eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Najem 10 sztuk fabrycznie nowych samochodów z przeznaczeniem do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy kat. B z ich cykliczną wymianą i 1 sztuki pojazdu z przeznaczeniem do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy kat. B1 dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Wałbrzychu wraz z pakietem ubezpieczeń OC, AC, NNW i ASSISTANCE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-03

Wałbrzych: Najem 10 sztuk fabrycznie nowych samochodów z przeznaczeniem do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy kat. B z ich cykliczną wymianą i 1 sztuki pojazdu z przeznaczeniem do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy kat. B1 dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Wałbrzychu wraz z pakietem ubezpieczeń OC, AC, NNW i ASSISTANCE
Numer ogłoszenia: 132958 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Wałbrzychu , ul. Piotra Wysockiego 28, 58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 6659111, faks 74 6659121.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych: samorządowa wojewódzka osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Najem 10 sztuk fabrycznie nowych samochodów z przeznaczeniem do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy kat. B z ich cykliczną wymianą i 1 sztuki pojazdu z przeznaczeniem do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy kat. B1 dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Wałbrzychu wraz z pakietem ubezpieczeń OC, AC, NNW i ASSISTANCE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zadanie 1- najem 10 sztuk fabrycznie nowych samochodów (rok produkcji 2015) z przeznaczeniem do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy kat. B z ich trzykrotną wymianą po upływie każdych kolejnych 12 miesięcy od wydania pierwszej grupy pojazdów w ramach realizacji zamówienia na 10 sztuk fabrycznie nowych samochodów z przeznaczeniem do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy kat. B dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Wałbrzychu wraz z pakietem ubezpieczeń OC, AC, NNW i ASSISTANCE. Wszystkie oferowane pojazdy kat. B oraz pojazdy dostarczane celem ich wymiany muszą być jednej marki i jednego typu; zadanie 2 - najem jednej sztuki pojazdu z przeznaczeniem do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy kat. B1 dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Wałbrzychu wraz z pakietem ubezpieczeń OC, AC, NNW i ASSISTANCE. Szczegółowe wymagania dotyczące zadania 1, tj. samochodów przeznaczonych do egzaminowania na kategorię B prawa jazdy określa załącznik nr 1 do SIWZ, a szczegółowe wymagania dotyczące zadania 2, tj. pojazdu przeznaczonego do egzaminowania na kategorię B1 prawa jazdy określa załącznik nr 2 do SIWZ. Limit kilometrów dla wszystkich jedenastu pojazdów będących przedmiotem najmu wynosić będzie łącznie 150.000 km w skali 12 miesięcy. Za każdy dodatkowy kilometr przejechany przez najmowane pojazdy ponad wskazany limit Zamawiający zapłaci Wykonawcy dodatkowo 0,20 zł brutto. 2. Wykonawca dostarczy pojazdy do siedziby Zamawiającego w terminie do dnia 31 lipca 2015 r. 3. Wykonawca musi dostarczyć do pojazdów dodatkowy komplet opon opisany w załącznikach nr 1a i 1b do SIWZ. 4. Wspólny słownik zamówień: CPV 34110000-1 samochody osobowe. 5. Umowa zawarta będzie na okres 48 miesięcy. 6. Dostarczane pojazdy muszą być kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, a samochody dostarczane w ramach zadania nr 1 dodatkowo - fabrycznie nowe. 7. Dostarczane pojazdy będą wyposażone zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz.U. z 2015 r., poz. 305) oraz zgodnie z wymogami, o których mowa w rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. z 2012 r., poz. 995 ze zm.) w urządzenia rejestrujące obraz i dźwięk stanowiące własność Zamawiającego. Montaż tych urządzeń Zamawiający zleci w odrębnym postępowaniu. 8. W przypadku zmiany przepisów dotyczących warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia dla pojazdu przeznaczonego do nauki jazdy i egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć pojazd zastępczy zgodny ze znowelizowanymi warunkami, z wyłączeniem urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk, których nie dotyczy niniejsze postępowanie. 9. Zamawiający wymaga w okresie trwania umowy trzykrotnej wymiany samochodów w ramach zadania nr 1 (kat. B) na nowe, tej samej marki i modelu, bez istotnych zmian konstrukcyjnych, z 10 litrami paliwa w zbiorniku paliwa każdego z samochodów wraz z wymianą ogumienia odpowiednio na sezon zimowy lub letni, po upływie każdych kolejnych 12 miesięcy od wydania pierwszej grupy pojazdów w ramach realizacji zamówienia. Każdy z dostarczanych samochodów przeznaczonych do egzaminowania na kategorię B prawa jazdy musi być dostosowany do zamontowania urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk z przebiegu egzaminów, stanowiących własność Zamawiającego. 