eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › 20/2007/ZP Wykonywanie usług konserwacji, napraw i modernizacji sprzętu informatycznego w instytucjach Urzędu MON i Sztabu Generalnego WP.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-02

Warszawa: 20/2007/ZP Wykonywanie usług konserwacji, napraw i modernizacji sprzętu informatycznego w instytucjach Urzędu MON i Sztabu Generalnego WP.
Numer ogłoszenia: 132837 - 2007; data zamieszczenia: 02.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Ministerstwa Obrony Narodowej (ZO MON), ul. Puławska 4/6 (wejście od ul. Rakowieckiej 2A), 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6871745, 6871812, fax 022 6871030, 6870413.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zomon.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Obsługi MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 20/2007/ZP Wykonywanie usług konserwacji, napraw i modernizacji sprzętu informatycznego w instytucjach Urzędu MON i Sztabu Generalnego WP..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług konserwacji, napraw i modernizacji sprzętu informatycznego będącego w dyspozycji Zakładu Obsługi MON w Warszawie, którego użytkownikami są m.in. Instytucje Centralne Urzędu Ministra Obrony Narodowej oraz Sztabu Generalnego WP. Kod numeryczny wg wspólnego słownika zamówień (CPV): 50312000-5 - usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt. 1; 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) Wymagania odnoszące się do Wykonawców składających ofertę wspólnie: Wykonawcy składający ofertę wspólnie muszą spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6) Inne informacje, dokumenty i oświadczenia dotyczące sytuacji Wykonawcy i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on warunki uczestnictwa w postępowaniu: a) złoży ofertę zgodną z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przepisami ustawy, b) akceptuje warunki umowne załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zapewni noszenie przez pracowników odpowiednich ubiorów i identyfikatorów. Identyfikatory i odznaki zatrudnianych pracowników przez Wykonawcę powinny w sposób widoczny różnić się od identyfikatorów pracowników Zakładu Obsługi MON i odznak funkcjonariuszy i pracowników służb publicznych, d) spełnia wymogi w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z ustawą z dn. 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 11 poz. 95 z późn. zm.), a mianowicie: - dysponuje Pełnomocnikiem Ochrony Informacji Niejawnych przeszkolonym w zakresie ochrony informacji niejawnych, - zatrudnieni pracownicy będą posiadali poświadczenie bezpieczeństwa o dostępie do informacji niejawnej o klauzuli (poufne) wydane przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych, e) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej do wysokości co najmniej 50.000,00 zł., f) Wykonawca nie może powierzać wykonywania przedmiotowych usług pośrednikom lub podwykonawcom, 7) W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełnia stawiane warunki, musi przedstawić oświadczenie pisemne i dokumenty wyszczególnione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt.5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wszyscy Wykonawcy muszą przedstawić w swojej ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie pisemne o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1. pkt. 1-4 ustawy według wzoru stanowiącego zał. nr 1. 2. Ofertę z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Kosztorys ofertowy według wzoru stanowiącego zał. nr 3. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z powyższych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że profil działania Wykonawcy odpowiada charakterowi usługi będącej przedmiotem zamówienia oraz wskazywać osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. 5. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego zał. nr 5. 6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym imię i nazwisko pracownika ze strony Wykonawcy, który kierować będzie realizacją zamierzeń będących przedmiotem zamówienia na wzorze wg zał. nr 6. Osoba ta posiadać musi stosowny certyfikat lub inny dokument stwierdzający uprawnienia do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia. Dokument stwierdzający posiadanie tych uprawnień należy obowiązkowo dołączyć do składanej oferty. Może to być kserokopia tego dokumentu potwierdzona (za zgodność z oryginałem). 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, co najmniej do wysokości 50.000,00 złotych. Może to być kserokopia potwierdzona (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę składającego ofertę. 8. Oświadczenie pisemne, że Wykonawca dysponuje Pełnomocnikiem Ochrony Informacji Niejawnych przeszkolonym w zakresie ochrony informacji niejawnych podpisane przez Wykonawcę i Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych. 9. Oświadczenie pisemne, że w dniu podpisywania umowy osoby skierowane do wykonania zamówienia będą posiadały poświadczenie bezpieczeństwa o dostępie do informacji niejawnej o klauzuli (poufne) wydane przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych. 10. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza składania dokumentów i oświadczeń drogą elektroniczną. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zomon.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obslugi MON , Warszawa, ul. Puławska 4/6 - wejscie od ul. Rakowieckiej 2..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Zakładu Obslugi MON , Warszawa, ul. Puławska 4/6 - wejscie od ul. Rakowieckiej 2. Wejście do Zakładu poprzez biuro przepustek, które wydaje przepustkę..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.