eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brody › Udzielenie Gminie Brody kredytu długoterminowego na sfinansowanie inwestycji Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami Janiszowice, Zasieki, Brożek i Stacja Uzdatniania Wody w m. Zasieki etat I Stacja Uzdatniania Wody w Zasiekach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-16

Brody: Udzielenie Gminie Brody kredytu długoterminowego na sfinansowanie inwestycji Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami Janiszowice, Zasieki, Brożek i Stacja Uzdatniania Wody w m. Zasieki etat I Stacja Uzdatniania Wody w Zasiekach
Numer ogłoszenia: 13292 - 2012; data zamieszczenia: 16.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 387714 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Brodach, Ul. Rynek 2, 68-343 Brody, woj. lubuskie, tel. 068 3712155 w. 38, faks 068 3712015.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Brody kredytu długoterminowego na sfinansowanie inwestycji Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami Janiszowice, Zasieki, Brożek i Stacja Uzdatniania Wody w m. Zasieki etat I Stacja Uzdatniania Wody w Zasiekach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : udzielanie Gminie Brody kredytu długoterminowego na sfinansowanie inwestycji Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami Janiszowice, Zasieki, Brożek i Stacja Uzdatniania Wody w miejscowości Zasieki - etap I Stacja Uzdatniania Wody w Zasiekach. 1) okres kredytowania - 6 lat - zgodnie z załączonym harmonogramem spłat 2) przewidywana kwota kredytu -1.097.000,00złotych (słownie: jeden milion dziewięćdziesiąt siedem tysięcy złotych), 3) uruchomienie kredytu nastąpi w II transzach według potrzeb zamawiającego w przewidywanych terminach : I transza 14.XII.2011r. - 465.826zł II transza 30.XII.2011r.- 631.174zł 4) zastrzega się prawo do zmiany kwoty zaciągniętego kredytu. 5) oprocentowanie kredytu będzie naliczone tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, kredytodawca nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu, 6) spłata odsetek nastąpi od stycznia 2012r. i będzie dokonywana miesięcznie na ostatni dzień każdego miesiąca kalendarzowego. 7) spłata kapitału nastąpi w 24 ratach kwartalnych płatnych na ostatni dzień kwartału począwszy od 31.03.2012r. do 30.12.2017r.. 8) kredytobiorca nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą całości lub części kredytu. 9) oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 1M (obowiązującą na dzień ogłoszenia), powiększony o marżę banku, 10) prowizja bankowa z tytułu uruchomienia kredytu płatna jednorazowo w ciągu 3 dni od podpisania umowy. 11) kredytodawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 12) zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie wyłącznie weksel in blanco wystawiony przez Gminę Brody z kontrasygnatą Skarbnika wraz z deklaracją wekslową. 13) zamawiający nie będzie ponosił kosztów z tytułu aneksowania umowy, w tym w szczególności zmiany harmonogramu spłaty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Zielonej Górze, ul. Kupiecka 32C, 65-058 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 139000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 227660,63

  • Oferta z najniższą ceną: 227660,63 / Oferta z najwyższą ceną: 235520,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.