To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-24
Ogłoszenie nr 13264 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.
Wiązownica: Obsługa organizacyjno - techniczna szkoleń w ramach projektu "Pomóż sobie i rodzinie".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuEFS w ramach RPO WP na laa 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 362128-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Wiązownica, krajowy numer identyfikacyjny
55167400000, ul.
Wiązownica
208,
37522
Wiązownica, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
016 622-36-31, faks
, e-mail
ugwiazownica@o2.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wiazownica.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Gmnna jednostka samorządowa-GOPS
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa organizacyjno - techniczna szkoleń w ramach projektu "Pomóż sobie i rodzinie".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GOPS.271.3.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia. 55300000-3 - usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych i wynajmu sali szkoleniowej na potrzeby szkoleń dla osób zamieszkałych na terenie gminy Wiązownica, w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze wsparcia w ramach projektu "Pomóż sobie i rodzinie". 3.1 Zadanie 1 - zapewnienie sal szkoleniowych na potrzeby szkoleń Wykonawca zapewni co najmniej 1 sale szkoleniową na terenie gminy Wiązownica z wyposażeniem w stoliki, krzesła, rzutnik multimedialny, laptop, ekran, flipczart, papier do flipczarta, markery do flipcharta. Sala powinna mieścić minimalnie 15 osób dla zajęć grupowych i powinny mieć możliwość zmiany aranżacji, tj. ustawienia krzeseł w kształcie litery "U" ze stołami oraz w kształcie litery "U" bez stołów; a) Uczestnicy korzystający z sali szkoleniowej powinni mieć dostęp do sanitariatów (WC) w trakcie szkoleń. b) Zajęcia w sali dla uczestników realizowane będą od poniedziałku do piątku, w przedziale godzinowym od 8.00 - 18.00. c) Wykonawca zapewnia warunki pracy zgodnie z przepisami bhp w trakcie przebywania uczestników szkoleń w sali. d) Na terenie budynku powinno znajdować się miejsce na swobodne zorganizowanie przerw kawowych i przerwy obiadowej (cateringu); e) Wykonawca będzie dbał o czystość w sali szkoleniowej i sanitariatach (WC). Zapewni w sali kosz na śmieci z workami, podobnie w sanitariatach kosz na śmieci, mydło w płynie, papier toaletowy i papierowe ręczniki do rąk. f) W przypadku niemożności skorzystania z sali przez Uczestników projektu lub innej nieprzewidzianej sytuacji uniemożliwiającej dostęp do sali, Wykonawca ma obowiązek bezzwłocznie zapewnić na własny koszt inną salę zlokalizowane na terenie gminy Wiązownica. g) Zamawiający przewiduje łącznie maksymalnie 192 godzin dydaktycznych (po 45 minut każda) wynajmu sali. h) Szczegółowy harmonogram miesięczny będzie przekazywany wykonawcy w terminie do 25 dnia kalendarzowego miesiąca poprzedzającego świadczenie usług pocztą elektroniczną na adres wskazany w umowie. Harmonogram zawierał będzie szczegółowy wykaz dat i godzin szkoleń. Rozliczenie godzin wynajmu sali odbywać się będzie 1 raz w miesiącu na podstawie miesięcznej faktury za świadczenie usług . i) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli realizacji zamówienia, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia miejsc siedzących w salach szkoleniowych osobom wskazanym przez Zamawiającego do przeprowadzenia kontroli realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty z tego tytułu Wykonawca musi uwzględnić w cenie złożonej oferty (maksymalnie dla dwóch osób). 3.2 Zadanie 2 - zapewnienie usług cateringowych na potrzeby szkoleń a) Wykonawca zapewni jeden obiad dwudaniowy (zupa + drugie danie + napój) każdego dnia dla każdego uczestnika szkolenia. b) Zamawiający przewiduje łącznie maksymalnie 360 obiadów dwudaniowych tj. zupa i drugie dnia plus napój, dla uczestników. c) Wykonawca zapewni serwis kawowy z poczęstunkiem (kawa mielona i rozpuszczalna, herbata, woda, śmietanka do kawy, soki, cytryna, kruche ciastka) podawany w każdym dniu zajęciowym 2 razy dziennie. d) Zamawiający przewiduje łącznie maksymalnie 720 serwisów kawowych dla uczestników. e) Szczegółowy harmonogram miesięczny będzie przekazywany wykonawcy w terminie do 25 dnia kalendarzowego miesiąca poprzedzającego świadczenie usług pocztą elektroniczną na adres wskazany w umowie. Harmonogram zawierał będzie szczegółowy wykaz dat i godzin szkoleń oraz liczb obiadów i serwisów kawowych w każdym dniu szkoleń. Rozliczenie świadczeń odbywać się będzie 1 raz w miesiącu na podstawie miesięcznej faktury za świadczenie usług f) Uwaga: Stosownie do zapisu art. 29. ust. 2.ustawy PZP Zamawiający wymaga by przy realizacji przedmiotu zamówienia w postaci usług cateringowych w Wiązownicy przez cały okres świadczenia usług tj. w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2017 roku zatrudniona było 1 osoba korzystająca ze świadczeń pomocy społecznej w Gminie Wiązownica, która równocześnie spełnia jedną z przesłanek wyrażonych w art. 1 ust. 2 ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym tj.: należy do jednej z poniżej wskazanych kategorii osób: a. bezdomnych realizujących indywidualny program wychodzenia z bezdomności, w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, b. uzależnionych od alkoholu, c. uzależnionych od narkotyków lub innych środków odurzających, d. chorych psychicznie, w rozumieniu przepisów o ochronie zdrowia psychicznego, e. długotrwale bezrobotnych w rozumieniu przepisów o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, f. zwalnianych z zakładów karnych, mających trudności w integracji ze g. środowiskiem, w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, h. uchodźców realizujących indywidualny program integracji, w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, i. osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
55300000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Obsługa organizacyjno - techniczna szkoleń w ramach projektu "Pomóż sobie i rodzinie". | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18243.90 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 21816.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WIĄZOWNICA
więcej: przetargi WIĄZOWNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.