eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Sygn. akt 102/B/UU/2007 Zmiana zagospodarowania terenu w rejonie kaplicy św. Anny w Gdańsku, pomiędzy ulicami św. Trójcy - Okopowa - Toruńska, polegająca na obniżeniu terenu, budowie ścieżek parkowych, budowie ścieku kamiennego, budowie murku oporowego i

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-02

Gdańsk: Sygn. akt 102/B/UU/2007 Zmiana zagospodarowania terenu w rejonie kaplicy św. Anny w Gdańsku, pomiędzy ulicami św. Trójcy - Okopowa - Toruńska, polegająca na obniżeniu terenu, budowie ścieżek parkowych, budowie ścieku kamiennego, budowie murku oporowego i budowie zieleńca
Numer ogłoszenia: 132711 - 2007; data zamieszczenia: 02.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, fax 058 3416758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sygn. akt 102/B/UU/2007 Zmiana zagospodarowania terenu w rejonie kaplicy św. Anny w Gdańsku, pomiędzy ulicami św. Trójcy - Okopowa - Toruńska, polegająca na obniżeniu terenu, budowie ścieżek parkowych, budowie ścieku kamiennego, budowie murku oporowego i budowie zieleńca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana zagospodarowania terenu w rejonie Kaplicy Św. Anny w Gdańsku pomiędzy ulicami Św. Trójcy - Okopową- Toruńską, polegająca na obniżeniu terenu, budowie ścieżek parkowych, budowie ścieku kamiennego, budowie murku oporowego i odbudowie zieleńca według załączonej dokumentacji. Przedmiot zamówienia obejmuje: - obniżenie terenu o około 1,40m - budowę ścieżek parkowych z klinkieru - 251 m2 - budowę ścieku z kostki kamiennej - 80 m2 - budowę murku oporowego z klinkieru - 0,82 m3 - budowę zieleńca - 370 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1.oświadczy, że spełnia warunki art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1, 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Uwaga: spełnienie warunku poprzez podpisanie oświadczenia (wg wzoru) 2.posiada niezbędne doświadczenie w realizacji robót ziemnych i wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) zrealizował jako bezpośredni wykonawca roboty ziemne o łącznej: - objętości nie mniejszej niż 900 m3 wraz z zagospodarowaniem wykopu, - powierzchni z prefabrykatów betonowych nie mniejszej niż 1000m2. Wykazane roboty należy potwierdzić dokumentami np. referencjami na dowód, że zostały wykonane należycie Uwaga: spełnienie warunku opisanego poprzez: wykaz wykonanych robót (według wzoru), wskazanie objętości, powierzchni wykazanych robót oraz załączenie dokumentów (np. referencji) potwierdzających ich należyte wykonanie. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. dysponuje wykwalifikowanym personelem spełniającym wymagania Zamawiającego - wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia osobę - kierownika robót, posiadającego uprawnienia do prowadzenia robót w branży drogowej oraz minimum 3 letni staż pracy w prowadzeniu robót drogowych Uwaga: spełnienie warunku poprzez podpisanie oświadczenia przez wykonawcę (wg. wzoru), załączenie uprawnień oraz aktualnego (na dzień składania ofert) zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (OIIB).Dokumenty mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny wypis z właściwego Rejestru lub Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z informacją o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2.Udokumentowanie, że oferent posiada niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia: 2.1. Wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach (przed dniem wszczęcia postępowania) robót i ich objętości, powierzchni, o których mowa w SIWZ (wg wzoru) 2.1.a Dokumenty potwierdzające, że wykazane (dot. pkt. 2.1) zadania zostały wykonane z należytą starannością np. referencje 3. Wypełniony druk - informacje o osobach wyznaczonych do realizacji zamówienia. Spełnienie warunku opisanego w SIWZ poprzez wypełnienie zał. nr 1c SIWZ (wg. wzoru) oraz załączenie uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem (OIIB) . Dokumenty mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Oświadczenie (druk), że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania przetargowego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych i spełnia wymogi art. 22 ustawy PZP

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, bud. A, pok. nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2007 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, bud. B, sekretariat, pok. nr 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.