eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › PCFE.272.25.2015 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu pn.Twoja Szansa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-03

Nowy Sącz: PCFE.272.25.2015 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu pn.: Twoja Szansa
Numer ogłoszenia: 132806 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69737 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, ul. Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 262 18 92, faks 18 262 18 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCFE.272.25.2015 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu pn.: Twoja Szansa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń łącznie dla 24 uczestników projektu pn.: Twoja Szansa, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części (Pakiety): 1) Pakiet 1: Szkolenia wewnętrzne (dedykowane) dla 23 pracowników hotelu: a) W szkoleniu uczestniczyć będą 23 osoby. b) Szkolenie będzie przeprowadzone z następujących modułów: Marketing hotelowy, Techniki efektywnej sprzedaży usług hotelowych, Standardy profesjonalnej obsługi gościa z elementami efektywnej sprzedaży, Profesjonalny menedżer gastronomii, Profesjonalny kucharz, Obsługa techniczna: Szkolenie dla kierowników i pracowników służby pięter, Księgowość: rachunkowość zarządcza, Zarząd: zarządzanie zespołem i finansami hotelu. c) Liczba godzin szkolenia: 282. d) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 27.06.2015 r. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 6.1 do specyfikacji. 2) Pakiet 2: Szkolenie detektywistyczne wraz ze szkoleniem z kierowania ruchem drogowym dla 1 osoby a) W kursie uczestniczyć będzie 1 osoba. b) Szkolenie detektywistyczne obejmuje co najmniej 65 godzin zajęć edukacyjnych. Szkolenie z zakresu kierowania ruchem drogowym obejmuje 8 godzin zajęć. c) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 27.06.2015 r. d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 6.2 do specyfikacji. 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do specyfikacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: Twoja Szansa, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1: Szkolenia wewnętrzne (dedykowane) dla 23 pracowników hotelu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADVENTOR GROUP Robert Węglarz, os. Złota Podkowa 21/4, 31-045 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30928,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69654,00

  • Oferta z najniższą ceną: 56400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69654,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.