu czerwcu 2024 r.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie węzła integracyjnego przy zmodernizowanej stacji kolejowej PKP w Sztumie.
- Remont zagospodarowania terenu Prokuratury Rejonowej w Międzyrzeczu przy ul. Wojska Polskiego 13a
- Wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącą naprawą uszkodzonych nawierzchni pieszych oraz dostosowaniem wejścia głównego do budynku do potrzeb osób z ograniczoną mobilnością w Warszawie
- DZP.271.3.2024 Utworzenie ogrodu sensorycznego w Radziszowie
- Przebudowa drogi gminnej na odcinku od drogi Nr 101440L dz. nr ew. 1226 Obręb 0013 Szóstka długości ok. 0,350km do skrzyżowania z drogą gminną Nr 101440L nr ew. dz. 1233 Obręb 0013 Szóstka
- Przebudowa drogi w miejscowości Chmielewo- etap II
więcej: Wymiana nawierzchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.