eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzcianne › Przebudowa odcinka drogi powiatowej oraz przebudowa odcinka drogi gminnej we wsi Chojnowo gm. Trzcianne



Ogłoszenie z dnia 2007-08-02

Trzcianne: Przebudowa odcinka drogi powiatowej oraz przebudowa odcinka drogi gminnej we wsi Chojnowo gm. Trzcianne
Numer ogłoszenia: 133147 - 2007; data zamieszczenia: 02.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Trzcianne, ul. Wojska Polskiego 10, 19-104 Trzcianne, tel. 086 2195056 wew. 27, fax 086 2195056.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianne.ug.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka drogi powiatowej oraz przebudowa odcinka drogi gminnej we wsi Chojnowo gm. Trzcianne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni odcinków drogi gminnej i powiatowej na terenie wsi Chojnowo gm. Trzcianne tj. wykonanie nakładki z masy mineralno - asfaltowej na istniejącej nawierzchni z bruku z kamienia polnego z odcinkami poszerzeń i przedłużeń na podbudowie z kruszywa łamanego. Przewidziano również przebudowę istniejących zjazdów do bram i elementów ułatwiających odwodnienie powierzchniowe, pogłębienie rowów i wzmocnienie poboczy - wszystko wyłącznie w obecnym pasie drogowym. Zakres robót obejmuje: oczyszczenie istniejącego bruku pod nawierzchnię bitumiczną, wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni bitumicznej szerokości 4,5 (3,5) m, profilowanie obecnego pasa jezdni gruntowej/żwirowej, wykonanie na korektach łuków i przedłużeń podbudowy z kruszywa łamanego minimum 50% przekruszenia a na zjazdach z kruszywa naturalnego o średniej grubości 20 cm (w tym naprawy zadoleń lokalnych, uzupełnienia, wzmocnienia koryta i nowa podbudowa żwirowa), wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grubości wyrównania średnio 5 cm i 4 cm warstwy ścieralnej wg PN-S-96025, - uzupełnienia poboczy, czyszczenie rowów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium 14 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zmówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania art. 22 ust. 1, pkt. 1 - 3. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w zdaniu poprzednim musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 1.Potencjał ekonomiczno-finansowy: a) Dostęp do środków finansowych oszacowanych na kwotę min. 1 000 000 PLN. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców składających wspólną ofertę: Warunki określone w ppkt a) winny być spełnione łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. 2.Potencjał kadrowy: Kierownik budowy pełniący równocześnie funkcję kierownika robót dla branży drogowej posiadający co najmniej 3 lata praktyki zawodowej jako kierownik podobnych robót, legitymujący się uprawnieniami budowlanymi o odpowiedniej specjalności oraz dokumentem potwierdzającym przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Potencjał kadrowy Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek winien być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. 3. Potencjał techniczny: a) Wykonawca powinien dysponować wytwórnią mieszanek mineralno-asfaltowych wyposażoną w co najmniej jedną otaczarkę o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym z możliwością podgrzewania kruszywa. Otaczarka musi być wyposażona w automatyczny dozownik stabilizatora. Lokalizacja wytwórni w odległości zapewniającej transport mieszanki na budowę w ciągu 2 godzin (od załadunku do wyładunku), b) dysponować sprzętem do mechanicznego rozkładania mieszanki bitumicznej - 1 układarka mas bitumicznych wyposażona w sterownik elektroniczny oraz deskę wibracyjną, c) dysponować walcami stalowymi, walcami wibracyjnymi, ogumionymi po 1 sztuce, d) dysponować skrapiarką wyposażoną w urządzenia pomiarowo-kontrolne e) dysponować samochodami samowyładowczymi o ładowności min. 10 t. - 3 sztuki. Potencjał techniczny Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek winien być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. 4. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia. Doświadczenie zawodowe Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę, każdy w zakresie w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. 5. Podwykonawstwo: Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. Gwarancja jakości: Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres trzech (3) lat. Gwarancja jakości Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek winien być spełniony przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, na zasadzie kwalifikacji (spełnia - nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty. 1. Dokumenty wymagane: 1.1 Formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 2). 1.2 Dowód wniesienia wadium. 1.3 Kosztorys ofertowy, z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 3) 1.4 Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 1.5 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.7 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.8 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.9 Oświadczenie wykonawcy do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 4). Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty 1.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od kwoty 1 000 000 PLN. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1.Informacja o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia wraz z danymi na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia. Do informacji winny być dołączone uprawnienia budowlane (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o którym mowa w ustawie Prawo budowlane oraz dokument potwierdzających przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). 2.Informacja o sprzęcie i środkach transportu (posiadanym, dzierżawionym, wynajętym itp.) jakim dysponuje Wykonawca. 3.Informacja o doświadczeniu Wykonawcy oraz dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzcianne.ug.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Trzcianne, ul. Wojska Polskiego 10, 19-104 Trzcianne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Trzcianne, 19-104 Trzcianne, ul. Wojska Polskiego 10, pokój nr 19 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Priorytet III Rozwoju Lokalny Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.