eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daszyna › PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU PROMYK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-17

Daszyna: PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU PROMYK
Numer ogłoszenia: 133520 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Daszynie , Daszyna 34a, 99-107 Daszyna, woj. łódzkie, tel. 24 3890410, faks 24 3890410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-daszyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU PROMYK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Daszynie, Daszyna 34a, 99-107 Daszyna, w ramach projektu Promyk w zakresie: - szkolenie zawodowe pt. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych dla 2 uczestniczek w wymiarze 120 godzin, - szkolenie zawodowe pt. Magazynier z obsługą wózków jezdniowych i programem magazynowym dla 1 uczestnika w wymiarze 170 godzin, - szkolenie zawodowe pt. Podstawy obsługi komputera, obsługa kas fiskalnych oraz fakturowanie komputerowe dla 2 uczestników w wymiarze 110 godzin, - szkolenie zawodowe pt. Bukieciarstwo i florystyka dla 4 uczestniczek w wymiarze 100 godzin, - szkolenie zawodowe pt. Obsługa komputera II stopnia dla zaawansowanych dla 1 uczestniczki w wymiarze 70 godzin, - szkolenie zawodowe pt. Księgowość komputerowa dla 1 uczestniczki w wymiarze 120 godzin, - trening umiejętności psychospołecznych dla 11 uczestników w wymiarze 34 godzin zajęć grupowych + 2 godziny zajęć indywidualnych, - trening kompetencji społecznych i instrumentów aktywizacji społecznej i zawodowej dla 11 uczestników w wymiarze 40 godzin zajęć grupowych + 2 godziny zajęć indywidualnych. Wykonawca przedłoży szczegółowy program szkoleń, ze wskazaniem formy i metod nauczania (ćwiczenia, symulacje itp.) oraz ilością godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. Wykonawca przedłoży harmonogram zajęć szkoleń. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia wszystkich szkoleń w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się od poniedziałku do piątku maksymalnie 7 godzin lekcyjnych dziennie z zapewnieniem przynajmniej jednej przerwy na posiłek. Wykonawca na okres trwania szkolenia ma obowiązek: - wyposażyć sale szkoleniowe w odpowiedni sprzęt dydaktyczny, a uczestników w materiały szkoleniowe niezbędne do prawidłowej realizacji programu szkolenia, - dostarczyć komplet materiałów szkoleniowych Zamawiającemu, - zapewnić, aby zajęcia praktyczne z obsługi komputera odbywały się przy jednoosobowej obsadzie przy każdym z komputerów, - zapewnić warunki zgodne z przepisami BHP w trakcie trwania szkolenia, - zapewnić uczestnikom szkolenia wyżywienie: tj. ciastka, kawę i herbatę, posiłek regeneracyjny, - prowadzenia dokumentacji fotograficznej z przeprowadzonego szkolenia-treningu, a po zakończeniu dostarczenie płyty ze zdjęciami do Zamawiającego. Wykonawca pokryje koszty niezbędnych badań lekarskich jeżeli specyfika szkolenia tego wymaga. Koszt badań należy ująć w cenie szkoleń. Wykonawca pokryje koszty dojazdów z miejsca zamieszkania do miejsca przeprowadzenia szkolenia i w drodze powrotnej zgodnie z zaświadczeniem (ceną biletu autobusowego) od Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej Sp. Z o.o, które będzie jedynym potwierdzeniem poniesionych wydatków. Koszt należy ująć w cenie kursu.Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Koszt ubezpieczenia NW należy ująć w koszcie kursu.Program szkoleń zawodowych oraz przeprowadzenie szkolenia musi odbyć się zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 października 1993r. w sprawie zasad warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 103, poz. 472 z 1993r. późn. zm.) oraz w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy. Szkolenie powinno zakończyć się oceną nabytych umiejętności i wydaniem certyfikatu, dyplomu lub zaświadczenia o jego ukończeniu, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Z 2006r. Nr 31 poz. 216). Ponadto wydane certyfikaty winny być oznakowane zawierającego logo Europejskiego Funduszu Społecznego i informacją, że projekt był współfinansowany ze środków EFS.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty, przewidujący odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej) ani nie przewiduje zamówień uzupełniających.Wykonawca ma obowiązek dostarczyć pełną dokumentację szkoleń tj. faktury VAT, listy obecności, ankiety ewaluacyjne.Wykonawca wskaże w ofercie tę część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ). Termin realizacji zamówienia do dnia 30 listopada 2010 roku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagalne.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca wypełnia oświadczenie z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca wypełnia oświadczenie z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca wypełnia oświadczenie z art. 22 - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca wypełnia oświadczenie z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca wypełnia oświadczenie z art. 22 - załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops-daszyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Daszynie Daszyna 34a 99-107 Daszyna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Daszynie Daszyna 34a 99-107 Daszyna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Promyk współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej w ramach Programu; Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji w ramach programu; Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach programu; projekt systemowy pt. Promyk..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie zawodowe pt. