Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-02
Bytom: Remont bloku żywieniowego w Szkole Podstawowej Nr 5 w Bytomiu Aleja Legionów 6
Numer ogłoszenia: 132658 - 2007; data zamieszczenia: 02.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 5, Aleja Legionów 6, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2813967, fax 032 2813967.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp5-bytom.oswiata.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont bloku żywieniowego w Szkole Podstawowej Nr 5 w Bytomiu Aleja Legionów 6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont bloku żywieniowego w Szkole Podstawowej Nr 5 w Bytomiu Aleja Legionów 6 polegająca na: - modernizacji kuchni - remoncie WC dla kuchni i świetlicy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 63.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie nin. zamówienia winien wnieść wadium w wysokości 2 000 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz.1158 z późn.zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto 91 1560 10492103 0082 9353 0004 z umieszczeniem na dowodzie wpłaty hasła : Remont bloku żywieniowego SP-5 - wadium UWAGA : W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na w/w rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 5 w Bytomiu, Aleja Legionów 6 czynnym w godz. 8.00-14.00 Wadium winno być wniesione przed terminem składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wykonawcom w przypadkach określonych w art.46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i na warunkach określonych w art.46 ust.2,3 i 4 cytowanej ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art.46 ust.5 w/w ustawy. UWAGA : Wadium winno zabezpieczać cały 30 dniowy okres związania ofertą, za początek którego uważa się dzień, w którym upłynął termin do składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy pzp , tj. ,że: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Warunki szczegółowe stawiane przystępującym do przetargu. Wykonawca winien: 1)wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 pracę o wartości co najmniej 90 000 zł brutto polegającą na wykonaniu prac remontowo-budowlanych - potwierdzoną dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie, 2) wykazać, iż osoba (y), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych,gazowych, wodociągowych i kanalizacyjncyh oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualny wpis na listę Izby Inżynierów Budownictwa, 3) być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg zasady spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. W przypadku gdy warunki udziału w postępowaniu spełni więcej niż 5 wykonawców, Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia warunków (największą liczbę punktów ). Ocena dokonana będzie w następujący sposób: Za wykazanie, że wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej pracy polegającej na wykonaniu prac remontowo-budowlanych o wartości co najmniej 90 000zł brutto przyznawana będzie wykonawcy (wykonawcom działającym wspólnie) liczba punktów w następujący sposób: - za jedną wykonaną pracę - 1 punkt, - za każdą następną - 2 punkty. W wypadku uzyskania jednakowej ilości punktów o kolejności będzie decydować sumaryczna wartość wykonanych robót j.w. brutto, wyszczególnionych w załączonym przez Wykonawcę wykazie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych od wykonawcy: 1.oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2 i 3 ustawy pzp , 2. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy pzp , 3.oświadczenie, że wykonawca zapoznał się i zaakceptował warunki niniejszego postępowania, 4. aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 5. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 6. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 7. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności -oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 8.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę / osoby, 9.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, oraz (jeżeli dotyczy ). 10.pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie, 11.dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie Wzór wniosku i załączników można pobrać w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 5 41 - 902 Bytom Aleja Legionów 6 lub otrzymać na wskazany przez Wykonawcę adres. Zgodnie z art.23 w związku z art.141 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne). W przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie, winni oni ustanowić pełnomocnika zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Każdy z konsorcjantów winien obligatoryjnie załączyć do wniosku jw. oświadczenia i dokumenty określone w pkt 2 oraz od pkt.4 do pkt.6 . Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa inna osoba niż upoważniona do jego reprezentowania z mocy prawa - także pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy. Pozostałe oświadczenia i dokumenty traktowane będą jako złożone wspólnie przez całe konsorcjum i takiej będą podlegać ocenie. Zasada powyższa dotyczy również spółek cywilnych (wspólników spółki cywilnej). Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum. Forma składanych dokumentów : W/w dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy z zastrzeżeniem pełnomocnictw składanych w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczenia i dokumenty wykonawca winien - w formie pisemnej - złożyć osobiście lub przesłać na adres, jak podano w sekcji I cz. I pkt 1. Wniosek jw. winien być złożony w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie opisanej w następujący sposób: Nazwa i adres Wykonawcy Szkoła Podstawowa Nr 5 41-902 Bytom, Al.Legionów 6 WNIOSEK O DOPUSZCZENIE dot. przetargu ograniczonego na Remont bloku żywieniowego w Szkole Podstawowej Nr 5 w Bytomiu Aleja Legionów 6 NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 09.08.2007 do GODZ. 10.00
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zostanie przesłana wraz z zaproszeniem do składania ofert..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 5 41-902 Bytom Aleja Legionów 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Wykonywanie specj. badań b. pracowników zlikwidowanych kopalń, którzy narażeni byli na działanie pyłów zwłókn. i czynników rakotwórczych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. O/KWKCL Część I i II
- "Dostawa części zamiennych do aparatów regeneracyjnych tlenowych, aparatów ewakuacyjnych i przetłaczarek tlenu produkcji Faser dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK"
- "Dostawa wyrobów drewnianych, wyroby z drewna, drewno kopalniane" dla S. R. K. S.A. Oddział CZOK Część I: Dostawa wyrobów drewnianych sosnowych Część II: Dostawa wyrobów drewnianych dębowych
- Remont dachu budynku administracyjnego w Areszcie Śledczym w Bytomiu
- "Naprawa szkód wyrządzonych ruchem zakładu górniczego w nawierzchni ul. Modrzewiowej i ul. Głogowej w Radlinie - naprawa przez Przedsiębiorcę, dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWKCL
- Dozór i ochrona obiektu przy ul. Brzezińskiej 27 w Bytomiu
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont zabytkowego budynku Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu
- Wielobranżowe prace budowlane/modernizacyjne i instalacyjne na obszarze Oddziału Klinicznego Psychiatrii Wieku Rozwojowego oraz Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w DSK.
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Mszczonowie o klatkę schodową z windą - w celu dostosowania placówki oświatowej dla uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności"
- Budowa 3 klas lekcyjnych w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu oraz budowa klas lekcyjnych wraz z biblioteką w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.