eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › ADMINISTRACJA I UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH PRZY UL. SŁOWIAŃSKIEJ I UL. ŁUKASIŃSKIEGO W ŚWIDNICY

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-05

Świdnica: ADMINISTRACJA I UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH PRZY UL. SŁOWIAŃSKIEJ I UL. ŁUKASIŃSKIEGO W ŚWIDNICY
Numer ogłoszenia: 133310 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99994 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ADMINISTRACJA I UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH PRZY UL. SŁOWIAŃSKIEJ I UL. ŁUKASIŃSKIEGO W ŚWIDNICY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Lokalizacja 3.1.1 Cmentarz komunalny przy ul. Słowiańskiej : Położony w południowo-zachodniej części miasta Świdnicy. Powierzchnia cmentarza do utrzymania wynosi ok. 8,15ha i obejmuje w szczególności : kwatery trawiaste ok. 36 000 m2 tereny zielone w obrębie cmentarza o powierzchni ok. 21 500 m2 pas zieleni przylegający do terenu cmentarza o powierzchni ok. 5 800 m2 na kwaterach grobów ziemnych tradycyjnych, grobów ziemnych trawiastych, grobów murowanych, oraz urnowych na dzień 31.12.2012r. było 6845 mogił. Nawierzchnie alejek wykonane są z asfaltu, kostki granitowej oraz mączki granitowej. Cmentarz wyposażony jest w instalacje oświetleniową oraz wodociągową. Przyjmuje się, że zużycie wody, energii elektrycznej oraz ilość usuwanych odpadów będzie na poziomie zbliżonym do zużycia w roku 2012r, które wyniosło ok: - energii elektrycznej - 10340 kwh wody - 1100 m3 wywożonych odpadów nie ulegających biodegradacji - 1012 m3 ulegających biodegradacji - 190 m3 płynnych - 10 m3 Na cmentarzu znajduje się dom przedpogrzebowy wyposażony w instalację wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną, zbiornik bezodpływowy na ścieki oraz nagłośnienie. Powierzchnia użytkowa domu przedpogrzebowego wynosi ok. 454 m2 w tym: sala ceremonialna, - 97m2, chłodnia, - 46m2 sala pożegnań - 19m2 3.1.2 Cmentarz komunalny przy ul. Łukasińskiego: Cmentarz komunalny położony pomiędzy ul. Łukasińskiego i ul. K.Odnowiciela. Powierzchnia do utrzymania wynosi 4,03 ha. Na jego terenie jest kaplica o powierzchni ok.70m2 z zapleczem, w której odbywają się ceremonie pogrzebowe. Jest wyposażony w instalację wodociągową. Przyjmuje się, że zużycie wody, oraz ilość usuwanych odpadów będzie na poziomie zbliżonym do zużycia w roku 2012r. , które wyniosło ok: wody - 475 m3 wywożonych odpadów nie ulegających biodegradacji - 1093 m3 ulegających biodegradacji - 80 m3 Nawierzchnia alejek wykonana jest w większości z mączki granitowej, główna alejka wejściowa na cmentarz jest częściowo wybrukowana kostką granitową. Planowana jest zmiana struktury nawierzchni na pozostałej części głównych alejek. Na cmentarzu znajduje się ok. 6300 mogił, brak jest możliwości budowy nowych grobów. Do pochówków wykorzystywana jest również pierwsza część kolumbarium zlokalizowanego w murze urnowym pomiędzy II i III cz. cmentarza. Nekropolia wpisana jest do wojewódzkiej ewidencji zabytków, natomiast zabytkowe kaplice cmentarne rodzin Runge i Jaensch wpisane są do księgi rejestru zabytków nieruchomych województwa dolnośląskiego. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje : A. w zakresie administrowania : 1) prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi i zarządzanymi obiektami, 2) prowadzenie i utrzymanie obiektu lub lokalu umożliwiającego załatwianie spraw formalnych oraz jego obsługi w dni powszednie w godzinach 7.00 - 15.00 oraz 7.00 - 13.00 w soboty, w godnych warunkach z zapewnieniem możliwości indywidualnego traktowania każdego klienta, 3) pobieranie opłat w imieniu i na rzecz Gminy Miasto Świdnica za korzystanie z cmentarza i urządzeń cmentarnych wg cen określonych w uchwale Rady Miejskiej oraz przekazywanie ich do Urzędu Miejskiego w terminie do 10 dnia każdego miesiąca, za miesiąc poprzedni wraz z rozliczeniem, 4) ustalenie terminów i warunków korzystania z obiektów i urządzeń cmentarza z zachowaniem zasady równego traktowania wszystkich zakładów pogrzebowych oraz innych podmiotów, 5) prowadzenie i przechowywanie w odpowiednim pomieszczeniu dokumentacji cmentarnej, w formie pisemnej i elektronicznej, a w szczególności a) ksiąg osób pochowanych na cmentarzu, b) alfabetycznego spisu osób pochowanych na cmentarzu, c) księgi grobów na cmentarzu, d) rejestru miejsc rezerwowych, e) kompletowanie, przechowywanie kart zgonów oraz sukcesywne przekazywanie ich do archiwum. 