Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-05
Łańcut: Przebudowa dróg powiatowych: nr 1 510 R Rakszawa - Wydrze - Brzóza Stadnicka w km 4+150 - 7+673 w Rakszawie
i Brzózie Stadnickiej nr 1 511 R Rakszawa - Brzóza Stadnicka w km w Rakszawie
Numer ogłoszenia: 132938 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łańcucie , ul. Polna 3b, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2257448, faks 017 2257448.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-lancut.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych: nr 1 510 R Rakszawa - Wydrze - Brzóza Stadnicka w km 4+150 - 7+673 w Rakszawie i Brzózie Stadnickiej nr 1 511 R Rakszawa - Brzóza Stadnicka w km w Rakszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dróg powiatowych: nr 1 510 R Rakszawa - Wydrze - Brzóza Stadnicka w km 4+150 - 7+673 w Rakszawie i Brzózie Stadnickiej nr 1 511 R Rakszawa - Brzóza Stadnicka w km w Rakszawie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.1. Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest pobranie od Zamawiającego specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przygotowanie oferty, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz złożenie jej w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Wszelkie pozostałe warunki i wymogi udziału, techniczne, kadrowe oraz wymagane doświadczenie w wykonywaniu podobnych prac są wymienione przez Zamawiającego w pkt 11. niniejszej specyfikacji. 9.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: 9.2.1. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m. in.: zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty ustawowe (numer przy dokumencie oznacza kolejność załączenia w ofercie) Nr 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta) Nr 4. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ze zmianami - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2006.Nr 184 poz. 1539), Nr 5. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ze zmianami - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. 2006.Nr 184 poz. 1539), Nr 6. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ze zmianami - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. 2006.Nr 184 poz. 1539), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta. Nr 7. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ze zmianami- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2006.Nr 184 poz. 1539), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta) Nr 8. Zaświadczenia: z właściwego Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składają ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta) Nr 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą odpowiedzialne za realizację zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia a także zakresy wykonywanych przez ich czynności przy realizacji zamówienia (podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta na druku stanowiącym załącznik nr 3), załączyć kopię uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Nr 10. Wykaz robót (części zamówienia), które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom ( w przypadku gdy niniejszy dokument nie dotyczy oferenta, należy złożyć stosowne oświadczenie) Nr 11. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych co najmniej jeden raz w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w jednym zadaniu odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - Podwykonawcy oddzielnie dla swojej części.) (podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta na druku stanowiącym załącznik nr 5) wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością. Nr 12. Wykaz narzędzi i sprzętu niezbędnych do wykonania zamówienia jakimi dysponuje Wykonawca (podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta na druku stanowiącym załącznik nr 4). II. Dokumenty podstawowe (numer przy dokumencie oznacza kolejność załączenia w ofercie) Nr 1. Wypełniony formularz oferty (wg załączonego wzoru Rozdział II) Nr 2. Kosztorys ofertowy. Nr 13. Dowód wpłaty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-lancut.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarzad Dróg Powiatowych w Łańcucie
37-100 Łańcut; ul. Polna 3b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarzad Dróg Powiatowych w Łańcucie 37-100 Łańcut; ul. Polna 3b.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA MODERNIZACJI OBIEKTÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
- Budowa systemu automatycznego nawadniania w parku wewnętrznym przy obiekcie Muzeum-Zamek w Łańcucie
- Remont dachu i kominów, remont łazienek i malowanie pomieszczeń w Domu Pomocy Społecznej w Łańcucie
- DOSTAWA WORKÓW FOLIOWYCH NR 1
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1055L na terenie Gminy Piszczac
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1052L na terenie Gminy Piszczac
- STOSZOWICE - BUDZÓW droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Remont drogi wojewódzkiej nr 695 na odcinku od km 6+920 do km 8+040 w m. Kosów Lacki, powiat sokołowski, województwo mazowieckie - nr postępowania 108/24
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z miejscowości Wilczyce, gmina Długołęka do miejscowości Wrocław, gmina Wrocław
- "Rozwój krytycznej infrastruktury społecznej w Rumi - budowa MOPS i Przedszkola, dostosowanie szkoły dla przedszkolaków, więcej pracowników trafi na rynek pracy, z podziałem na części".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.