eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w branży drogowej w trakcie realizacji zadań pn.,,Budowa parkingu przy ulicy Bojowników w Górze,, oraz ,,Remont części pieszej ul. Mała w Górze,,, wchodzących w zakres projektu pn.,,Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap II,,

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-10

Góra: Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w branży drogowej w trakcie realizacji zadań pn.: ,,Budowa parkingu przy ulicy Bojowników w Górze,, oraz ,,Remont części pieszej ul. Mała w Górze,,, wchodzących w zakres projektu pn.: ,,Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap II,,
Numer ogłoszenia: 133465 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76982 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443644, faks 065/543-26-58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w branży drogowej w trakcie realizacji zadań pn.: ,,Budowa parkingu przy ulicy Bojowników w Górze,, oraz ,,Remont części pieszej ul. Mała w Górze,,, wchodzących w zakres projektu pn.: ,,Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap II,,.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w branży drogowej, w trakcie realizacji zadań pn.: ,,Budowa parkingu przy ulicy Bojowników w Górze,, oraz ,,Remont części pieszej ul. Mała w Górze,,, wchodzących w zakres projektu pn.: ,,Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap II,, Zakres planowanych robót obejmuje: Zadanie pn.: ,,Budowa parkingu przy ulicy Bojowników w Górze,,: Projektowany parking będzie posiadał 20 miejsc postojowych, a w tym 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych. Miejsca postojowe zostaną utwardzone z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej grub. 8 cm w kolorze czarnym typu ,,bruk odrzański,, ułożone na podsypce cementowo- piaskowej grub. 8 cm w kolorze czarnym typu ,,bruk odrzański,, ułożone na podsypce cementowo- piaskowej grub. 3 cm i podbudowie z kruszywa łamanego grub. 20 cm i warstwie gruntu stabilizowanego cementem o grub. 10 cm. Spadek poprzeczny jednostronny. Chodniki obsługujące parking i stanowiące ciągi komunikacyjne zaprojektowano z kostki brukowej wibroprasowanej grub. 8 cm typu ,,bruk odrzański,, w kolorze szarym na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm. Miejsca postojowe będą obsługiwane poprzez drogę manewrową wykonana z kostki brukowej wibroprasowanej grub. 8cm w kolorze szarym typu ,,bruk odrzański,, ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3 cm i podbudowie z kruszywa łamanego grub. 20 cm i warstwie gruntu stabilizowanego cementem o grub. 10 cm. Spadek poprzeczny drogi manewrowej jednostronny. Wykonane parkingi i miejsca postojowe ograniczone zostaną krawężnikiem betonowym wibroprasowanym 15x30x100 cm na ławie betonowej wystającym od 2 (na zejściach dla pieszych) do 10 cm. Znajdujące się w opracowaniu urządzenia obce typu studnie, zawory wodne czy gazowe należy wyregulować. Chodnik należy ograniczyć obrzeżem 6x20x100 cm. Istniejący chodnik w miejscu włączenia do ul. Bojowników należy przełożyć i wyregulować do wysokości projektowanego krawężnika. Odwodnienie następowało będzie poprzez wykonanie dwóch wpustów ulicznych (betonowych 500)i podłączonych do istniejącej studni kanalizacji deszczowej poprzez przykanaliki z rur PCV 160 mm. Tereny zielone, które okalają wykonany parking należy wyrównać i zasiać trawę. Wyjazd z parkingu należy oznakować znakami pionowymi jak również miejsca dla osób niepełnosprawnych oznakować znakami pionowymi. Realizacja przedmiotu zamówienia wymaga wykonania następujących rodzajów robót: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - roboty ziemne, - podbudowa, - odwodnienie, - elementy ulic: m.in. nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, grub. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej, ok. 782,00 m 2, - roboty towarzyszące. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, poniesie koszty związane z wprowadzeniem zmiany organizacji ruchu. Działki objęte inwestycją: 754/2, 775. