Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-18
Kraków: Remont i adaptacja wnętrz III i IV piętra i części parteru budynku biurowego przy ul. Mogilskiej 25 w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 132754 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, fax 012 4110118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i adaptacja wnętrz III i IV piętra i części parteru budynku biurowego przy ul. Mogilskiej 25 w Krakowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i adaptacja wnętrz III i IV piętra i części parteru budynku biurowego przy ul. Mogilskiej 25 w Krakowie. Zamówienie obejmuje między innymi: a.Roboty rozbiórkowo - porządkowe b.Roboty instalacyjne w tym; instalacje c.o. wodno - kanalizacyjne, gazowe, elektryczne, teletechniczne i antenowe, c.Roboty budowlane adaptacyjno - modernizacyjne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki ogólne 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, 2. Wymagania określone powyżej mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. II. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu . Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1.Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji kierownika budowy, który winien legitymować się uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz doświadczeniem polegającym na kierowaniu dwoma robotami budowlanymi związanymi z remontem wnętrz. 2. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie 5 lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał /zakończył/ co najmniej 2 roboty polegające na wykonaniu robót związanych z remontem wnętrz każda o wartości min. 150 000,00 PLN netto. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o wykonanie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki szczegółowe określone w pkt II.1. - II.2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w niniejszym zamówieniu, wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w niniejszym zamówieniu wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1.Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia /Potencjał kadrowy/. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszym zamówieniu. Do informacji winny być dołączone kopie wymaganych uprawnień lub odpowiadających im uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wraz z kopią uprawnień budowlanych należy przedłożyć aktualne na dzień złożenia oferty, zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r Nr 5 poz. 42.), 2. Informację o doświadczeniu wykonawcy /Doświadczenie zawodowe/. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszym zamówieniu. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 24 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt II.3. i II.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt I.2. 6. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 7.1.oświadczenie wymienione w pkt I.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców i podpisane oddzielnie przez każdego wykonawcę lub pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich wykonawców,. 7.2. dokumenty wymienione w pkt I.2. albo odpowiadające im określone w pkt II. 3. lub II.4 powinny być złożone przez każdego wykonawcę, 8. dokumenty wymienione w pkt II.1-II.2. powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszej Instrukcji dla wykonawców lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku. 9. Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać, iż pełnomocnik jest upoważniony do reprezentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 10. Wspólnicy spółki cywilnej są klasyfikowani jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w związku z tym muszą spełniać wymogi z art. 23 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - bezpłatnie na stronie internetowej - płatne za zaliczeniem pocztowym lub w kasie w siedzibie Zamawiającego koszt: 40,00 PLN..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego Mogilska 25 pokój 121.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń w Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie - 2 części
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- Usługa "Całodobowa ochrona osób i mienia świadczona na rzecz Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- KR-01/05/KPO/24, Budowa budynku Centrum Akwakultury z wyposażeniem w wystawowe akwarium morskie dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego w Balicach k/Krakowa
- DFP.271.78.2024.AB - Dostawa ściereczek włókninowych jednorazowych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac restauratorskich w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. T. Kościuszki przy ul. Jagiellońskiej 2 w Myślenicach
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Wykonanie prac restauratorskich w siedzibie głównej Starostwa Powiatowego w Myślenicach przy ul. Mikołaja Reja 13
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.