eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojna › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn.:TRANSGRANICZNA SIEĆ NIEMIECKO - POLSKICH PLACÓWEK KSZTAŁCENIA I SPOTKAN LANDHOF ARCHE GROSS PINNOW - KRAJNIK GÓRNY (POLSKA) - LANDHHOF LIEPE - DĘBNO realizowanej w ramach środków programu INTERREG IVA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-10

Chojna: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn.:TRANSGRANICZNA SIEĆ NIEMIECKO - POLSKICH PLACÓWEK KSZTAŁCENIA I SPOTKAN LANDHOF ARCHE GROSS PINNOW - KRAJNIK GÓRNY (POLSKA) - LANDHHOF LIEPE - DĘBNO realizowanej w ramach środków programu INTERREG IVA
Numer ogłoszenia: 132985 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67746 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chojna, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4141485: 4141035, faks 0914141117.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn.:TRANSGRANICZNA SIEĆ NIEMIECKO - POLSKICH PLACÓWEK KSZTAŁCENIA I SPOTKAN LANDHOF ARCHE GROSS PINNOW - KRAJNIK GÓRNY (POLSKA) - LANDHHOF LIEPE - DĘBNO realizowanej w ramach środków programu INTERREG IVA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Do obowiązków Inżyniera Kontraktu należy w szczególności: 1. Reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy o realizację, a w szczególności kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją: Transgraniczna sieć niemiecko-Polskich placówek kształcenia i spotkań Landhof arche Gross Pinnow-Krajnik Górny (Polska) - Landhof Liepe - Dębno realizowanego w ramach środków programu INTERREG IVA. 2.Organizację i nadzór inwestycyjny nad inwestycją we wszystkich branżach, tj.: budowlanej, elektrycznej i sanitarnej. 3. Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj.: 2.1. Sprawdzanie posiadania i przedkładanie Zamawiającemu wymaganych od Wykonawców w Kontrakcie na Roboty ubezpieczeń i gwarancji. 2.2. Przekazanie Placu Budowy Wykonawcom Robót Budowlanych przy udziale Zamawiającego. 2.3. Przekazanie Wykonawcom Robót Budowlanych dokumentacji projektowej i innych dokumentów wymaganych przez Kontrakt na Roboty, po uprzednim przekazaniu jej Inżynierowi przez Zamawiającego. 2.4. Przekazanie Wykonawcom Robót Budowlanych zarejestrowanego Dziennika Budowy wraz z wypełnioną kartą tytułową i wpisami o podjęciu funkcji inspektora nadzoru. 2.5. Sporządzenie i przekazanie Wykonawcom Robót Budowlanych zatwierdzonego przez Zamawiającego wzoru Raportu o postępie prac oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego. 2.6. Sporządzenie i przekazanie Wykonawcom Robót Budowlanych zatwierdzonych przez Zamawiającego instrukcji określających formę, zakres i sposób obiegu wymaganych od Wykonawcy dokumentów. 2.7. Powiadomienie właściwych organów nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia robót przez Wykonawców Robót Budowlanych, stosownie do decyzji o pozwoleniu na budowę, na podstawie pełnomocnictw otrzymanych przez Zamawiającego. 2.8. Potwierdzanie pobytów autorów projektu w ramach nadzorów autorskich. 2.9. Nadzór nad postępem Kontraktu na Roboty pod względem technicznym, jakościowym, finansowym, organizacyjnym, formalnym i terminowym. 2.10. Koordynacja nadzoru archeologicznego nad prowadzeniem prac w przypadku takiej konieczności. 2.11. Informowanie Zamawiającego o wadach dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania Kontraktu na Roboty w terminach umożliwiających ich usunięcie przez właściwe Biuro Projektów bez opóźnienia terminów zakończenia poszczególnych części Kontraktów na Roboty. 2.12. Zatwierdzanie po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw przewidzianych przez Wykonawcę robót budowlanych do wbudowania, kontrola dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów. 2.13. Weryfikacja zgodności ochrony ubezpieczeniowej Wykonawców Robót Budowlanych zgodnie z postanowieniami Kontraktów na Roboty oraz egzekwowanie obowiązku przedkładania przez Wykonawców Robót Budowlanych dowodów przedłużenia ochrony ubezpieczeniowej w przypadku zawarcia umów ubezpieczenia na okres krótszy niż okres realizacji robót. 2.14. Weryfikacja projektów umów zawieranych przez Wykonawców Robót Budowlanych z podwykonawcami i rekomendowanie zgody albo odmowy zgody na zawarcie przez Wykonawcę Robót Budowlanych umowy z podwykonawcą zgodnie z art. 647(1) Kodeksu cywilnego. 