eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Zakładu Analitycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-03

Puławy: Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Zakładu Analitycznego
Numer ogłoszenia: 132766 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114346 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nowych Syntez Chemicznych, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24-110 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 473 14 00, faks 81 473 14 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Zakładu Analitycznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Zakładu Analitycznego. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż: 1) dygestorium - szt. 1 Wymagane jest podłączenie dygestorium do istniejących instalacji doprowadzających media. Dla wyciągu należy wykonać pomiary wynikające z normy PN-EN 61010-1 :2011 oraz wykonać protokół pomiarów przepływu powietrza. Kolorystyka - do uzgodnienia z Zamawiającym. 2) stołu laboratoryjnego przyściennego, do mycia - szt. 1 3) stołu przyściennego pod aparaturę - szt. 2 4) stołu przejezdnego - szt. 4 5) krzesła laboratoryjnego - szt. 2 6) wózka laboratoryjnego - szt. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ. Do oferty dołączyć należy: 1. Oświadczenie o zgodności dostarczonych i zamontowanych mebli z zakresem i wymaganiami niniejszej SIWZ oraz z wymaganiami norm o których mowa w punkcie poniżej pt.- Wymagane przepisy i standardy. 2. Deklarację zgodności WE (podstawa naniesionego oznaczenia CE) - w języku polskim. 3. Atesty higieniczne na: blaty z ceramiki monolitycznej, dygestoria, meble laboratoryjne i krzesła laboratoryjne wystawione przez niezależny od producenta, uprawniony podmiot prawny. 4. Atest badań wytrzymałościowych dla krzeseł laboratoryjnych wystawiony przez niezależny od producenta, uprawniony podmiot prawny. 5. W odniesieniu do blatów z ceramiki monolitycznej dodatkowo: a) Świadectwo z Zakresu Higieny Radiacyjnej o spełnieniu wymogów z zakresu higieny radiacyjnej, b) Raport lub sprawozdanie wydane przez niezależny od producenta, uprawniony podmiot prawny określający wartość odporności na: - twardość powierzchni: wg normy DIN 101 lub równoważnej minimum 8 w skali Mohsa, - odporność na pękanie włoskowate metodą Harkorta do temperatury minimum 170oC - minimum 5 klasę odporności na plamienie wg PN - EN ISO 10545 - 14 lub równoważne - chemoodporność wg normy PN EN ISO 10545 -13 lub równoważnej na minimum 25 substancji chemicznych (w tym barwników) takich jak: 10% roztwór NH4Cl, 20% roztwór NaClO, 3% roztwór HCl, 18% roztwór HCl, KOH 30 g/l, KOH 100 g/l, 10% roztwór C6H8O7, 5% roztwór C3H6O3, czerwień kongo min. 1% , fiolet krystaliczny min. 1%, kwas siarkowy min. 96 %, kwas azotowy min 70 %, Kwas chlorowodorowy 37 %, kwas fosforowy min. 85%, wodorotlenek sodu min.40%, chloroform, toluen, fenol min 85%, eozyna min.1%, jodyna, formaldehyd min 40%, aceton, azotan srebra min. 10%, woda królewska, kwas nadchlorowy min.60 %, kwas bromowodorowy min.48%, wodorotlenek amonu, nadtlenek wodoru 6. Certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie projektowania, produkcji, sprzedaży, montażu i serwisu mebli laboratoryjnych i dygestoriów. 7. Karty katalogowe lub foldery lub wzory oferowanych mebli i dygestorium. W przypadku folderów zawierających także inne rodzaje mebli Zamawiający wymaga zaznaczenia tych, które Wykonawca oferuje w przedmiotowym postępowaniu Wymagane przepisy i standardy dotyczące mebli laboratoryjnych; 1) Deklaracja zgodności z normami: a) PN-EN 61010-1:2011 Wymagania bezpieczeństwa dotyczące elektrycznych przyrządów pomiarowych, automatyki i urządzeń laboratoryjnych. Część 1 - Wymagania ogólne , lub równoważna. b) PN-EN 60529: 2003 Stopnie ochrony zapewnianej przez obudowy (Kod IP) lub równoważna. c) PN-EN 61140: 2005 Ochrona przed porażeniem prądem elektrycznym - Wspólne aspekty instalacji i urządzeń lub równoważna. d) PN-EN 61293: 2000 Znakowanie urządzeń elektrycznych danymi znamionowymi dotyczącymi zasilania elektrycznego - Wymagania bezpieczeństwa, lub równoważna. e) PN-EN 60445: 2011 Zasady podstawowe i bezpieczeństwa przy współdziałaniu człowieka z maszyną, oznaczanie i identyfikacja - Identyfikacja zacisków urządzeń i zakończeń przewodów lub równoważna. f) PN-EN 13150: 2004 Stoły robocze dla laboratoriów. Wymiary, wymagania bezpieczeństwa i metody badań lub równoważna. g) PN-EN 14056: 2005 Meble laboratoryjne. Zalecenia dotyczące projektowania i instalowania lub równoważna. h) PN-EN 13792:2003 Kod barwny do oznaczania zaworów w obsłudze laboratoriów lub równoważna. i) PN-IEC 60364-7-713: 2005 Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych. Wymagania dotyczące specjalnych instalacji lub lokalizacji - Meble, lub równoważna. j) PN-EN 14175-2 : 2006 Wyciągi laboratoryjne ,część 2: Wymagania bezpieczeństwa i sprawności działania lub równoważna. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami a w szczególności z zachowaniem Polskich Norm, przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, oraz posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobata techniczną. Wszystkie pozycje stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Baza dostawy DDP Puławy, Magazyn Zamawiającego - według Incoterms 2010. Wymagany okres gwarancji: Minimalny wymagany okres gwarancji na meble 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru przedmioty umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZANID Grażyna Marcinkowska, Bielany Wrocławskie, ul. Atramentowa 12, Kobierzyce, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 59500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.