eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa łodzi motorowej dla Fundacji Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego



Ogłoszenie z dnia 2008-06-18

Gdańsk: Dostawa łodzi motorowej dla Fundacji Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 133405 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 5520353, fax 0-585523706.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.frug.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa łodzi motorowej dla Fundacji Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa łodzi motorowej o parametrach: A. Kadłub 1. materiał kadłuba - aluminium morskie /hydronalium/ o zawartości 4,5%Mg 2. długość całkowita - co najmniej 7,5 m, 3. szerokość - co najmniej 2,5m, 4. zanurzenie - do 0,45 m, 5. samoodpływowy kokpit o powierzchni podłogi co najmniej 5m2 6. niezatapialność, 7. kotwica dziobowa z windą elektryczną 8. bramownica wychylana za rufę z osprzętem i windą elektryczną z płynną regulacją obrotów, udźwig do 200kg, 9. cztery metalowe knagi (2 na dziobie i 2 na rufie wzmocnione, przystosowane do holowania), 10. platforma na rufie na szerokość kadłuba o długości minimum 0,5m, z drabinką grzędową dla nurka, 11. automatyczna pompa zęzowa, 12. dno kadłuba zabezpieczone powłoką antyporostową dopuszczoną do stosowania na polskich wodach, 13. załoga co najmniej 6 osób, 14. kategoria projektowa B według norm UE lub określony rejon żeglugi III wg klasyfikacji PRS, 15. w przypadku zastosowania elementów wyposażenia z różnych, metali zabezpieczenia przed korozją galwaniczną, B. Napęd 1. dwa silniki stacjonarne z przekładnią /zet/ o mocy co najmniej 120 KM każdy2. manetki, kierownica, przekładnia sterowa z przewodami, 3. zbiornik paliwa o pojemności co najmniej 200 litrów z czujnikiem poziomu paliwa i wlewem pokładowym, C. Kabina 1. wysokość w kabinie co najmniej 2m, 2. pulpit sterowniczy ze wskaźnikami szybkościomierza, poziomu paliwa, temperatury oleju, trymu, poziomu naładowania akumulatorów3. amortyzowany fotel sternika i co najmniej trzy dodatkowe miejsca siedzące, 4. przynajmniej 3 miejsca do spania, 5. 2 wycieraczki na przedniej szybie, 6. schowki na mapy i drobny sprzęt, 7. ogrzewanie niezależne od pracy silnika na paliwo takie jak silniki, 8. kuchenka gazowa 1-palnikowa z instalacją i butlą, 9. zlew jednokomorowy z baterią, ciśnieniową instalacją wodną i podgrzewaczem 10. zbiornik słodkiej wody o pojemności co najmniej 50l z wlewem, 11. wywietrzniki, w tym co najmniej jeden wentylator słoneczny, 12. zamykany przepust w ścianie kabiny o średnicy od 60mm do 70 mm 13. otwierany luk z szybą w dachu kabiny, okna przednie, boczne i tylne z hartowanego szkła bezpiecznego, 14. maszt na oznakowanie nawigacyjne i anteny, 15. odrębne pomieszczenie z toaletą, z wejściem z kokpitu, toaleta ze zbiornikiem na fekalia,16. drzwi do kabiny i toalety zamykane na zamek patentowy odporny na korozję17. oświetlenie nawigacyjne LED i szperacz na dachu sterowany z wnętrza kabiny D. Pozostałe wyposażenie 1. instalacja elektryczna z panelem rozdzielczym, 2. akumulator rozruchowy o pojemności dostosowanej do silników i dodatkowy ładowany z silnika o pojemności co najmniej 200Ah, 3. główny wyłącznik akumulatorów, 4. oświetlenie kabiny, toalety, pulpitu sterowniczego i kokpitu typu LED,5. radiostacja VHF z DSC, 6. instalacja dostarczonego przez Zamawiającego zestawu nawigacyjnego (ploter, GPS, radar, echosonda),7. róg mgłowy 12V, 8. wyposażenie ratunkowe i bezpieczeństwa zgodne z obowiązującymi przepisami Warunki realizacji zamówienia. Wykonawca zapewnia że : - umożliwi stały nadzór prowadzonych prac przez przedstawiciela Zamawiającego i dokonywać z nim będzie stosownych uzgodnień - przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu nastąpi najpóźniej w terminie 120 dni od daty podpisania umowy, - dostarczy łódź z kompletną dokumentacją techniczną, eksploatacyjną i bezpieczeństwa, gotową do żeglugi, - przedstawi instrukcję obsługi, - udzieli gwarancji na sprawność mechaniczną co najmniej 24 miesiące, - udzieli gwarancji na użyteczność kadłuba co najmniej 60 miesięcy, - przedstawi certyfikat uznania typu wydany przez jednostki certyfikujące, pozostałe warunki: 1. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy łodzi do Stacji Morskiej Uniwersytetu Gdańskiego, mieszczącej się w Helu, przy ul. Morskiej 2 i rozładunku łodzi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w terminie nie przekraczającym 120 dni od podpisania umowy. 2. Zamawiający wymaga aby oferowana łódź motorowa w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, spełniała warunki o których mowa w załączniku nr 2 i w SIWZ cz. II. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, (nie gorszych jakościowo niż proponowane przez Zamawiającego). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający, odrzuci ofertę, która zawiera niejednoznacznie określenie stawki (ceny) lub proponuje inne wykonanie przedmiotu zamówienia od wskazanego. 4. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia jakichkolwiek negocjacji z Wykonawcami na temat zaoferowanych cen. 5. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować pełen zakres rzeczowy zamówienia z należytą starannością, zgodnie z warunkami przeprowadzonego postępowania przetargowego, stosownie do specyfiki i charakteru dostawy objętej niniejszą umową, obowiązującymi przepisami polskimi i europejskimi normami, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie oraz ustaleniami z Zamawiającym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 35.12.11.00 - Łodzie motorowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.52.00.00 - Łodzie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) przedstawią ofertę zgodną z wymogami Ustawy PZP oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), 2) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi oraz charakterem zamówienia i prowadzą nieprzerwanie działalność, tożsamą z niniejszym zamówieniem 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełniający warunki określone w art.22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia /Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605/ 5) w okresie ostatnich trzech lat wykonali z należytą starannością co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o, oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (część V SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualnego /pod pojęciem -aktualny- Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert, dotyczące: nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, osób uprawnionych, miejsca działania - są ważne/ odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) Załącznik. nr 1 do SIWZ - stronę tytułową oferty wg. załączonego wzoru oferty; wypełniony i podpisany przez osob(e)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy 4) Załącznik. nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia ; podpisany przez osob(e)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 5) Załącznik nr 3 do SIWZ; oświadczenie Wykonawcy wynikające z art. 24 i 22 ust.1 Ustawy PZP 6) Załącznik nr 5 do SIWZ; projekt umowy podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 7) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia /Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605/, Zamawiający żąda: a) Załącznik nr 4 do SIWZ; Wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem dat wykonania (tzn. zakończenia) i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie np. referencje, zaświadczenia , protokoły zdawczo-odbiorcze, czy też inne dokumenty o tym charakterze, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania danej firmy. 8) w przypadku składania oferty przez dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) Umowa Przedsiębiorców (Wykonawców) regulująca ich współpracę, w celu ustalenia osoby (osób) uprawnionej (nych) do ich reprezentowania oraz pod warunkiem, iż nie wynika to z właściwego rejestru, lub dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust.2 ustawy PZP);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frug.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: biuro Fundacji Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego ul. Polanki 66 (DS. UG nr 4) 80-952 GdańskI piętro w Domu Studenckim nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Biura Zarządu Fundacji Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego ul. Polanki 66 80 - 306 Gdańsk I piętro w Domu Studenckim nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: środki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Gdańsku

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.