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych dla 2 uczestniczek w wymiarze 120 godzin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest przygotowanie słuchaczek do rozpoczęcia i prowadzenia działalności polegającej na świadczeniu usług w zakresie opieki nad ludźmi chorymi , niepełnosprawnymi oraz osobami starszymi. Program szkolenia: Podstawy psychologii, edukacja zdrowotna, zmiany zachodzące w organizmie człowieka pod wpływem starzenia się, podstawy gerontologii, etyka zawodowa, podstawy psychopatologii oraz psychiatrii, podstawowe prawa, organizacja pomocy społecznej z uwzględnieniem roli i zadań instytucji specjalistycznych, metody terapii i aktywizacji, rola i zadania opiekuna osób starszych , chorych i niepełnosprawnych, bezpieczeństwo i higiena pracy, zajęcia praktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie zawodowe pt. Magazynier z obsługą wózków jezdniowych i programem magazynowym dla 1 uczestnika w wymiarze 170 godzin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest zapoznanie uczestnika z funkcjonowaniem hurtowni (magazynów), opanowanie organizacji prac magazynowych, nauczenie stosowania programów komputerowych do obsługi hurtowni (magazynów), przygotowanie do samodzielnej obsługi wózków jezdniowych. Program szkolenia: Zasady BHP w magazynie i hurtowni, zagadnienia z zakresu dobrej praktyki higienicznej i dobrej praktyki produkcyjnej z elementami HACCP, podstawy obsługi komputera, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programów magazynowo-handlowych, organizacja sprzedaży w hurtowni, nowoczesne techniki sprzedaży, elementy logistyki oraz zaopatrzenie hurtowni, marketing, obsługa nowoczesnego wyposażenia hurtowni, budowa trwałych relacji z klientem, kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie zawodowe pt. Podstawy obsługi komputera, obsługa kas fiskalnych oraz fakturowanie komputerowe dla 2 uczestników w wymiarze 110 godzin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do pracy przy komputerze oraz nauczenie obsługi kas fiskalnych oraz fakturowania komputerowego. Program szkolenia: Wiadomości wstępne - podstawy obsługi komputera, systemy operacyjne - pakiety zintegrowane - Microsoft Office, edycja tekstu - praca z Microsoft Word, posługiwanie się arkuszem kalkulacyjnym Microsoft Excel, programy narzędziowe - oprogramowanie narzędziowe, edukacyjne i rozrywkowe, obsługa urządzeń dodatkowych, sieć Internet, fakturowanie komputerowe, obsługa kas fiskalnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie zawodowe pt. Bukieciarstwo i florystyka dla 4 uczestniczek w wymiarze 100 godzin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest przygotowanie osób do pracy w kwiaciarniach - bukieciarstwie oraz wykształcenie umiejętności tworzenia kompozycji dla potrzeb własnych i w celach użytkowych. Program szkolenia: pielęgnacja roślin doniczkowych, przygotowanie kwiatów ciętych do przetrzymywania, tworzenie kompozycji z kwiatów żywych i sztucznych, układanie kompozycji okolicznościowych - Święto Zmarłych, Boże Narodzenie, tworzenie bukietów ślubnych, komunijnych, układanie wiązanek i bukietów okolicznościowych z kwiatów żywych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie zawodowe pt. Obsługa komputera II stopnia dla zaawansowanych dla 1 uczestniczki w wymiarze 70 godzin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest rozszerzenie wiadomości i umiejętności z zakresu obsługi komputera, zapoznanie z zaawansowanymi funkcjami pakietu Office oraz obsługa Internetu i poczty elektronicznej. Program szkolenia: zaawansowane funkcje edytora tekstów MS Word 2000, tworzenie makropoleceń, operacje na blokach, listy numerowane, skanowanie i obróbka tekstów, wstawianie obiektów i ich modyfikacja, korespondencja seryjna, drukowanie dokumentów tekstowych, zaawansowane funkcje arkusza kalkulacyjnego MS Excel 2000, budowanie większych arkuszy z użyciem wstawiania złożonych funkcji, tworzenie wykresów, drukowanie, obsługa Internetu, poczta elektroniczna e-mail, baza danych MS Access 2000, podstawowe wiadomości o bazach danych, tworzenie projektu tabel, nadawanie własności polom, tworzenie relacji między tabelami, tworzenie kwerend, formularzy, makr, raportów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkolenie zawodowe pt. Księgowość komputerowa dla 1 uczestniczki w wymiarze 120 godzin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest opanowanie wiedzy i umiejętności przygotowujących do pracy w dziale księgowości różnych podmiotów gospodarczych. Poznanie podstaw obsługi komputera i programów księgowych. Program szkolenia: zasady prowadzenia księgowości, prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, podstawy rachunkowości, zasady obliczania podatku, rachunek kosztów, inwentaryzacja, sporządzanie i analiza bilansu, rzeczowy majątek trwały i obrotowy, ewidencja środków pieniężnych, materiałów i towarów, zastosowanie komputerów i specjalistycznego oprogramowania w księgowości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Trening umiejętności psychospołecznych dla 11 uczestników w wymiarze 34 godzin zajęć grupowych + 2 godziny zajęć indywidualnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem treningu jest podniesienie umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych, zwiększenie umiejętności stosowania zachowań asertywnych. Program treningu: integracja grupy, sztuka komunikowania się, nie mów TY tylko JA, trening asertywności, stres, poczucie własnej wartości, uczucia - jak żyć ze złością..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Trening kompetencji społecznych i instrumentów aktywizacji społecznej i zawodowej dla 11 uczestników w wymiarze 40 godzin zajęć grupowych + 2 godziny zajęć indywidualnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem treningu jest nabycie kompetencji w zakresie: komunikacji interpersonalnej, poruszania się po rynku pracy, autoanalizy i autoprezentacji, kreatywnego rozwiązywania problemów. Program treningu: wzajemne poznanie się - integracja grupy, poszerzenie wiedzy o sobie, pobudzanie do samoakceptacji, metody aktywnego poszukiwania pracy, pisanie dokumentów aplikacyjnych, kontaktowanie się z pracodawcą przez telefon, zapoznanie uczestników z celami, formami i typowym przebiegiem rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą, zasady pozytywnej autoprezentacji, znaczenie i warunki bycia asertywnym w kontaktach międzyludzkich, umiejętność radzenia sobie ze stresem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.