eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zamówienie uzupełniające na usługi usuwania odpadów stałych zebranych w ramach akcji porządkowych prowadzonych przez Zamawiającego na terenie Wrocławia



Ogłoszenie z dnia 2013-07-04

Wrocław: Zamówienie uzupełniające na usługi usuwania odpadów stałych zebranych w ramach akcji porządkowych prowadzonych przez Zamawiającego na terenie Wrocławia
Numer ogłoszenia: 133101 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, w imieniu i na rzecz której działa Ekosystem Sp. z o.o., ul. Michalczyka 23, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 376 08 09, faks 71 376 08 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające na usługi usuwania odpadów stałych zebranych w ramach akcji porządkowych prowadzonych przez Zamawiającego na terenie Wrocławia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) oznakowanie kontenerów, b) zapewnienie niezbędnej ilości kontenerów potrzebnych do wykonania Zlecenia, c) udostępnienie otwartych kontenerów do zbierania odpadów o pojemności nie mniejszej niż 7 m3, d) podstawienie kontenerów w miejscach i w terminach określonych przez Zamawiającego, e) utrzymanie kontenerów w należytym stanie sanitarnym, porządkowym oraz technicznym, f) odbiór kontenerów po upływie 4 dni od daty podstawienia, g) informowanie Zamawiającego o konieczności opróżnienia i odbioru kontenerów, h) odbiór kontenerów niezwłocznie po ich napełnieniu odpadami, i) uporządkowanie terenu wokół ustawionych kontenerów oraz zapewnienie czystości i porządku w miejscu ustawienia kontenerów, j) segregowanie odebranych odpadów w celu wyselekcjonowania wszelkich odpadów o składzie jednorodnym, przydatnych do odzysku, k) załadunek odpadów na środki transportowe Wykonawcy oraz transport i rozładunek odpadów w miejscu prawnie dopuszczonym do odzysku lub unieszkodliwiania, bądź wykorzystania odpadów, l) przekazanie odebranych odpadów przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, bądź przekazanie odpadów jednostce organizacyjnej lub osobie fizycznej niebędącej przedsiębiorcą, w celu ich wykorzystania na własne potrzeby, m) przekazanie odebranych odpadów, nienadających się do odzysku lub wykorzystania, przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów (składowania), n) sporządzanie oraz przedkładanie Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań oraz wszelkiej dokumentacji sporządzanej na potrzeby ewidencji odpadów, dokumentacji wymaganej przepisami prawa w zakresie gospodarowania odpadami oraz miesięcznej dokumentacji fotograficznej potwierdzającej uporządkowanie terenu, na którym znajdowały się kontenery, o) utrzymanie czystości i porządku w trakcie wykonywanych prac..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.11.00 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Chemeko-System Sp. z o.o. Zakład Utylizacji, Recyklingu, Przerobu i Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych i Przemysłowych, ul. Jerzmanowska 4-6, 54-519 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 172368,00

  • Oferta z najniższą ceną: 172368,00 / Oferta z najwyższą ceną: 172368,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienia uzupełniającego udziela się dotychczasowemu Wykonawcy usług. Wartość zamówień uzupełniających nie przekracza 50 % wartości realizowanego zamówienia. Zamowienie te polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Ponadto zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.