2.15. Sprawdzanie zgodności dostaw urządzeń z Kontraktem na Roboty i sprawdzanie kompletności wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na ww. urządzenia oraz ich świadectw pochodzenia. 2.16. Kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót. 2.17. Zatwierdzanie zmian osób wykonujących zamówienie oraz podwykonawców zaproponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 2.18. Dołożenie wszelkich starań w celu zapewnienia terminowego zakończenia realizacji Kontraktu na Roboty przy minimalnym stopniu utrudnień dla mieszkańców oraz posiadaczy nieruchomości przyległych. 2.19. Nadzór, aby Roboty wykonywane były przy zachowaniu należytego poziomu ochrony zdrowia i bezpieczeństwa. Monitorowanie zagrożeń dla środowiska wynikających z raportów z oceny oddziaływania na środowisko w zakresie sposobu prowadzenia robót Inspektorzy nadzoru Inżyniera powinni być obecni na placu budowy (w czasie prowadzonych robót) i przebywać tam tak długo, jak tego wymaga skuteczność nadzoru. W czasie każdorazowego pobytu na terenie budowy Inspektor nadzoru ma obowiązek dokonania przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej bytności i dokonanych czynności stosownym zapisem w dzienniku budowy (w zakresie czynności powierzonych poszczególnym Inspektorom nadzoru). 2.20. Sprawdzanie wykonania robót i powiadamianie Wykonawców Robót Budowlanych o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawców, a także ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do usunięcia wad. 2.21. Administrowanie i zarządzanie Kontraktem od strony finansowej wraz z przygotowaniem finansowych i rzeczowych wskaźników postępu prac służących do monitorowania oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów finansowych i rzeczowych, kontrola budżetu, kwalifikacja kosztów, prowadzenie sprawozdawczości, sporządzanie prognoz przepływów pieniężnych zgodnie wytycznymi w zakresie sprawozdawczości INTERREG IVA. 2.22. Egzekwowanie postanowień Kontraktu, w tym określanie punktów krytycznych Kontraktu, zapewnienie wdrażania procedur jakościowych, przygotowanie i aktualizacja planów i harmonogramów rzeczowo-finansowych oraz wszelkich innych dokumentów, których przygotowanie okaże się konieczne. 2.23. Składanie raportów z postępów prac oraz płatności zgodnie z wymaganiami Zamawiającego z uwzględnieniem zasad monitorowania wymaganych przez instytucje finansujące przedmiotowy kontrakt. 2.24. Opracowanie skutecznego systemu identyfikacji i kontroli ryzyka, przygotowanie programów naprawczych w celu łagodzenia wszelkich niekorzystnych zmian dotyczących jakości, kosztów i terminów realizacji Kontraktu. 2.25. Informowanie Zamawiającego o wszystkich występujących problemach oraz problemach przewidywanych i podejmowanych działaniach zapobiegawczych lub/i naprawczych dla ich przezwyciężenia. 2.26. Ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych i zmian przedstawionych przez Wykonawców Robót Budowlanych w zakresie finansowym i rzeczowym oraz przedłożenie do decyzji Zamawiającego. 2.27. Sprawdzanie i akceptacja przejściowych i końcowych oświadczeń Wykonawców robót budowlanych o wykonaniu robót. 2.28. Sprawdzanie i akceptacja faktur VAT wystawianych przez Wykonawców robót budowlanych do zapłaty przez Zamawiającego wraz z niezbędnymi załącznikami oraz dokonywanie wszelkich niezbędnych opisów, prowadzenie zestawienia faktur z podziałem na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane. 2.29. Dokumentowanie wszelkich postępów prac oraz płatności. 2.30. Prowadzenie dokumentacji audio-wizualnej z realizacji Kontraktu w odstępach miesięcznych, w ilości niezbędnej, w formie filmów i zdjęć cyfrowych. Filmy i zdjęcia będą szczegółowo opisane i zarchiwizowane w formacie cyfrowym (nośnik DVD). 2.31. Nadzór nad montażem i utrzymaniem w należytym stanie tablic informacyjnych pamiątkowych itp. 2.32. Współpraca z Zamawiającym w zakresie informacji, promocji i konsultacji społecznych. 2.33. Organizowanie okresowych spotkań w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (minimum raz w tygodniu), sporządzanie i uzgadnianie ze stronami protokołów z tych spotkań i przekazywanie ich wszystkim uczestnikom spotkania. 2.34. Udział jako doradca techniczny podczas ewentualnych kontroli Właściwego Inspektora Nadzoru Budowlanego lub innych uprawnionych organów. 