eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wydruk szablonów imiennych zaproszeń wraz z listą świadczeniodawców oraz kopert według wzorów podanych przez Zamawiającego w ramach programów zdrowotnych1. Populacyjny program profilaktyki i wczesnego wykrywania raka szyjki macicy 2. Populacyjny program wczesnego wykrywania raka piersi



Ogłoszenie z dnia 2014-04-17

Gliwice: Wydruk szablonów imiennych zaproszeń wraz z listą świadczeniodawców oraz kopert według wzorów podanych przez Zamawiającego w ramach programów zdrowotnych: 1. Populacyjny program profilaktyki i wczesnego wykrywania raka szyjki macicy 2. Populacyjny program wczesnego wykrywania raka piersi
Numer ogłoszenia: 133202 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydruk szablonów imiennych zaproszeń wraz z listą świadczeniodawców oraz kopert według wzorów podanych przez Zamawiającego w ramach programów zdrowotnych: 1. Populacyjny program profilaktyki i wczesnego wykrywania raka szyjki macicy 2. Populacyjny program wczesnego wykrywania raka piersi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wydruk szablonów imiennych zaproszeń wraz z listą świadczeniodawców oraz kopert według wzorów podanych przez Zamawiającego w ramach programów zdrowotnych: 1. Populacyjny program profilaktyki i wczesnego wykrywania raka szyjki macicy 2. Populacyjny program wczesnego wykrywania raka piersi Opis wraz z ilościami został zawarty w SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego. Wielkość poniżej 207 000 euro.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity: Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm./ stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej trzech usług związanych z wydrukiem i dostawą kompletów składających się z szablonu papieru firmowego oraz koper w ilościach, każdej z tych usług, min. 700 000 sztuk kompletów dla jednego Zleceniodawcy, w oparciu o jedną zawartą umowę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów* dla każdej usługi, potwierdzających jej należyte wykonanie. Dowodami, o których mowa powyżej są: a)poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli w uzasadnionych przypadkach, o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a c) w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. d) w razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczeń albo innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą po jednej sztuce próbnych wydruków szablonów papieru i kopert dla każdego Programu. Wydruki winny być wykonane według załączników nr 8, 9, 10 do SIWZ będącymi aktualnie posiadanymi przez Zamawiającego wzorami.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać: 1. Wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy druk: OFERTY PRZETARGOWEJ - stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy druk SPCYFIKACJI ASORTYMENTOWO - CENOWEJ - stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) wszystkie dokumenty i oświadczenia zawarte w części VI SIWZ - w tym załączniki nr 3, 4, 5 do SIWZ, 4. Wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) DRUK WYKAZ USŁUG - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi zostać udzielone w formie pisemnej lub jego notarialnie poświadczonej kopii. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - stosowne pełnomocnictwo dla pełnomocnika Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega, że rodzaje i ilości poszczególnych szablonów są szacunkowe - przez co rozumie się, że w zależności od zmieniających się w okresie wykonywania umowy bieżących potrzeb zamawiającego ilości zamawianych materiałów mogą ulec zmniejszeniu. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację zamówienia w zakresie nie mniejszym niż 30% maksymalnej liczby szablonów przewidzianych w danej pozycji asortymentowej. W okresie trwania umowy wzory zaproszeń i kopert mogą ulegać zmianie. zamawiający zobowiązuje się dostarczyć Wykonawcy obowiązujące wzory zaproszeń i kopert drogą elektroniczną wraz z zamówieniem na kolejną pulę wydruków. Strony nie odpowiadają za opóźnienie lub niewykonanie zobowiązań z tytułu umowy, jeżeli to opóźnienie lub niewykonanie spowodowane zostało siłą wyższą. Przez siłę wyższą rozumie się w szczególności: wojnę, powstanie, klęski żywiołowe, zarządzenie władz, powódź, pożar, strajk lub lokaut. W przypadku zaistnienia siły wyższej strona dotknięta siłą wyższą bezzwłocznie poinformuje o tym fakcie drugą stronę. W przypadku rażących naruszeń obowiązków umownych, w szczególności, gdy Wykonawca nie rozpoczął wykonywania postanowień umownych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania niniejszej umowy ze skutkiem natychmiastowych. W razie gdy Ministerstwo Zdrowia nie zleci Wojewódzkiemu Ośrodkowi Koordynującemu realizacji zadania związanego z wysyłką zaproszeń, Zamawiający odstąpi od umowy, albo wstrzyma realizację tej umowy. W konsekwencji Wykonawcy nie będzie przysługiwało wynagrodzenie z tytułu realizacji umowy. Ustala się, iż umowa ulegnie rozwiązaniu w przypadku, gdy przed upływem terminu jej obowiązywania wartość zadania osiągnie maksymalne wartość brutto. Wszelkie dopuszczalne zmiany zostały opisane w projekcie umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii - Instytut Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44 -100 Gliwice Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, Budynek Techniczny, pok. 2.001.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Centrum Onkologii - Instytut Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44 -100 Gliwice Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, budynek Techniczny, pok. 2.001.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane ze środków finansowych przyznanych przez Ministerstwo Zdrowia na realizację zadań Wojewódzkiego Ośrodka Koordynującego populacyjne programy wczesnego wykrywania raka piersi oraz profilaktyki i wczesnego wykrywania raka szyjki macicy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.