6) prowadzenie bazy danych w programie komputerowym SEGIZ WER. 2.00- System Ewidencji Grobów i Zmarłych lub innym programie kompatybilnym z SEGIZ oraz jego bieżąca obsługa i konserwacja wraz z ponoszeniem kosztów konserwacji systemu, 7) egzekwowanie od dysponentów grobów utrzymania porządku i czystości na cmentarzach, 8) ustalanie dysponentów grobów nieopłaconych, informowanie ich, również poprzez ogłoszenia w lokalnych mediach i na tablicach ogłoszeń na cmentarzach, o warunkach dalszego dysponowania grobami, 9) oznaczanie grobów przeznaczonych do likwidacji, ( na cmentarzu przy ul. Łukasińskiego - po 300szt.) w terminie 1.10 - 30.04. w każdym roku trwania umowy 10) przedstawianie sprawozdań: a) dot. ilości wykorzystanych poszczególnych rodzajów miejsc grzebalnych w tym miejsc przeznaczonych do ponownego użycia po grobach, które uległy likwidacji, w terminach do 10 dnia następnego miesiąca, b) dot. ilości i rodzajów miejsc pozostających na cmentarzach do dyspozycji na dzień 1.06. i 31.12r., w terminach do 10 dnia następnego miesiąca po wyznaczonym terminie oraz na żądanie Zamawiającego, c) dot. ilości grobów, za które nie została wniesiona opłata prolongacyjna po upływie 20 lat. w terminie do 10 stycznia każdego roku trwania umowy, 11) pełnienie nadzoru nad robotami w zakresie, poszanowania mienia komunalnego i prywatnego, wykonywanymi bezpośrednio na terenie cmentarza i jego obiektach przez podmioty gospodarcze świadczące usługi pogrzebowe i inne usługi (np. kamieniarskie), 12) egzekwowanie od wykonawców usług pogrzebowych, kamieniarskich, ogrodniczych i itp. uporządkowania miejsca po zakończonych pracach oraz usuwania nadmiaru ziemi oraz innych pozostałości po wykonanych pracach. B - w zakresie utrzymania cmentarzy : 1) bieżące utrzymanie czystości cmentarzy, domu przedpogrzebowego, kaplic oraz zespołu pomnikowego na cmentarzu przy ul. Słowiańskiej 2) systematyczne (min. 6 x w sezonie - od maja do października) wykaszanie traw na cmentarzu przy ul. Słowiańskiej w tym całość kwater trawiastych, innych kwater przygotowanych do pochówków oraz pasów zieleni wewnątrz cmentarza, a także na zewnątrz od ogrodzenia do chodnika lub jezdni, 3) usuwanie zachwaszczenia z nawierzchni alejek oraz skupin krzewów posadzonych w uzgodnieniu z Zamawiającym w ramach zagospodarowania cmentarza, 4) pielęgnacja wraz z podlewaniem drzew i krzewów posadzonych w uzgodnieniu z Zamawiającym w ramach zagospodarowania cmentarza, 5) utrzymywanie bez przerostów na cmentarzu przy ul. Słowiańskiej istniejących żywopłotów posadzonych w uzgodnieniu z Zamawiającym w ramach zagospodarowania cmentarza, 6) otwieranie i zamykanie bram cmentarza w godzinach określonych przez Zamawiającego, 7) utrzymanie w stanie nie pogorszonym obiektów, urządzeń, instalacji oświetleniowej (w tym wymiana źródeł światła), wodociągowej, kanalizacji deszczowej, ogrodzenia, nawierzchni alejek i ich obrzeży), 8) usuwanie opadłych liści oraz odśnieżanie i uszarstnianie (każdorazowo wg potrzeb) głównych alejek. Do głównych alejek zalicza się te, o nawierzchni asfaltowej, brukowanej oraz z mączki kamiennej o szerokości powyżej 3 m oraz place wokół domu przedpogrzebowego i kaplicy, 9) wyposażenie obiektów w niezbędną ilość kontenerów KP 7 na odpady (min 7 szt. ul. Słowiańska, min. 4 szt ul. Łukasińskiego) ich opróżnianie oraz utrzymanie na bieżąco czystości wokół pojemników, wywóz nieczystości stałych i ciekłych oraz ponoszenie związanych z tym kosztów, 10) ponoszenie kosztów zużycia wody i energii elektrycznej na cmentarzach, 11) wyposażenie domu przedpogrzebowego i kaplicy w elementy niezbędne do przeprowadzenia ceremonii pogrzebowej m.in ławki, świeczniki, stojaki na wieńce i kwiaty itp, 12) umożliwienie klientom kontaktu z kierownikami cmentarzy w dni powszednie w godz. 7.00-15.00 i 7.00-13.00 w soboty. 13) wykonywanie przeglądów technicznych obiektów budowlanych oraz pomiarów instalacji elektrycznej, zlokalizowanych na terenie cmentarzy zgodnie z obowiązującymi przepisami i prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych, 14) zwiększenie w dniach od 25 października do 3 listopada ilości zatrudnionych pracowników o 14 osób, w celu zapewnienia możliwości systematycznego sprzątania i usuwania odpadów oraz utrzymania cmentarzy w okresie Święta Wszystkich Świętych, 15) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych awariach, usterkach i innych nieprawidłowościach. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości przez Zamawiającego, i braku wcześniejszego zawiadomienia - usuwanie konsekwencji zaistniałych zdarzeń administrator dokona na własny koszt w wyznaczonym terminie. Wszystkie w/w zadania należy realizować przy ścisłym przestrzeganiu obowiązującego prawa, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów następujących aktów prawnych : - Ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. i cmentarzach i chowaniu zmarłych - Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 lipca 2003 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów, - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008 r. w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków - Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 r. w sprawie postępowania ze zwłoka- mi i szczątkami ludzkimi. - Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.10.00.00 - Usługi administracji publicznej 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Farma Miejska Maciej Karpiński, ul. Śląska 11, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 719000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 768000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 768000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 768000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.