2.35. Udzielanie Wykonawcom Robót Budowlanych pomocy w zakresie uzyskiwania wszelkich koniecznych dokumentów i pozwoleń tj. weryfikacji przygotowanych dokumentów, wniosków administracyjnych, sprawdzania ich kompletności, bieżącego informowania Wykonawcy Robót o obowiązujących przepisach i procedurach formalno-prawnych i administracyjnych (ze szczególnym uwzględnieniem zmian wprowadzanych do obowiązujących przepisów). 2.36. Zapobieganie zdarzeniom mogącym prowadzić do powstania roszczeń Wykonawców Robót Budowlanych w stosunku do Zamawiającego. 2.37. W miarę możliwości doprowadzanie do polubownego rozwiązywania sporów z Wykonawcą Robót Budowlanych. 2.38. Udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wynikłych podczas realizacji Kontraktów na Roboty Budowlane. 2.39. Wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami Kontraktu na Roboty Budowlane. 2.40. Dopilnowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę robót placu budowy w przypadku odstąpienia od realizacji Kontraktu na Roboty Budowlane. 2.41. Rozliczenie Kontraktu na Roboty Budowlane w przypadku odstąpienia od jego realizacji przez Wykonawcę. 2.42. Nadzór nad próbami i rozruchem oraz weryfikacja instrukcji obsługi (gdzie jest to konieczne) wykonanych przez Wykonawców Robót Budowlanych w celu prawidłowego przejęcia ukończonych prac przez Zamawiającego. 2.43. Sprawdzenie i akceptacja wyników wszystkich prób i rozruchów przy oddaniu do eksploatacji po ich weryfikacji i uzgodnieniu z Zamawiającym. 2.44. Udział w przekazaniu przez Wykonawców Robót Budowlanych wykonanych obiektów do eksploatacji. 2.45. Sprawdzenie wymaganej dokumentacji i oświadczeń Wykonawców Robót Budowlanych w celu uzyskania pozwoleń na użytkowanie obiektów (dla których pozwolenie na użytkowanie jest wymagane) oraz współdziałanie z Zamawiającym przy uzyskaniu tych pozwoleń. 2.46. Sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, jej zatwierdzenie a następnie dostarczenie jej Zamawiającemu w formie ustalonej z Zamawiającym. 2.47. Obsługa dokumentacyjna Komisji Odbioru Końcowego powołanej przez Zamawiającego, przygotowywanie Protokołów Odbioru Robót. 2.48. Bieżące dokonywanie przeglądów placów budowy pod względem bezpieczeństwa prowadzonych robót, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego oraz sporządzenie informacji z kontroli do wiadomości Zamawiającego i Wykonawcy robót. 4. Rozliczenie inwestycji, tj.: 4.1. Przygotowanie dokumentów oraz sporządzenie dowodów OT, rekomendowanie zwrotu gwarancji wykonania, 4.2. Rozliczenie zadania pod względem finansowym ze szczególnym uwzględnieniem rozliczenia dotacji w ramach INTERREG IVA 4.3. W okresie rękojmi i gwarancji w sytuacji wystąpienia wad lub uszkodzeń, niezwłoczne stawiennictwo celem zbadania przyczyn powstania wad 4.4. Sporządzenie harmonogramu i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych 4.5. Zapewnienie stałego nadzoru w okresie rękojmi i gwarancji: a) finalizacja zadań wynikających z obowiązków na etapie budowy, b) dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia stwierdzonych wad i ich odbiór, c) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, d) organizowanie i dokonywanie przeglądów gwarancyjnych zgodnie z harmonogramem oraz na każde wezwanie Zamawiającego, e) prowadzenie dokumentacji w sprawie zgłaszania wad, f) konsekwentne egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych oraz obowiązków wynikających z rękojmi za wady od Wykonawców oraz potwierdzenie usuwania usterek, g) składanie Zamawiającemu raportów po każdym przeglądzie gwarancyjnym. 4.6. W okresie trwania gwarancji jakości i rękojmi za wady udzielonych na roboty budowlane (36 miesięcy) przybywanie w tym czasie na każde wezwanie Zamawiającego i branie udziału w czynnościach związanych z przeglądami, usuwaniem wad i usterek..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach środków programu INTERREG IVA.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMPLET INWEST S.J. Tomasz Granops, Elżbieta Prażanowska - Niebój, Al.11-go Listopada 91 K, 66-400 Gorzów Wlkp., Al. 11-go Listopada 91K, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 63960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 122877,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.