eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranów › PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA PROJEKTU W RAMACH PROJEKTU SZERSZE HORYZONTY - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ - PROGRAM ROZWOJOWY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. POWSTAŃCÓW STYCZNIOWYCH W BARANOWIE WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-15

Baranów: PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA PROJEKTU W RAMACH PROJEKTU SZERSZE HORYZONTY - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ - PROGRAM ROZWOJOWY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. POWSTAŃCÓW STYCZNIOWYCH W BARANOWIE WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO, PODDZIAŁANIE 9.1.2 PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI
Numer ogłoszenia: 13294 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im.Powstańców Styczniowych w Baranowie , ul. Szkolna 2, 24-105 Baranów, woj. lubelskie, tel. (081) 883 49 65, faks (081) 883 49 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.gminabaranow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA PROJEKTU W RAMACH PROJEKTU SZERSZE HORYZONTY - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ - PROGRAM ROZWOJOWY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. POWSTAŃCÓW STYCZNIOWYCH W BARANOWIE WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO, PODDZIAŁANIE 9.1.2 PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji Koordynatora Projektu w projekcie Szersze horyzonty - lepsza przyszłość - program rozwojowy Szkoły Podstawowej im. Powstańców Styczniowych w Baranowie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Spełniają także następujące warunki: a) ukończone studia wyższe magisterskie prawnicze lub administracyjne; b) co najmniej dwuletni staż pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym; c) udokumentowane doświadczenie w tworzeniu, wdrażaniu lub realizacji przynajmniej jednego projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; d) posiadanie wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania cyklem projektowym - ukończone kursy, szkolenia; e) znajomość przepisów Prawa Zamówień Publicznych. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z postanowieniami siwz..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu mają dostarczyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ustawy PZP oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie. Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg załącznika nr 2 i 4 do siwz. 2. Ponadto wykonawca dołącza do oferty: 1) Dyplom ukończenia studiów wyższych magisterskich prawniczych lub administracyjnych; 2) Oświadczenie o co najmniej dwuletnim stażu pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym; 3) Oświadczenie potwierdzające posiadanie doświadczenia w tworzeniu, wdrażaniu lub realizacji co najmniej jednego projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poparte dokumentami takimi jak np. umowa o wykonywanie tych czynności, zaświadczenie, świadectwo pracy, zakres czynności do umowy itp.; 4) Zaświadczenie lub certyfikat potwierdzający ukończenie kursu lub szkolenia w zakresie zarządzania cyklem projektowym; 5) Oświadczenie o znajomości przepisów Prawa Zamówień Publicznych; 6) Kwestionariusz osobowy-załącznik nr 3 do siwz; 7) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji projektu. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm). 4. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu można przedkładać w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku oferty i oświadczeń wymagany jest dokument oryginalny. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 55
  • 2 - Doświadczenie i wykształcenie zawodowe - 45

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminabaranow.pl; www.sp.gminabaranow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. Powstańców Styczniowych w Baranowie, 24- 105 Baranów, ul. Szkolna 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa im. Powstańców Styczniowych w Baranowie, 24- 105 Baranów, ul. Szkolna 2, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.