eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przebudowa pomieszczeń laboratorium w budynku przy ul. Legnickiej 12 w Ziemnicach - ETAP II; WIWagz/240/01/2009.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-30

Wrocław: Przebudowa pomieszczeń laboratorium w budynku przy ul. Legnickiej 12 w Ziemnicach - ETAP II; WIWagz/240/01/2009.
Numer ogłoszenia: 13274 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna-Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu , ul. Januszowicka 48, 50-983 Wrocław, woj. dolnośląskie, faks 071 373 27 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroc.wiw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń laboratorium w budynku przy ul. Legnickiej 12 w Ziemnicach - ETAP II; WIWagz/240/01/2009..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana - przebudowa pomieszczeń laboratorium w budynku przy ul.Legnickiej 12 w Ziemnicach, 59-220 Legnica - ETAP II. 2. Przedmiot zamówienia, zgodnie z przedmiarami robót (zał. nr 2A, 2B, 2C do SIWZ) oraz dokumentacją projektowo - opisową (zał. nr 3 do SIWZ), obejmuje remont i adaptację części pomieszczeń (w/g projektu - pomieszczenia nr 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 26), w tym: 2.1. roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe, 2.2. roboty murowe i tynkowe, 2.3. roboty posadzkowe, 2.4. okładziny sufitów płytami GK na stelażu (sufity podwieszone), 2.5. wymianę stolarki drzwiowej, 2.6. okładziny ścienne, 2.7. roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne, 2.8. roboty elektryczne, 2.9. wentylacja mechaniczna, klimatyzacja i ogrzewanie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa wadium na kwotę 10000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść zgodnie z przepisami zawartymi w art. 45 ust. 3, 6 i 7 ustawy PZP.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) ze zmianami z dnia 4 września 2008 roku (Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) - dalej zwaną ustawą PZP, a spełniający warunki zawarte w art. 22 w/w ustawy, a więc: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu; O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający następujące warunki: 2.1. określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy PZP; Uwaga! w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek musi spełnić każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; Uwaga! w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek musi spełnić każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2.3. dysponują co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, legitymującą się posiadaniem uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz legitymującą się posiadaniem aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do tej Izby. Uwaga! w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wystarczy gdy w/w warunek spełnią łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 2.4. dysponują co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, legitymującą się posiadaniem uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz legitymującą się posiadaniem aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do tej Izby. Uwaga! w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wystarczy gdy w/w warunek spełnią łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 2.5. dysponują co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, legitymującą się posiadaniem uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz legitymującą się posiadaniem aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do tej Izby. Uwaga! w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wystarczy gdy w/w warunek spełnią łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 2.6. wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonaniem robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia (minimalne wymagania - co najmniej jedna robota budowlana o wartości nie mniejszej niż 700000,00 PLN brutto); Uwaga! w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. 2.7. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wymagane dokumenty lub oświadczenia. 3.1. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 3.1.1. oświadczenie Wykonawcy (dot. art. 22 i art. 24 ustawy PZP) - zgodne w treści z zał. 5 do SIWZ. 3.1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.1.3. dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane kierownika budowy określone w pkt. 2.3., 2.4., 2.5. (uprawnienia budowlane, zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby); 3.1.4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia (minimalne wymagania - co najmniej jedna robota budowlana o wartości nie mniejszej niż 700000,00 PLN brutto), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; 3.1.5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3.2. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań do przedmiotu zamówienia (oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 3.2.1. wypełniony formularz ofertowy (oferta), zgodny w treści ze wzorem zał. nr 1 do SIWZ. 3.2.2. kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z Przedmiarami robót (zał. nr 2A, 2B, 2C do SIWZ) wraz z dokumentami realizującymi treść art. 30 ust. 5 ustawy PZP; 3.2.3. oświadczenie wykonawcy dot. treści SIWZ i Wzoru Umowy - zgodne w treści ze wzorem oświadczenia w zał. 6 do SIWZ. 3.3. Dokumenty lub oświadczenia wymagane, gdy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie. 3.3.1. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.3.2. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć dokumenty wymienione punktach od 3.1.1. do 3.1.4. wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów, które muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania właściwych podmiotów. 3.3.3. Dokumenty wymienione w punktach od 3.2.1 do 3.2.3 Wykonawcy składają wspólnie. 3.4. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów wystawionych na którykolwiek z podmiotów, lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy i/lub odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy PZP..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroc.wiw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w formie pisemnej można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego (50-983 Wrocław, ul.Januszowicka 48) lub kurierem na koszt Wykonawcy, po uprzednim złożeniu wniosku o jego wydanie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat siedziby zamawiającego przy ul. Januszowickiej 48, 50-983 Wrocław..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.