eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Przebudowa ogrodzenia przy Zespole Szkół nr 1 w Oświęcimiu.



Ogłoszenie z dnia 2008-06-18

Oświęcim: Przebudowa ogrodzenia przy Zespole Szkół nr 1 w Oświęcimiu.
Numer ogłoszenia: 133494 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich, ul. Królowej Jadwigi 12a, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8423963, fax 033 8422505.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.zsipm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ogrodzenia przy Zespole Szkół nr 1 w Oświęcimiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: a) Roboty rozbiórkowe - demontaż istniejącego ogrodzenia stalowego, przęsła z siatki w kątownikach, słupki stalowe w rozstawie od 2,00 do 2,80 m. - demontaż furtek i bramy wjazdowej stalowej, - rozebranie cokołów betonowych, - rozebranie fundamentów betonowych, - rozebranie częściowe chodników z płytek chodnikowych betonowych, kostki brukowej, nawierzchni asfaltowej, - ręczne zasypanie wykopów, - wywóz gruzu rozbiórkowego. b) Roboty budowlane montażowe: - montaż ogrodzenia panelowego o wys. min. 1,70 m z elementów ocynkowanych malowanych proszkowo z wykonaniem fundamentów, montażem słupków, podmurówki prefabrykowanej - 414,25 mb, - montaż bramy przesuwnej o szer. min. 4,00 m i wys. min. 1,70 m przesuwana ręcznie, elementy ocynkowane i malowane proszkowo, z fundamentem i słupkami, zamek - 1 kpl, - montaż furtek dwuskrzydłowych niesymetrycznych o szer. min. 3,o m i wys. min 1,70m, elementy ocynkowane i malowane proszkowo, z fundamentem i słupkami, zamek - 2 kpl, - montaż furtki jednoskrzydłowej o szer. min. 1,3o m i wys. min 1,70m, elementy ocynkowane i malowane proszkowo, z fundamentem i słupkami, zamek - 1 kpl, - uzupełnienie rozebranych chodników z płytek chodnikowych betonowych, kostki brukowej, nawierzchni asfaltowej, - roboty zabezpieczające oraz inne prace niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.10 - Szkoły podstawowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z p. zm.). 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - rozdz. VI pkt. 3 specyfikacji - zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 2 roboty odpowiadające pracom stanowiącym przedmiot zamówienia - rozdz. VI pkt. 5 specyfikacji, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, np. wspólnicy spółki cywilnej, członkowie konsorcjum - ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej oraz członkowie konsorcjum), są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat dwóch robót z zakresu montażu ogrodzeń panelowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z kserokopią tych uprawnień oraz kserokopią aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 7. Kartę gwarancyjną - zobowiązanie wykonawcy do spełnienia odpowiednich świadczeń na wypadek gdyby w oznaczonym terminie ujawniły się wady fizyczne wykonanych robót i usług tj. dokument gwarancyjny (karta gwarancyjna lub umowa gwarancyjna) określający szczegółowe warunki gwarancji oraz odpowiedzialność gwaranta. W treści, winny znaleźć się m.in. okres gwarancji obejmujący pełny zakres przedmiotu zamówienia, terminy usuwania stwierdzonych wad i usterek, wskazanie świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego oraz warunki odpowiedzialności gwaranta. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji obejmujący pełny zakres przedmiotu zamówienia: minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego dokonanego przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsipm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich ul. Królowej Jadwigi 12a 32-600 Oświęcim.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich ul. Królowej Jadwigi 12a 32-600 Oświęcim sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.