eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa 18 szt. przełączników sieciowych wraz z akcesoriami oraz usługa montażu, konfiguracji i szkolenia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-10

Warszawa: Dostawa 18 szt. przełączników sieciowych wraz z akcesoriami oraz usługa montażu, konfiguracji i szkolenia
Numer ogłoszenia: 133329 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Najwyższa Izba Kontroli , ul. Filtrowa 57, 02-056 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4445000, faks 022 4445415, 4445410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 18 szt. przełączników sieciowych wraz z akcesoriami oraz usługa montażu, konfiguracji i szkolenia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa i przeniesienie na Zamawiającego własności: a) 18 szt. przełączników sieciowych wraz z wyposażeniem o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalności opisanych w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej zwanej SIWZ). b) 1 szt. wymiennego zasilacza do przełączników, o których mowa w pkt. a) (zasilanie 230V AC). c) 400 szt. kabli krosowych o długości 1,5 mb (patchcordów), o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalności opisanych w Załączniku nr 1b do SIWZ. d) 400 szt. kabli krosowych o długości 0,5 mb (patchcordów), o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalności opisanych w Załączniku nr 1b do SIWZ. e) 14 szt. latarek o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalności opisanych w Załączniku nr 1b do SIWZ. Dostarczany sprzęt musi być sprzętem fabrycznie nowym i nieużywanym. 2. Świadczenie gwarancji i serwisu przez okres 12 miesięcy na warunkach opisanych w Załączniku nr 9 do SIWZ. 3. Wykonanie usługi montażu i konfiguracji dostarczonego sprzętu, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Wykonanie usług szkoleniowych, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.53.12.00 - Usługi szkolenia technicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 455.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 13.800,00 zł. Szczegóły w SIWZ

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym na terenie Polski. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji dokumentów dostarczonych wraz z ofertą. Wraz z ofertą Wykonawca musi dostarczyć oświadczenie, że spełnia warunek określony w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 9 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), zgodnie z treścią pkt.I.1 Załącznika nr 6 do SIWZ. Szczegóły w pkt. 6 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizować co najmniej dwa zakończone pozytywnie zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego Zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego Zamówienia, Zamawiający uważa dostawę i przeniesienie na Zamawiającego własności przełączników i/lub routerów sieciowych wraz z akcesoriami o wartości co najmniej 300.000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) netto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji dokumentów dostarczonych wraz z ofertą. Wraz z ofertą Wykonawca musi dostarczyć: oświadczenie, że spełnia warunek określony w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy (zgodnie z treścią pkt.I.2 Załącznika nr 6 do SIWZ); wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień, zgodnie z warunkiem określonym powyżej. Do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy podać: przedmiot zamówienia (obejmujący następujące informacje: producent i modele przełączników i/lub routerów sieciowych, wartość zamówienia netto, datę rozpoczęcia i zakończenia dostawy, oraz odbiorców (wraz z ich danymi kontaktowymi). Ponadto, do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy załączyć dokument potwierdzający, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Szczegóły w pkt. 6 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji dokumentów dostarczonych wraz z ofertą. Wraz z ofertą Wykonawca musi dostarczyć: oświadczenie, że spełnia warunek określony w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy (zgodnie z treścią pkt I.3 Załącznika nr 6 do SIWZ) Szczegóły w pkt. 6 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) minimum 1 inżynierem posiadającym certyfikaty w zakresie konfiguracji dostarczanych przełączników; b) minimum 1 inżynierem posiadającym certyfikaty producenta sprzętu zakończone egzaminem praktycznym (poziom umiejętności nie niższy niż określony jednym z certyfikatów: np. CCIE, JNCIP, JNCIE) - w zakresie prowadzenia szkolenia personalizowanego Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji dokumentów dostarczonych wraz z ofertą. Wraz z ofertą Wykonawca musi dostarczyć: oświadczenie, że spełnia warunek określony w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy (zgodnie z treścią pkt I.3 Załącznika nr 6 do SIWZ); wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. odpowiedzialnych za realizację wdrożenia, szkoleń oraz serwisowanie instalacji, wraz z informacją o ich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu, wykształceniu, zakresie wykonywanych czynności, a także informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. Szczegóły w pkt. 6 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi znajdować się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji dokumentów dostarczonych wraz z ofertą. Wraz z ofertą Wykonawca musi dostarczyć: oświadczenie, że spełnia warunek określony w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy (zgodnie z treścią pkt I.4 Załącznika nr 6 do SIWZ); informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy) złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Szczegóły w pkt. 6 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Dokumentację techniczną potwierdzającą spełnianie przez zaoferowany sprzęt wymagań opisanych odpowiednio w Załącznikach nr 1, 1a, 1b do SIWZ. Dopuszcza się dołączenie takiej dokumentacji w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski. 2. Oświadczenie podpisane przez producenta przełączników lub Wykonawcę o pochodzeniu sprzętu z legalnego kanału sprzedaży na terenie Unii Europejskiej oraz że sprzęt posiadał będzie świadczenia gwarancyjne oparte na oficjalnej gwarancji świadczonej przez sieć serwisową producenta na terenie Polski.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, w szczególności w przypadku: 1. wprowadzenia przez producenta sprzętu lub Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającego produktowi będącemu przedmiotem zamówienia; 2. zakończenia produkcji określonych produktów lub wycofanie ich z produkcji lub z obrotu na terytorium RP, 3. upadłości albo likwidacji producenta, dystrybutora lub gwaranta; 4. istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości; 5. zmiany obowiązujących przepisów prawa 6. uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy; 7. wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeby w zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru dostawy; 8. konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy; 9. zaistnienia siły wyższej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Najwyższa Izba Kontroli Departament Gospodarczy Wydział Teleinformatyki 02-056 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Najwyższa Izba Kontroli ul. Filtrowa 57 02-056 Warszawa pokój nr 72 (Wydział Teleinformatyki).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.