eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Wykonanie projektu technicznego wymiany stojaków i kotwienia ociosu południowego w kaplicy św. Kingi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-05

Wieliczka: Wykonanie projektu technicznego wymiany stojaków i kotwienia ociosu południowego w kaplicy św. Kingi
Numer ogłoszenia: 133106 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278711, 012 2787132, faks 02 2787110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Górnictwo Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu technicznego wymiany stojaków i kotwienia ociosu południowego w kaplicy św. Kingi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie projektu technicznego wymiany stojaków i kotwienia ociosu południowego w kaplicy św. Kingi, składającego się z dwóch części: a)I część - projekt odtworzenia filara w części występujących odsłonięć ociosu południowego b)II cześć - projekt wymiany stojaków zwanego dalej Projektem technicznym, 2)opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego dla prac objętych Projektem technicznym, 3)sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji prac ujętych w opracowanym Projekcie technicznym. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi z dnia z dnia 8 czerwca 2010 r., znak: OZKr.JCH.562-830/10, stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ. I. Wykonanie projektu technicznego wymiany stojaków i kotwienia ociosu południowego w kaplicy św. Kingi. 1. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić Projekt techniczny w oparciu o Analizę geomechaniczną dla rejonu komór: Franciszek, Staszic, kaplica św. Kingi wraz z wytycznymi do sposobu ich zabezpieczenia opracowaną przez KGHM Cuprum Centrum Badawczo-Rozwojowe w lipcu 2011 r., stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Projekt techniczny powinien zawierać w szczególności: 1) cel i zakres prac projektowanych, 2) opis budowy geologicznej i warunków hydrogeologicznych rejonu zabezpieczanych wyrobisk, 3) charakterystykę zagrożeń naturalnych i spodziewanych zaburzeń geologicznych, 4) sposoby zabezpieczenia przed zagrożeniami, 5) rodzaj i typ obudowy, 6) wentylację rejonu robót, 7) rodzaj i typ maszyn, urządzeń, instalacji i materiałów dla realizacji prac zabezpieczających, 8) zasady organizacji pracy i nadzoru robót oraz wytyczne do technologii robót zabezpieczających, 9)wytyczne dotyczące sposobu opomiarowania komór po wykonaniu projektowanych prac, 10) wnioski i zalecenia, 11) załączniki mapowe. 3. Projekt techniczny winien spełniać wymogi przepisów ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. 11.163.981) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności paragraf 42 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych (Dz. U. z 2002 r. Nr 139 poz. 1169 ze zm.). 4. Projekt techniczny powinien zawierać wytyczne dla technologii robót (z założeniem uwarunkowań technicznych w Kopalni Soli Wieliczka) oraz założenia dotyczące jakości materiałów. 5. W Projekcie technicznym należy zaprojektować drogi dostawy materiałów do przebudowanego wyrobiska oraz odstawy urobku ze wskazaniem miejsc jego lokowania, w aspekcie optymalizacji kosztu projektowanych robót. 6. Na etapie sporządzania Projektu technicznego należy prowadzić ocenę i optymalizację kosztu planowanych rozwiązań projektowych. 7. Projekt techniczny winien przewidywać zastosowanie rozwiązań technicznych zapewniających długotrwałe funkcjonowanie komory jako wyrobiska przeznaczonego dla ruchu turystycznego. 8. Na wykonanie prac objętych Projektem technicznym Zamawiający wystąpi z wnioskiem o uzyskanie decyzji w sprawie pozwolenia do Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie. Wykonawca jest zobowiązany współpracować z Zamawiającym w powyższym zakresie. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania zmian, uzupełnień i poprawek opracowanego Projektu technicznego w zakresie wskazanym przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie i zaaprobowanym przez Zamawiającego. 10. Projekt techniczny zostanie wykonany i przekazany Zamawiającemu w formie: 1) pisemnego opracowania wraz załącznikami graficznymi w 5 egzemplarzach, 2) elektronicznej, na nośniku CD w formie edytowalnej w i formacie PDF w 5 egzemplarzach. II. Przedmiar robót i kosztorys inwestorski 1. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić przedmiar robót i kosztorys inwestorski w układzie kosztów rodzajowych (R+M+S) dla poszczególnych czynności przewidzianych Projektem technicznym zgodnie z Katalogiem czynności wykonywanych przy pracach zabezpieczających i likwidacyjnych w Kopalni Soli Wieliczka, zwanym dalej Katalogiem, stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. W przypadku występowania w strukturze podziału projektowanych prac czynności nie ujętych w Katalogu, Wykonawca winien o tym powiadomić Zamawiającego. 