eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › Dostawa części zamiennych do sprzętu elektronicznego, komputerowego i łączności oraz dostawę akcesoriów komputerowych i oprogramowania komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-02

Krosno Odrzańskie: Dostawa części zamiennych do sprzętu elektronicznego, komputerowego i łączności oraz dostawę akcesoriów komputerowych i oprogramowania komputerowego
Numer ogłoszenia: 132787 - 2007; data zamieszczenia: 02.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 9 Rejonowe Warsztaty Techniczne, ul. Obrońców Stalingradu 10, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3672300, fax 068 3672333.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do sprzętu elektronicznego, komputerowego i łączności oraz dostawę akcesoriów komputerowych i oprogramowania komputerowego.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa części zamiennych (fabrycznie nowych) do sprzętu elektronicznego, komputerowego i łączności oraz dostawę akcesoriów komputerowych i oprogramowania komputerowego zwanych dalej częściami zamiennymi, akcesoriami i oprogramowaniem, które zgodnie z CPV (Wspólny Słownik Zamówień) stanowią: Główny przedmiot: 32000000 - 3 - sprzęt i aparatura radiowa, telewizyjna, komunikacyjna, telekomunikacyjna i podobna, Dodatkowy przedmiot: 30217000 - 3 - części, akcesoria i wyroby do komputerów. 2.Zamawiający przewiduje złożenie ofert częściowych na poszczególne, wymienione poniżej zadania: Zadanie nr 1. - Części zamienne do sprzętu elektronicznego i łączności, Zadanie nr 2. - Części zamienne do sprzętu elektronicznego i komputerowego, Zadanie nr 3. - Części zamienne do sprzętu łączności, Zadanie nr 4. - Akcesoria komputerowe i oprogramowanie. Szczegółowy zakres każdego z zadań zawierają załączniki: Załącznik nr 1A - dla Zadania nr 1, Załącznik nr 1B - dla Zadania nr 2, Załącznik nr 1C - dla Zadania nr 3, Załącznik nr 1D - dla Zadania nr 4, 3. Zakres rzeczowy każdego z zadań obejmuje: Dostawę części zamiennych, akcesoriów i oprogramowania określonych w Załącznikach: 1A,1B,1C,1D, należy zrealizować w terminie 40 dni od daty zawarcia umowy. Dostarczenie części zamiennych, akcesoriów i oprogramowania najpóźniej do godz. 14:00 od poniedziałku do piątku. Odbiór części zamiennych, akcesoriów i oprogramowania nastąpi w obiekcie 9 Rejonowych Warsztatów Technicznych w godzinach od 7:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku. Wykonawca dostarczy części zamienne, akcesoria i oprogramowanie własnym transportem i na własne ryzyko (m.in. kwestia zabezpieczenia i ubezpieczenia przewożonych części zamiennych, akcesoriów i oprogramowania). Wydanie przedmiotu umowy będzie stwierdzone dokumentem odbioru przedmiotu dostawy, podpisanym przez obie strony, na którym będzie wpisana nazwa, rodzaj części zamiennych, akcesoriów i oprogramowania oraz numer identyfikacyjny postępowania Zamawiającego. Ustala się, iż każdorazowo, przed wydaniem przedmiotu umowy, ilość dostarczonych części zamiennych, akcesoriów i oprogramowania oraz ich zgodność z Załącznikami nr 1A,1B,1C,1D sprawdzona zostanie w siedzibie Zamawiającego przez strony. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego złej jakości dostarczonych części zamiennych, akcesoriów i oprogramowania strony sporządzają protokół wskazując w nim rodzaj stwierdzonych wad. Protokół ten stanowić będzie wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy o wymianę dostarczonego przedmiotu zamówienia (lub jego poszczególnego elementu) na nowy przedmiot zamówienia (nowy element) na własny koszt i ryzyko Wykonawcy do 14 dni od dnia zgłoszenia. Poszczególne ilości przedmiotu zamówienia wymienionego w Formularzu asortymentowo - cenowym, mogą ulec zmianie z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto umowy. Nie wszystkie rodzaje części zamiennych, akcesoriów i oprogramowanie muszą być zakupione w pełnym zakresie ilościowym.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.00.00.00 - Sprzęt i aparatura radiowa, telewizyjna, komunikacyjna, telekomunikacyjna i podobna Kod CPV wg słownika 2008: 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1. Spełniający warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia ww. wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VIII SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1 zawierające błędy do ich uzupełnienia (w wyznaczonym terminie), chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy Pzp); Uwaga: Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako terminu uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia (w wyznaczonym terminie) wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów , o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp (art. 26 ust. 4 ustawy Pzp).
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być dołączone oświadczenia i dokumenty określone poniżej, a potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - /załącznik nr 2/; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; UWAGA: Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie podmiotów uprawnionych do ich reprezentowania lub przedmiotu działalności, winni złożyć potwierdzoną kserokopię takiegoż wniosku. Jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika, do oferty musi być dołączony oryginał lub kopia pełnomocnictwa sporządzona i zawierająca informacje, określone w dziale XIV pkt. 8 SIWZ.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 9 Rejonowe Warsztaty Techniczne ul. Obrońców Stalingradu 10 66-600 Krosno Odrzańskie Fax 068 3672333.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2007 godzina 09:00, miejsce: 9 Rejonowe Warsztaty Techniczne Ul. Obrońców Stalingradu 10 66-600 Krosno Odrzańskie Budynek nr 18, kancelaria tajna - pok. 104, pierwsze piętro..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Jednostka czynna od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 do 15:00

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Części zamienne do sprzętu elektronicznego i łączności.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W tym załączniku znajduje się 36 pozycji przedmiotu zamówienia.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Części zamienne do sprzętu elektronicznego i komputerowego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W tym załączniku znajduje się 25 pozycji przedmiotu zamówienia.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 30.21.70.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Części zamienne do sprzętu łączności.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W tym załączniku znajduje się 14 pozycji przedmiotu zamówienia.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Akcesoria komputerowe i oprogramowanie.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W tym załączniku znajduje się 15 pozycji przedmiotu zamówienia.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.