10. Montażu i demontażu urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk z przebiegu egzaminów dokonuje Zamawiający, z wyłączeniem wymian związanych z usługami serwisowymi oraz cyklicznej wymiany pojazdów, o której mowa w pkt 3.9. - kiedy to demontażu i montażu urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk z przebiegu egzaminów dokonuje Wykonawca. 11. Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego oznakowania pojazdów folią samoprzylepną, wg opisu i projektu, który stanowić będzie zał. nr 2 do wzoru umowy, a zostanie przekazany Wykonawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wykonawca wykonuje powyższe oznakowania na własny koszt. 12. Wykonawca dostarcza pojazdy do siedziby Zamawiającego. Wykonawca odpowiedzialny jest za odbiór pojazdów w przypadku ich wymiany lub konieczności dokonania naprawy z siedziby Zamawiającego. 13. Wykonawca jest obowiązany dla każdego dostarczanego pojazdu zapewnić pakiet ubezpieczeniowy OC/AC/NNW/Assistance. Ubezpieczenie NNW powinno obejmować kierującego i pasażerów z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 10.000 zł na każdą osobę. Pojazdy winny być ubezpieczone przez cały okres trwania umowy - Wykonawca odpowiada za zapewnienie ciągłości ubezpieczenia. 14. Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonywanie wszelkich czynności związanych z serwisowaniem, przeglądami, naprawami dostarczanych pojazdów niezbędnych dla ich prawidłowego użytkowania, wymianą i przechowywaniem opon oraz likwidacją szkód. Zamawiający ponosi koszty wynikające z bieżącej eksploatacji pojazdów, a w szczególności koszt paliwa, płynów do spryskiwaczy, przepalonych żarówek, naprawy uszkodzonych opon i felg. Wszelkie pozostałe koszty obciążają Wykonawcę. 15. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie serwisowe wynosi maksymalnie 24 godziny. Przez czas reakcji na zgłoszenie serwisowe Zamawiający rozumie pojawienie się na miejscu awarii pojazdu lub w miejscu gdzie pojazd aktualnie się znajduje, w granicach administracyjnych miasta Wałbrzych, serwisanta Wykonawcy. 16. W przypadku niesprawności pojazdu (wyłączenia z używania ze względu na uszkodzenia, usterki itp.) trwającej dłużej niż 24 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pojazdu zastępczego spełniającego wszelkie wymagania określone w SIWZ na czas dokonania naprawy. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu dostarczenia pojazdu zastępczego. 17 W przypadku awarii lub kolizji uniemożliwiającej korzystanie z samochodu kat. B przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w terminie 24 godzin (jeśli zgłoszenie nastąpiło do godz. 14:00 danego dnia) samochód zastępczy - przystosowany do egzaminowania na kat. B prawa jazdy, zastępczo - za pojazd podlegający naprawie. W przypadku gdy zgłoszenie nastąpiło po godz. 14:00 Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia awarii i ponownego podstawienia pojazdu w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. 18. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 19. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wykonawca załączy do oferty: specyfikację techniczną oferowanych pojazdów wraz z dodatkowymi akcesoriami; wyciąg ze świadectwa homologacji dla oferowanych w niniejszym postępowaniu pojazdów. Dokumenty te mogą zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń wiedzy w imieniu wykonawcy. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają powyższe dokumenty w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, to poświadczenia tego może dokonać albo pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, albo ten wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie, od którego dokument oryginalny pochodzi. Zamawiający wezwie uczestników, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego dokumentów, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego dokumenty zawierające błędy do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta uczestnika podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wezwie także w razie konieczności, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów. Jeśli dokumenty są sporządzone w języku obcym, to dokumentów należy załączyć tłumaczenie na język polski poświadczone przez wykonawcę..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy dostaw zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu wykonawców, którzy znajdują się w sytuacji finansowej umożliwiającej zrealizowanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 400 000 zł PLN. Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu wykonawców, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej zrealizowanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie minimum 400 000 zł PLN. Przez działalność związaną z przedmiotem zamówienia zamawiający rozumie sprzedaż, dostawę, najem, dzierżawę lub leasing pojazdów silnikowych. W przypadku, gdy wykonawcy w celu wykazania spełniania warunku wykażą się posiadaniem środków finansowych, zdolności kredytowej lub ubezpieczeniem, którego wartość podana będzie w walucie obcej, należy wartość tę przeliczyć na PLN przyjmując średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP w dniu zamieszczenia ogłoszenia o postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 2) oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ - w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, 3) dokumenty określone w pkt 3.19 SIWZ, tj. specyfikację techniczną oferowanych pojazdów wraz z dodatkowymi akcesoriami oraz wyciąg ze świadectwa homologacji dla oferowanych w niniejszym postępowaniu, 4) dokument stwierdzający prawo osoby podpisującej ofertę do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wówczas, gdy prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do CEIDG załączonych do oferty, lub w trybie art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Instalacja LPG w samochodach z przeznaczeniem do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy kat. B - 20
  • 3 - Zużycie energii przez samochody z przeznaczeniem do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy kat. B - 10
  • 4 - Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe - 10
  • 5 - Cena oferty najmu 1 sztuki pojazdu z przeznaczeniem do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy kat. B1 - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy będą wymagać formy pisemnej pod rygorem ich nieważności. 2. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewidział możliwość wprowadzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy w następujących przypadkach: 2.1 zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić z powodu: a) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w terminie wskazanym w SIWZ, b) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która to z uwagi na termin wejścia w życie przepisów wymaga odpowiedniego czasu na dostosowanie pojazdów do zmienionych wymogów technicznych; c) jeżeli uzasadnione to będzie sytuacją finansową Zamawiającego lub warunkami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego; d) jeżeli łącznie zostaną spełnione poniższe warunki, nawet jeśli opóźnienie będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca: - Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 14 dni przed upływem terminu wykonania umowy o niemożliwości wykonania w terminie przewidzianym; - Wykonawca zaproponuje nowy termin wykonania umowy; na który Zamawiający wyrazi zgodę; 2.2 Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian technicznych i technologicznych w pojazdach (zmiany sposobu spełnienia świadczenia), w przypadku gdy wystąpi: a) pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji pojazdów. Powyższe zmiany nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. b) konieczność zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 2.3 Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w zakresie zmiany terminów płatności o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie wykonawcy. 2.4 zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy może nastąpić z powodu: a) wzrostu składki ubezpieczeniowej ze względu na szkodowość lub nadmierny przebieg skutkujący zużyciem powodującym spadek wartości pojazdu; b) zmiany stawki podatku od towarów i usług, lub zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, lub zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2.5 Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w zakresie zmiany terminów płatności, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie wykonawcy. 2.6 Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany Podwykonawcy, w tym przypadku gdy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, ocena spełniania warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na moment składania ofert lub zgłoszenia zmiany przez Wykonawcę. 3 Zmiana umowy dokonana z naruszeniem art. 144 ust 1 ustawy Pzp będzie nieważna i nie wywoła skutków prawnych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.word.walbrzych.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Wałbrzychu, ul. Piotra Wysockiego 28, 58-304 Wałbrzych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2015 godzina 09:45, miejsce: WORD w Wałbrzychu, ul. Piotra Wysockiego 30, 58-304 Wałbrzych, sekretariat pokój nr 12..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.