eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pakosławice › Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Pakosławice



Ogłoszenie z dnia 2008-06-18

Pakosławice: Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Pakosławice
Numer ogłoszenia: 133416 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Pakosławice, 48-314 Pakosławice, woj. opolskie, tel. 077 4356083, fax 077 4357614.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Pakosławice.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz dzieci do szkół: Szkoła Podstawowa w Goszowicach, Publiczne Gimnazjum w Pakosławicach, Publiczne Przedszkole we Frączkowie z oddziałem w Nowakach i odwóz dzieci ze szkół podstawowych, przedszkola i gimnazjum na wyznaczonych trasach. Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły, przedszkola w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych oraz odwiezienie uczniów po zajęciach. Trasa nr I - Wyjazd z Nowak około godz. 7:00 przez Słupice, Godkowice, Biechów, Smolice, Goszowice, Frączków, Pakosławice, Smolice, Biechów, Godkowice przyjazd do Nowak około godz. 8:20. Powrót po zajęciach lekcyjnych - wyjazd z Nowak około godz. 14:00. Trasa ma około 68 km (łącznie przejazd poranny i popołudniowy). Na trasie jednorazowo w pojeździe przebywać będzie około 34 uczniów. Trasa nr II - Wyjazd z Pakosławic około godziny 7:30 przez Rzymiany, Śmiłowice, Goszowice, Frączków, przyjazd do Pakosławic około godziny 8:00. Powrót po zajęciach lekcyjnych - wyjazd z Pakosławic około godz. 14:20. Trasa ma około 30 km (łącznie przejazd poranny i popołudniowy). Na trasie jednorazowo w pojeździe przebywać będzie około 40 uczniów. Dowóz i odwóz odbywać się będzie w dniach nauczania. W trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie godziny dowozu i odwozu. W trakcie roku szkolnego może wystąpić konieczność zmiany trasy w/g potrzeb.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2. Spełniają warunki zawarte w art. 22, i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, oraz wymogi dodatkowe tj. wymogi niniejszej specyfikacji; 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. Posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się zrealizowaniem w latach 2005 - 2007 co najmniej 2 zamówień w zakresie przewozu osób potwierdzone 2 referencjami. OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW: 1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a) komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją 2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności : pod uwagę będą brane oferty w których udokumentowano zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z charakterem zamówienia. 3. W zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia : pod uwagę będą brane oferty, w których wykazano nie mniej niż 2 zamówienia o podobnym charakterze, wykonane w ciągu ostatnich trzech lat. Wykazane zamówienia należy udokumentować referencjami ( minimum 2 referencje wystawione przez zleceniodawcę). 4. W zakresie potencjału technicznego: po uwagę będą brane oferty zawierające wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie wykonawcy do wyjaśnienia dokumentów.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta - pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia wykonawcy z postępowania przetargowego - musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1. Wypełniony formularz oferty cenowej (wzór - zał. nr 1 a, b, do specyfikacji). 2. Doświadczenie w zakresie przewozu osób w okresie ostatnich trzech lat (lata 2005-2007) (wzór -zał. nr 2 do specyfikacji) 3. Referencje min. 2 odpowiadające charakterowi zamówienia (w zakresie przewozu osób), o których mowa w pkt 2. 4. Wykaz środków transportu (wzór - zał. nr 3 do specyfikacji) o wymaganym standardzie zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 5. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 6. Dowód rejestracyjny pojazdu/pojazdów (kserokopia) 7. Oświadczenie o zastępczych środkach transportu (wzór - zał. nr 4 do specyfikacji) 8. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 5 do specyfikacji). 9. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 10. Aktualne zaświadczenie lub ich potwierdzona kopia (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert): - z właściwego organu podatkowego (Urzędu Skarbowego) o braku zaległości podatkowych, - z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o opłacaniu składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne. 11. Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizacje usługi będącej przedmiotem zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia (wzór zał. nr 6 do specyfikacji) 12. Dokumentów stwierdzających, że osoby odpowiedzialne za realizację usługi będącej przedmiotem zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, 13. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - w przypadku składania oferty wspólnej, 14. Wypełnioną i podpisaną przez wykonawcę wzór umowy (wzór - zał. nr 7 do specyfikacji), 15. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy dowody posiadania ubezpieczenia OC i NW na wszystkie pojazdy przewidziane do wykonania usługi. Poświadczenia za zgodność z oryginałem może dokonać uprawniony pracownik firmy osoba lub osoby upoważnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów załączonych do oferty. * W przypadku gdyby według wykonawcy, oferta zawierała informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te winny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane z zachowaniem ciągłości numeracji stron oferty.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pakoslawice.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać w siedzibie zamawiającego: 48-314 Pakosławice - Budynek Urzędu Gminy Pakosławice pok. nr 14 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego adres : Pakosławice, 48-314 Pakosławice, pok. nr 4 (sekretariat).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trasa nr I: Nowaki - Pakosławice - Nowaki.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa nr I - Wyjazd z Nowak około godz. 7:00 przez Słupice, Godkowice, Biechów, Smolice, Goszowice, Frączków, Pakosławice, Smolice, Biechów, Godkowice przyjazd do Nowak około godz. 8:20. Powrót po zajęciach lekcyjnych - wyjazd z Nowak około godz. 14:00. Trasa ma około 68 km (łącznie przejazd poranny i popołudniowy). Na trasie jednorazowo w pojeździe przebywać będzie około 34 uczniów..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trasa nr II: Pakosławice - Rzymiany - Goszowice - Pakosławice.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa nr II - Wyjazd z Pakosławic około godziny 7:30 przez Rzymiany, Śmiłowice, Goszowice, Frączków, przyjazd do Pakosławic około godziny 8:00. Powrót po zajęciach lekcyjnych - wyjazd z Pakosławic około godz. 14:20. Trasa ma około 30 km (łącznie przejazd poranny i popołudniowy). Na trasie jednorazowo w pojeździe przebywać będzie około 40 uczniów..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.