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Numer ogłoszenia: 55262 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011 Zadanie pn.: ,,Remont części pieszej ul. Mała w Górze,,: Projektowany ciąg pieszy znajduje się na terenie m. Góra. W pasie drogowym ulicy objętej opracowaniem znajduje się następująca infrastruktura techniczna nie związana z drogą: napowietrzne linie energetyczne i kable NN, linie telekomunikacyjne, sieć wodociągowa, sieć gazowa, sieć kanalizacji deszczowej. Ulica mała obecnie jest wykonana w technologii masy bitumicznej. Posiada odwodnienie do ogólnospławnej kanalizacji deszczowej. W ramach zadania należy rozebrać istniejącą nawierzchnię z masy bitumicznej wraz z podbudową. Zaprojektowano na ulicy Małej ciąg pieszo jezdny utwardzony z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej grub. 8cm w kolorze szarym typu ,,BRUK ODRZAŃSKI,, ułożony na podsypce cementowo - piaskowej grub. 3cm i podbudowie z kruszywa łamanego grub. 20cm i warstwie gruntu stabilizowanego cementem o grub. 10cm. Spadek poprzeczny dwustronny daszkowy 2%. Środkiem zaprojektowano ściek z kostki brukowej wibroprasowanej grub. 8cm typu ,,BRUK ODRZAŃSKI,, w kolorze szarym na ławie betonowej. Spadek poprzeczny dwustronny 2,0%. Znajdujące się w opracowaniu urządzenia obce typu studnie, zawory wodne czy gazowe również należy wyregulować. W miejscach brakujących oporów należy wykonać krawężnik wibroprasowany 15x30x100cm opuszczony na ławie betonowej. Natomiast w miejscach brakujących oporów na wjazdach do posesji należy wykonać obrzeże 8x30x100cm. Znajdujące się w ciągu pieszo-jezdnym wsypy do piwnic należy rozebrać (wywieść gruz) i odbudować z bloczków betonowych (typu M6). Właz należy wykonać ze stali na wzór istniejących znajdujących się w ul. Piłsudskiego (deptak). W miejscach wjazdów nawierzchnię należy zamknąć obrzeżem 8x30x100cm. Istniejące wpusty uliczne należy wyregulować. W miejscu ścieku wykonać 2 wpusty uliczne włączone do kolektora kanalizacji deszczowej. Na długości wykonanego krawężnika w miejscach nawierzchni asfaltowej należy naciąć masę na szerokości 50cm i wymienić wszystkie warstwy jezdni na tej długości. Wszelkie studnie i urządzenia obce typu zawory wodne i gazowe należy wyregulować. Odprowadzenie wód opadowych z parkingów i chodników zaprojektowano poprzez odpowiednio ukształtowane spadki podłużne i poprzeczne nawierzchni na istniejące nawierzchnie przedmiotowych ulic objętych opracowaniem. Realizacja przedmiotu zamówienia wymaga wykonania następujących rodzajów robót: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - roboty ziemne, - podbudowa, - odwodnienie, - elementy ulic: m.in. nawierzchnie z kostki brukowej betonowej (typu bruk odrzański), grub. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej, ok. 497,5 m 2. - roboty towarzyszące. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, poniesie koszty związane z wprowadzeniem zmiany organizacji ruchu. Działki objęte inwestycją: 899, 887. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Numer ogłoszenia: 60618 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011 Materiały udostępniono na stronie Zamawiającego: www.bip.gora.com.pl w zakładce zamówienia publiczne w ogłoszeniu na roboty budowlane: - Góra: Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: ,,Budowa parkingu przy ulicy Bojowników w Górze,, wchodzącego w zakres projektu pn.: ,,Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap II,, Numer ogłoszenia: 55262 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011 (pobierz SIWZ). -Góra: Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: ,,Remont części pieszej ul. Mała w Górze,, wchodzącej w zakres projektu pn.: ,,Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap II,, Numer ogłoszenia: 60618 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011 (pobierz SIWZ). Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje nadzór nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca integralną część SIWZ. Inspektorzy Nadzoru zobligowani są do dokładnego zapoznania się z przedmiotowa dokumentacją. Dokładny zakres obowiązków inspektorów nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 3.1.1.Do obowiązków inspektora nadzoru należy w szczególności: Podstawowe obowiązki inspektorów nadzoru: 1.Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 2. Do podstawowych obowiązków i praw Wykonawcy należy m.in.; 2.1. Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego dla całego procesu inwestycyjnego, w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych. 2.2. Pełna znajomość dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego, w tym warunkami pozwolenia na budowę (Wykonawca nie wprowadzi jakichkolwiek zmian dotyczących rodzaju i ilości robót bez pisemnego polecenia Zamawiającego) oraz umowy z Wykonawcą robót budowlanych, projekt umowy zawarto w ogłoszeniu o zamówieniu na roboty budowlane: www.bip.gora.com.pl. 2.3. Odpowiedzialność za koordynację realizacji zadań pn.: ,,Budowa parkingu przy ulicy Bojowników w Górze,, oraz ,,Remont części pieszej ul. Mała w Górze,,, wchodzących w zakres projektu pn.: ,,Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap II,, Nadzór nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową na roboty. 