eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Remont i termomodernizacja dachu budynku nr 9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-18

Gdynia: Remont i termomodernizacja dachu budynku nr 9
Numer ogłoszenia: 133351 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Morski im. PCK, ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998127, fax 058 6998338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i termomodernizacja dachu budynku nr 9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowego remontu i termomodernizacji dachu budynku nr 9 Szpitala Morskiego im. PCK w Gdyni. Orientacyjna projektowana powierzchnia dachu, którą obejmuje zadanie inwestycyjne wynosi ca 835 m2. Zakres robót obejmuje: I Prace remontowo budowlane: 1.wykonanie napraw tynkarskich elewacji i gzymsów budynku i maszynowni dźwigu 2.Wymiana drzwi na drzwi drewniane obłożone blachą lub metalowe 3.Przebudowa i modernizacja podestu wraz z modernizacją wyjścia na dach / wymiana włazu /. 4.malowanie wszystkich kominków metalowych. 5.wymiana kratek wentylujących stropodachu i montaż kominków odpowietrzających stropodach; 6.zabezpieczenie włazów na dach w zakresie zastosowanej technologii tzn. napylenia granulatu styropianu; 7.remont wszystkich kominów - naprawa czap bet., tynków i opierzeń; 8.rozbiórka i utylizacja elementów metalowych (maszty, anteny rtv) II Prace dociepleniowe: 1.napylenie warstwy regranulatu styropianu o grubości warstwy 0,2 ÷ 0,25 m III Prace modernizacyjne instalacji odgromowej: 1.wymiana wsporników poziomych i pionowych; 2.wymiana zwodów poziomych - d = min. 8 mm; 3.wymiana zwodów pionowych - d = min. 8 mm; 4.wykonanie sprawdzeń i pomiarów skuteczności zmodernizowanej instalacji; IV Prace dekarskie: 1.przygotowania podłoża, naprawa pól; 2.demontaż i utylizacja przerdzewiałych opierzeń, rynien i rur spustowych; 3.wymiana pasów pod rynnowych - materiał blacha ocynkowana grubości 0,65 mm; 4.wymiana pasów nadrynnowych - materiał blacha ocynkowana grubości 0,65 mm; 5.wymiana rynien - materiał blacha ocynkowana grubości 0,65 mm; 6.wymiana rur spustowych - materiał blacha ocynkowana grubości 0,65 mm; 7.wymiana części obróbek ogniomurów; 8.pokrycie dachu papą termozgrzewalną podkładowa i wierzchnią; a) papa podkładowa IZOLMAT BIT V60 S4 lub równoważny b) papa wierzchnia IZOLMAT PLAN PYE PV250 S5 SS lub równoważny W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu chemicznego, grubości, koloru i zastosowania. W przypadku asortymentu równoważnego wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 9.oczyszczenie i konserwacja pozostałych elementów opierzenia, rynien i rur spustowych nie wymagających wymiany. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania innych robót dodatkowych i towarzyszących wynikających z technologii robót, konieczności wprowadzenia robót zamiennych, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowy i harmonogram finansowy realizacji robót uwzględniający konieczność niezakłóconego funkcjonowania Szpitala. Wykonawca winien każdorazowo uzgadniać z zamawiającym czas wykonywania robót, których realizacja wiąże się z uciążliwościami dla funkcjonowania jednostek organizacyjnych Szpitala lub odbywa się w ciągach komunikacyjnych i lokalizacji urządzeń infrastruktury technicznej. Powyższy wymóg dotyczy w szczególności wykonywania prac głośnych i pylących, pracy sprzętu oraz transportu materiałów i wywozu materiałów rozbiórkowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.15.00 - 45.26.15.00 Oryginalny kod CPV: 45.26.19.00 - Usługi napraw i konserwacji dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów Oryginalny kod CPV: 45.31.23.10 - Roboty w zakresie ochrony oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1.500,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 5. zrealizowali w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł, 6. dysponują pracownikami, którzy zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1999 r Prawo budowlane (Dz.U.Nr 156, poz. 1118) mogą pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej i są członkami regionalnej izby samorządu zawodowego, 7. przedłożą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50.000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, według formuły spełnia / nie spełnia:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust.1 pkt. 2 rozporządzenia); 2. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 Pzp) - załącznik nr 1 do SIWZ; 3. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia jako kierownicy budowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień budowlanych i kopią dokumentów informujących o zarejestrowaniu w regionalnej izbie samorządu zawodowego - załącznik nr 2 do SIWZ; 4. wykazu robót budowlanych - minimum 1 robota - wykonanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ; 5. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000,00 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-morski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych bud. nr 6 pokój nr 29.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 12:00, miejsce: siedziba zamawiającego, ul. Powstania Styczniowego 1, Dział Zamówień Publicznych budynek nr 6 pok. nr 29 lub w Kancelaria Szpitala..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Michał Staszewski tel. 0-58 69-98-127 - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia, Ewa Szepietowska tel. (0-58) 699-81-06 - strona formalno-prawna, fax 058 69-98-338, e-mail: zp@szpital-morski.pl

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.