eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Obsługa Punktu Informacji Drogowej ( PID ) w Oddziale GDDKiA we Wrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-18

Wrocław: Obsługa Punktu Informacji Drogowej ( PID ) w Oddziale GDDKiA we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 133268 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa Punktu Informacji Drogowej ( PID ) w Oddziale GDDKiA we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa Punktu Informacji Drogowej w siedzibie Oddziału GDDKiA we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 186, polegająca na gromadzeniu i udzielaniu informacji o aktualnej sytuacji na drogach krajowych Dolnego Śląska oraz sytuacji nadzwyczajnych, np. blokad drogowych, klęsk żywiołowych, itp. wszystkim zainteresowanym zgodnie z Zarządzeniem Nr 35 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 8 listopada 2007 r. w sprawie organizacji oraz zasad gromadzenia i przekazywania informacji (komunikatów) o warunkach ruchu na drogach krajowych. 2. Termin wykonania usługi: 16.07.2008 r. od godz. 7:00- 15.07.2009 r. do godz. 15:00 3. Zamawiający zobowiązuje się przeszkolić dyżurnych PID w zakresie BHP oraz w zakresie obsługi m.in. programów ZimaWin i UtrudnieniaWin. 4. Zamawiający zapewni pomieszczenie do pełnienia dyżurów posiadające środki łączności, odbiornik radiowy i telewizyjny, mapy z siecią dróg krajowych na terenie Dolnego Śląska, wytyczne bieżącego i zimowego utrzymania dróg, wykaz z niezbędnymi numerami telefonów (sąsiednie Oddziały GDDKiA, Zarządy Dróg, Rejony GDDKiA Oddział Wrocław, rozgłośnie radiowe i stacje telewizyjne, inne instytucje współpracujące, itp.) 5. Wykonawca przedstawi harmonogram dyżurów wraz z telefonami i adresami osób pełniących dyżury. 6. Obsługa dyżuru - jedna osoba na zmianę. 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność finansową za uszkodzenie wyposażenia pomieszczenia PID.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.32.20.00 - Usługi monitorowania ruchu pociągów Kod CPV wg słownika 2008: 63.71.11.00 - Usługi monitoringu pociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny. Oceny dokonywać będą członkowie Komisji przetargowej, stosując zasadę, iż oferta nieodrzucona, zawierająca najniższą cenę jest ofertą najkorzystniejszą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 7.1.Warunki formalne udziału w postępowaniu. 7.1.1.W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 7.1.2.Wymagania określone w pkt. 7.1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 7.2.Warunki merytoryczne udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp. Informacje potwierdzające spełnienie warunków merytorycznych udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach zawartych w SIWZ. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 7.2.1. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Dla prawidłowego działania PID Zamawiający ustala minimalną obsadę w ilości 8 (ośmiu) pracowników, w tym: Kierownik (koordynator) - dyżurny - 1 osoba, minimalne doświadczenie zawodowe ( w latach) - 1 rok; Z-ca Kierownika (koordynatora) - dyżurny - 1 osoba, minimalne doświadczenie zawodowe (w latach) - 1 rok; dyżurni - min. 6 osób, minimalne doświadczenie zawodowe ( w latach ) - 1 rok. Kierownik (koordynator) jego zastępca i dyżurni winni posiadać minimum średnie wykształcenie i praktyczną znajomość obsługi komputera. Jako doświadczenie zawodowe należy rozumieć prowadzenie usług na rzecz urzędów, firm branży drogowo - budowlanej obejmujące między innymi pełnienie dyżurów utrzymaniowych w zakresie dróg lub mostów. 71.2.1.Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.1. 7.2.2.Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o zamówienie publiczne ( jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował, jako strona umowy, usługi na rzecz urzędów, firm branży drogowo - budowlanej, obejmujące między innymi pełnienie dyżurów utrzymaniowych w zakresie dróg lub mostów lub obsługi programów z zakresu utrzymania dróg lub mostów w wymiarze 12 miesięcy, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz zamawiających. 7.2.2.Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.2. 8.DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW PRZEZ WYKONAWCÓW 8.1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków formalnych, określonych w pkt 7.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 8.1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2.Na potwierdzenie spełniania warunków merytorycznych opisanych w pkt 7.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.2.1. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8.2.2. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem przedmiotu zamówienia (Potencjał kadrowy), informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 8.2.3.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 8.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 8.1.2, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 8.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.5.Dokumenty, o których mowa w pkt. 8.3 i 8.4. winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 8.1.2. 8.6.Dokumenty wymagana dla potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 8.7.W celu potwierdzenia spełniania warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a)oświadczenia wymieniony w pkt 8.1.1. winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, b)dokumenty wymienione w pkt 8.1.2. albo odpowiadające im określone w pkt. 8.3. i 8.4., winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, c)dokumenty wymienione w pkt. 8.2. winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają warunki określone w pkt. 7 i uczestniczyć będą w realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym postawionym warunkom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocław, ul. Powstańców Śl. 186, pokój nr 204 (203) w godz. 08:30 do 14:00, lub za zaliczeniem pocztowym. Cena 1 egzemplarza SIWZ 20,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba Oddziału, pokój nr 106 Sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.