eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Wałowej 5 w Wodzisławiu Śląskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-18

Wodzisław Śląski: Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Wałowej 5 w Wodzisławiu Śląskim
Numer ogłoszenia: 13284 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Wodzisław Śląski, ul. Bogumińska 4, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4590431.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Wałowej 5 w Wodzisławiu Śląskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: 1.Ocieplenie ścian zewnętrznych, 2.Ocieplenie stropodachu, 3.Ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, 4.Wymianę stolarki okiennej (częściowa), 5.Wymianę parapetów zewnętrznych, 6.Wymianę pokrycia dachu, 7.Remont instalacji c.o. 8.Remont instalacji odgromowej. oraz: wykonanie dokumentacji powykonawczej i czynności niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie zrealizowanej inwestycji, wykonanie innych robót, usług i opłat niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia i uzyskania pozwolenia na użytkowanie,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.26.14.10 - Izolowanie dachu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.14.10 - Izolowanie dachu Oryginalny kod CPV: 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.23.21.10 - 45.23.21.10 Oryginalny kod CPV: 45.21.42.10 - Szkoły podstawowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wskazać osoby z uprawnieniami i przynależnością do Izby Inżynierów Budowlanych o specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych), - wykazać się, realizacją minimum 3 zamówień w ciągu ostatnich 5 lat odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: a)wypełniony druk Oferta wraz z wskazaniem części zamówienia, której wykonanie zamierza się powierzyć podwykonawcom, b) oświadczenie z art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych, c)aktualny wypis z rejestru działalności gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, d)wykaz robót wykonanych wciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 zamówień potwierdzonych dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie zrealizowanych zadań, e)wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zadania wraz z uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budowlanych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: ppkt c, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, których wymaga zamawiający, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający dokonując oceny czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, personel członków konsorcjum - wielkości stanowiące o spełnieniu warunków zsumuje. W związku z powyższym wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów wymaganych w ppkt d, e, wykazu dokumentów. Do oferty powinny zostać załączone oddzielnie dokumenty wskazane w podpunkcie b i c w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. Wszystkie powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Oświadczenia i wykazy stanowiące integralną część oferty należy wypełnić zgodnie z załączonymi wzorami. Poza tym zamawiający żąda następujących dokumentów związanych z przedmiotem zamówienia: - Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej. Przedmiar robót określa szczegółowy opis robót i wskazuje czynności, które należy uwzględnić w cenach jednostkowych oferty, jednostki przedmiarowe ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z obliczeń. Przywołane w przedmiarze robót podstawy wycen katalogowych służą jedynie wyszczególnieniu opisu pozycji przedmiaru i nie są podstawą do wyceny robót. W przypadku gdyby zakres robót w przedmiarach nie obejmował pełnego zakresu wynikającego z dokumentacji projektowej, należy to zgłosić zamawiającemu. - Wypełniona karta gwarancyjna, - Harmonogram rzeczowo finansowy robót budowlanych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodzislaw-slaski.bip.info.pl Przetargi/zamówienia publiczne/zamówienia publiczne miasta

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wodzisław Śląski ul. Bogumińska 4 44-300 Wodzisław Śląski Wydział Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej Pani Iwona Szypuła.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Wodzisław Śląski Biuro Obsługi Klienta ul. Bogumińska 4b 44-300 Wodzisław Śląski.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.