2. Kosztorys inwestorski należy wykonać w układzie tabelarycznym zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji. III. Nadzór autorski 1.Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót objętych Projektem technicznym w terminie do 36 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy. 2.Wykonawca będzie zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w ilości maksymalnej 200 godzin. 3.Nadzór autorski będzie sprawowany na zlecenia Zamawiającego. Zlecenia wykonywania nadzoru autorskiego zależeć będą od potrzeb Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z całości lub z części wymiaru godzin (prawo opcji). 4.Zlecenie wykonania nadzoru autorskiego nastąpi co najmniej na 2 dni robocze przed określonym przez Zamawiającego terminem wykonania nadzoru. Zlecenie wykonania nadzoru następować będzie pisemnie. Pisemne zlecenie zostanie jednocześnie przekazane faksem na numer wskazany przez Wykonawcę. Równocześnie Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zleceniu telefonicznie. W sytuacjach szczególnych, wymagających niezwłocznej obecności autora projektu na terenie prowadzenia robót, osoba pełniąca nadzór autorski obowiązana jest wykonać nadzór autorski w dniu powiadomienia. W takim wypadku zlecenie wykonania nadzoru autorskiego może nastąpić telefonicznie z późniejszym pisemnym potwierdzeniem dokonania zlecenia. 5.Nadzór autorski będzie wykonywany w ramach nie więcej niż 25 pobytów na terenie wykonywanych prac. 6.W ramach nadzoru autorskiego inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do: 1) czuwania w toku realizacji robót nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z projektem technicznym. W przypadku dopuszczenia przez Zamawiającego, zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedstawione w projekcie technicznym - kontrolować parametry tych materiałów i urządzeń, 2) uzupełniania lub zmiany Projektu technicznego, a także przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego dla prac objętych Projektem technicznym, 3) wyjaśniania Wykonawcy prac, objętych Projektem technicznym, wątpliwości powstałych w toku jego realizacji, 4) udziału w naradach technicznych, 5) udziału w odbiorze poszczególnych, istotnych części robót oraz odbiorze końcowym. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.10.00 - Wiertnicze usługi inżynieryjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 3 000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz stwierdzający należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług, polegających na wykonaniu projektu zabezpieczenia wyrobisk górniczych w zakładach górniczych, w których były lub są eksploatowane inne kopaliny niż węgiel kamienny, o wartości sumarycznej minimum 100 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Dowodami należytego wykonania usług są: a)poświadczenia lub dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw (np. referencje, protokoły odbioru), o których paragraf 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817), b)oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej, w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość dokonania zmiany umowy oraz warunki takiej zmiany 1.Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie, o którym mowa w ust. 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2.Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1)przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego, 2)działania siły wyższej, 3)zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 3.Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 2, nie powoduje powstania u żadnej ze stron niniejszej umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4.W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2, każdej ze stron niniejszej umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę niniejszej umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3) projekt zmiany umowy. 5.Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6.Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7.Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 8.Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony. 9.Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniawieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna Park Kingi 1 32 - 020 Wieliczka - Dzaił Zamówień Puvlicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2013 godzina 11:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna Park Kingi 1 32 - 020 Wieliczka - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.