eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016 w podziale na zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-08

Ciechanów: Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016 w podziale na zadania
Numer ogłoszenia: 132817 - 2015; data zamieszczenia: 08.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Mazowiecka 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6737814, faks 023 6725414.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016 w podziale na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie nr 1 - likwidacja śliskości zimowej i odśnieżanie ulic powiatowych miasta Glinojeck Zadanie nr 2 - świadczenie usługi piaskarką i pługiem lekkim (osprzęt wykonawcy) Zadanie nr 3 - świadczenie usługi piaskarką i pługiem lekkim (osprzęt wykonawcy) Zadanie nr 4 - świadczenie usługi piaskarką i pługiem lekkim (osprzęt wykonawcy) Zadanie nr 5 - świadczenie usługi piaskarką i pługiem lekkim (osprzęt wykonawcy) Zadanie nr 6 - świadczenie usługi równiarką drogową Zadanie nr 7 - świadczenie usługi równiarką drogową Zadanie nr 8 - świadczenie usługi równiarką drogową Zadanie nr 9 - świadczenie usługi ładowarką o poj. łyżki min. 2,5 m3 Zadanie nr 10 - świadczenie usługi ładowarką o poj. łyżki min. 2,5 m3 Zadanie nr 11 - świadczenie usługi pługiem ciężkim czołowym (osprzęt wykonawcy) Zadanie nr 12 - świadczenie usługi pługiem ciężkim czołowym (osprzęt wykonawcy) Zadanie nr 13 - świadczenie usługi ładowarką o poj. Łyżki minimum 1,0 m3 - do ładowania materiału uszorstniającego 2.Świadczenie usług na rzecz zamawiającego polegać będzie na: 1) odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg według standardów zimowego utrzymania dróg, 2) utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn wraz z obsługą przewidzianych do realizacji zamówienia, 3) zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej pojazdów i sprzętu przewidzianych do świadczenia usługi 4. Wykonawca wykonujący usługi zwalczania śliskości na terenie miasta Ciechanów i miasta Glinojeck musi dysponować materiałami uszorstniającymi zawierającymi 50% soli drogowej w ilościach zapewniających terminowe i bezusterkowe ( stosowane wg standardów) zwalczanie śliskości zimowej. W takim wypadku przy sporządzaniu oferty należy uwzględnić cenę materiału uszorstniającego. Dla pozostałych usług zwalczania śliskości materiał uszorstniający zapewnia Zamawiający.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania ocen spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania ocen spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnią ten warunek, jeśli wykażą się dysponowaniem odpowiednim i niezbędnym do wykonania zamówienia dla poszczególnych zadań potencjałem technicznym wymaganym przez zamawiającego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnią ten warunek jeśli wykażą się dysponowaniem przy realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami a dla jednostek sprzętowych posiadającymi uprawnienia operatora dla danego sprzętu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnią ten warunek, jeśli wykażą się dysponowaniem odpowiednim i niezbędnym do wykonania zamówienia dla poszczególnych zadań potencjałem technicznym wymaganym przez zamawiającego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Stosowne pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie dokumentu lub gdy nie można w jednoznaczny sposób sprawdzić, czy złożony podpis w ofercie został złożony przez osobę/y do tego umocowane. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje, ze względu na zaistniałe warunki atmosferyczne w chwili realizacji zamówienia, możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na odstawie której zostanie dokonany wybór wykonawcy w przypadkach: 1). zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy uzależnione od warunków atmosferycznych 2). zmiany ilości godzin wykonywania usług uzależnione od warunków atmosferycznych 3). zmiany wynagrodzenia (przy zmniejszeniu ilości godzin wykonywania usług lub przy zmniejszeniu kilometrów w przypadku przekazania dróg innemu zarządcy). W takim przypadku wynagrodzenie dla Wykonawcy ustalone będzie jako iloczyn oferowanej ceny jednostkowej i faktycznie wykonanej ilości usług wykazanych w raportach pracy lub kartach drogowych potwierdzonych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. 4). zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne zaakceptowane przez zamawiającego, 5). regulacje prawne wprowadzone w życie po dacie podpisania umowy, wywołujące potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, 6). zmiana zakresu części zamówienia powierzonej do wykonania przez Podwykonawców, 7). zmiana podmiotu trzeciego, na zasobach którego polega Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że nowy podmiot będzie spełniał warunki udziału w postępowaniu w tym zakresie. 2. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie. Zmiany w/w wprowadzone do umowy winny być poprzez aneks. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian należy udokumentowanie powstałej okoliczności. 4.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdciechanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg 06-400 Ciechanów ul. Mazowiecka 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2015 godzina 09:45, miejsce: siedziba Powiatowego Zarządu Dróg 06-400 Ciechanów ul. Mazowiecka 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - likwidacja śliskości zimowej i odśnieżanie ulic powiatowych miasta Glinojeck.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - świadczenie usługi piaskarką i pługiem lekkim (osprzęt wykonawcy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - świadczenie usługi piaskarką i pługiem lekkim (osprzęt wykonawcy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - świadczenie usługi piaskarką i pługiem lekkim (osprzęt wykonawcy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - świadczenie usługi piaskarką i pługiem lekkim (osprzęt wykonawcy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - świadczenie usługi równiarką drogową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - świadczenie usługi równiarką drogową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - świadczenie usługi równiarką drogową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - świadczenie usługi ładowarką o poj. łyżki min. 2,5 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 - świadczenie usługi ładowarką o poj. łyżki min. 2,5 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 - świadczenie usługi pługiem ciężkim czołowym (osprzęt wykonawcy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 - świadczenie usługi pługiem ciężkim czołowym (osprzęt wykonawcy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 13 - świadczenie usługi ładowarką o poj. Łyżki minimum 1,0 m3 - do ładowania materiału uszorstniającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.