eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-25

Białystok: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Numer ogłoszenia: 132910 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96192 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku, ul. Adama Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74-39-362, faks 085 7439320, 7439254.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tonerów, atramentów, kaset, bębnów, folii, farb, matryc, nośników informacji) do urządzeń biurowych, zwanych dalej materiałami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 6-10 do SIWZ, określające potrzeby Zamawiającego. Załączniki określają typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający, rodzaj materiału zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjnej ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem. Zamawiający dopuszcza, z zastrzeżeniem ust. 12, składanie ofert na materiały jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. 3. Pod pojęciem fabrycznie nowe materiały Zamawiający rozumie materiały w 100% nowe, czyli wykonane z elementów wcześniej nieużywanych, nieregenerowane, nierefilowane ani nierefabrykowane - Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania materiałów eksploatacyjnych, których proces wytwarzania ogranicza się do czynności napełnienia, uzupełnienia samego wkładu danego materiału eksploatacyjnego (proszku, tuszu itp.) i wymiany zużytych elementów mechanicznych na nowe. Przez materiał równoważny Zamawiający rozumie materiał kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do materiału zalecanego przez producenta urządzenia. 4. Oferowane materiały muszą posiadać termin ważności (używalności) nie krótszy, niż 12 miesięcy od dnia dostawy. 5. Opakowania materiałów muszą zawierać logo i nazwę producenta, numer katalogowy (symbol), termin ważności lub datę produkcji z okresem używalności, opis zawartości (w tym wykaz urządzeń, do których przeznaczony jest dany materiał), muszą uniemożliwiać kontakt materiału z atmosferą w celu ochrony przed zawilgoceniem. 6. Równoważne materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych muszą być przeznaczone do danego urządzenia i posiadać wydajność nie mniejszą niż wydajność materiałów zalecanych przez producenta. Wydajność musi być zmierzona zgodnie z normą ISO/IEC 19752 (drukarki monochromatyczne) i ISO/IEC 19798 (drukarki kolorowe). 7. Równoważne materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych muszą być przeznaczone do danego urządzenia i muszą posiadać wydajność nie mniejszą niż wydajność materiałów zalecanych przez producenta. Wydajność musi być zmierzona zgodnie z normą ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712. 8. W przypadku, kiedy materiał zalecany przez producenta posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, produkt materiał równoważny musi posiadać analogiczny element. 9. W przypadku, gdy dostarczony materiał równoważny nie będzie odpowiadał jakością wydruków i wydajnością materiałom zalecanym przez producenta (np. blady wydruk, brudzenie papieru, mniejsza liczba wydrukowanych stron w stosunku do materiału zalecanego przez producenta) Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany tego materiału na nowy w terminie 1 dnia roboczego. 10. W przypadku uszkodzenia urządzenia, spowodowanego używaniem zaoferowanych materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia, na swój koszt, a w przypadku takiej konieczności - także do zwrotu kosztu zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy niezależnego rzeczoznawcy. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na czas wykonania naprawy, w terminie 2 dni roboczych, urządzenia zastępczego, o takich samych lub lepszych parametrach. W razie stwierdzonego przez autoryzowany serwis producenta urządzenia trwałego i uniemożliwiającego eksploatację uszkodzenia Wykonawca pokryje wszystkie koszty zakupu i dostawy nowego urządzenia, o takich samych lub lepszych parametrach. 11. W przypadku urządzeń na gwarancji - jeśli na skutek awarii urządzenia wynikłej z winy zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków. 12. Z uwagi na fakt drukowania dokumentów wizowych i paszportowych wymagane jest wycenienie i dostarczenie materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producentów tych drukarek do drukarek EPSON D 78, EPSON Stylus S/22, OKI Macroline 390 FB oraz SAMSUNG ML 3471 ND ponieważ jakość wydruku musi odpowiadać rekomendacjom Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. Ze względu na konieczność zapewnienia wysokiej jakości druku, odpornego na próby mechanicznego i chemicznego usuwania konieczne jest stosowanie materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta do drukarki atramentowej EPSON B-300, zgodnie z zaleceniem Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych. Zamawiający wyklucza możliwość zaproponowania w tych pozycjach materiałów równoważnych. 13. Zamawiający wymaga aby: 1) Wykonawca zagwarantował, że dostarczone materiały będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, należyte bezpieczeństwo oraz będą posiadały właściwe opakowanie i oznakowanie; 2) dostawy materiałów były realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy i dostarczone do siedziby Zamawiającego we wskazane miejsce w ciągu 3 dni roboczych od daty zawiadomienia Wykonawcy telefonicznie, faksem lub mailem w godz. 8:00-15:00 poniedziałek - piątek; 3) Wykonawca odbierał opakowania po zużytych materiałach. Odbiór opakowań będzie następował sukcesywnie po uzgodnieniu terminu; 4) ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę nie uległy podwyższeniu w trakcie realizacji umowy; 5) materiały były dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy. 14. Ilości wskazane w załącznikach nr 6-10 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.73.20 - Dyskietki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Mat. zał. nr 7 do SIWZ-współfinansowanie przez UE w 85% ze środków EFRR oraz 15% z budżetu państwa w ramach POPT 2007-2013. Mat. zał. nr 8 do SIWZ-finansowanie ze środków budżetu państwa na zamykanie programów perspektywy NPR 2004-2006. Mat. zał. nr 9 do SIWZ-finansowanie ze środków ujętych w ustawie budżetowej 2012 w związku z zamykaniem po roku 2008 ZPORR. Mat. zał. nr 10 do SIWZ współfinansowanie ze środków EFRR w ramach PT PWT Litwa-Polska 2007-2013 oraz ze środków budżetu państwa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Automatyka Biurowa Sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 103,, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 283092,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 307951,76

  • Oferta z najniższą ceną: 307951,76 / Oferta z najwyższą ceną: 349653,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.