eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi wyceny nieruchomości rolnych zorganizowanych i innych wytypowanych do wyceny w styczniu 2010 i przeznaczonych do sprzedaży w bieżącym roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-15

Wrocław: Usługi wyceny nieruchomości rolnych zorganizowanych i innych wytypowanych do wyceny w styczniu 2010 i przeznaczonych do sprzedaży w bieżącym roku
Numer ogłoszenia: 13334 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3563919, 3563862, 3563863, faks 071 3579097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wyceny nieruchomości rolnych zorganizowanych i innych wytypowanych do wyceny w styczniu 2010 i przeznaczonych do sprzedaży w bieżącym roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: usługi wyceny nieruchomości funkcjonalnie zorganizowanych, nierolnych, zabudowanych, niezabudowanych określonych w dołączonym do niniejszej SIWZ Wykazie nieruchomości do wyceny, a przeznaczonych do rozdysponowania w 2010 roku. Sporządzenie 17 operatów szacunkowych dla konkretnych nieruchomości wymienionych w Wykazie nieruchomości do wyceny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Dla zadania częściowego nr 1: 80.00 PLN (słownie: osiemdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 30.00 PLN (słownie: trzydzieści 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 30.00 PLN (słownie: trzydzieści 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 4: 100.00 PLN (słownie: sto 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 5: 30.00 PLN (słownie: trzydzieści 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 6: 70.00 PLN (słownie: siedemdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 7: 30.00 PLN (słownie: trzydzieści 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 8: 20.00 PLN (słownie: dwadzieścia 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 9: 50.00 PLN (słownie: pięćdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 10: 30.00 PLN (słownie: trzydzieści 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 11: 160.00 PLN (słownie: sto sześćdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 12: 20.00 PLN (słownie: dwadzieścia 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 13: 20.00 PLN (słownie: dwadzieścia 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 14: 20.00 PLN (słownie: dwadzieścia 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 15: 10.00 PLN (słownie: dziesięć 00/100 PLN)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 3 dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a: aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b: świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, wymaganych przepisami Działu V Działalność zawodowa w dziedzinie gospodarowania nieruchomościami ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami. Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a: wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług wyceny nieruchomości z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest posiadanie minimalnego doświadczenia: w okresie ostatnich 3 lat tj. dla wszystkich części zamówienia: wykonanie co najmniej 20 wycen tożsamych z zamówieniem tj. określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych rolnych i nierolnych oraz dla części obejmujących nieruchomości zorganizowane wykonanie co najmniej 3 wycen określających wartość rynkową nieruchomości funkcjonalnie zorganizowanych o charakterze rolnym, w skład których wchodziły budynki, budowle. infrastruktura techniczna i grunty rolne. b: Dokumenty potwierdzające bezspornie, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; b: oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości, Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; b: aktualny odpis z właściwego rejestru opisany w pkt. 7.1 c: aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d: aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e: aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f: dla podmiotów zbiorowych - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.anr.gov.pl odnośnik zamówienia publiczne Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2010 godzina 10:15, miejsce: Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.