2.4. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 2.5. Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 2.6. Protokolarne przekazywanie placu budowy Wykonawcy robót budowlanych. 2.7. Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 2.8. Pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez bieżący nadzór i kontrolę techniczną nad realizacją robót, w sposób umożliwiający ocenę prawidłowości i zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, STWiORB, pozwoleniem na budowę, zasadami sztuki budowlanej, właściwymi normami i przepisami prawa oraz interesem Zamawiającego. 2.9. Analiza dokumentacji projektowej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych - informowanie Zamawiającego o problemach. 2.10. Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu - egzekwowanie wypełniania czynności związanych z nadzorem autorskim. 2.11. Egzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawek dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji. 2.12. Sprawdzanie kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób zatrudnionych przez Wykonawcę robót. 2.13. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego oraz wyceny robot. 2.14. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 2.15. Sprawdzenie posiadania przez Kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów oraz dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. Inspektor Nadzoru sprawdza i zatwierdza daną partię materiałów przeznaczonych przez Wykonawcę robót do wbudowania. 2.16. Uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych. 2.17. Odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających - Inspektor Nadzoru potwierdza ich prawidłowość wykonania wpisem do dziennika budowy. 2.18. Uczestniczenie w odbiorach inwestycji (Inspektor Nadzoru potwierdza faktycznie wykonane roboty, potwierdza usunięcie wad) - przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazaniu go do użytkowania. 2.19. Zatwierdzanie obmiaru robót faktycznie wykonanych oraz dokumentacji powykonawczej stanowiących podstawę do sporządzenia protokołu odbioru robót częściowych. 2.20. Sprawdzanie kompletności i zatwierdzenie przedstawionej przez Wykonawcę robót całościowej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego inwestycji. 2.21. Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania częściowego robót budowlanych, a także akceptowanie i zatwierdzanie faktur częściowych (w przypadku, gdy określono taką formę rozliczenia z wykonawcą robót budowlanych) i faktury końcowej, po uprzedniej kontroli, weryfikacji i analizie prawidłowości zafakturowania wykonanych robót. 2.22. Dostarczanie wszelkich informacji związanych z postępem prac, niezbędnych dla prawidłowego rozliczenia przez Zamawiającego środków finansowych pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2.23. Opracowywanie wniosków na ewentualne zmiany w zakresach robót. Wykonawca nie jest umocowany do samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie powyższego. 2.24. Udział w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych, a także inicjowanie i prowadzenie takich spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność. Z ustaleń w trakcie spotkania zostanie sporządzony protokół ustaleń. 2.25. Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 2.26. Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego. 2.27. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. Dokładny zakres obowiązków opisano w ustawie Prawo budowlane i w aktach wykonawczych, projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Od osoby inspektora nadzoru wymaga się odrębnego protokołowania i odrębnego prowadzenia dzienników budowy dla zadań ,,Budowa parkingu przy ulicy Bojowników w Górze,, oraz ,,Remont części pieszej ul. Mała w Górze,,, oraz odrębnego wystawienia faktury VAT..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe ,,PROGRESS,,, ul. T. Rejtana 35/4, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5577,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2952,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2952,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2952,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.