eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązownica › Obsługa organizacyjno - techniczna szkoleń w ramach projektu "Pomóż sobie i rodzinie".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-24

Ogłoszenie nr 13264 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.

Wiązownica: Obsługa organizacyjno - techniczna szkoleń w ramach projektu "Pomóż sobie i rodzinie".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
EFS w ramach RPO WP na laa 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 362128-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Wiązownica, krajowy numer identyfikacyjny 55167400000, ul. Wiązownica  208, 37522   Wiązownica, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 016 622-36-31, faks , e-mail ugwiazownica@o2.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wiazownica.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Gmnna jednostka samorządowa-GOPS

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa organizacyjno - techniczna szkoleń w ramach projektu "Pomóż sobie i rodzinie".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GOPS.271.3.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia. 55300000-3 - usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych i wynajmu sali szkoleniowej na potrzeby szkoleń dla osób zamieszkałych na terenie gminy Wiązownica, w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze wsparcia w ramach projektu "Pomóż sobie i rodzinie". 3.1 Zadanie 1 - zapewnienie sal szkoleniowych na potrzeby szkoleń Wykonawca zapewni co najmniej 1 sale szkoleniową na terenie gminy Wiązownica z wyposażeniem w stoliki, krzesła, rzutnik multimedialny, laptop, ekran, flipczart, papier do flipczarta, markery do flipcharta. Sala powinna mieścić minimalnie 15 osób dla zajęć grupowych i powinny mieć możliwość zmiany aranżacji, tj. ustawienia krzeseł w kształcie litery "U" ze stołami oraz w kształcie litery "U" bez stołów; a) Uczestnicy korzystający z sali szkoleniowej powinni mieć dostęp do sanitariatów (WC) w trakcie szkoleń. b) Zajęcia w sali dla uczestników realizowane będą od poniedziałku do piątku, w przedziale godzinowym od 8.00 - 18.00. c) Wykonawca zapewnia warunki pracy zgodnie z przepisami bhp w trakcie przebywania uczestników szkoleń w sali. d) Na terenie budynku powinno znajdować się miejsce na swobodne zorganizowanie przerw kawowych i przerwy obiadowej (cateringu); e) Wykonawca będzie dbał o czystość w sali szkoleniowej i sanitariatach (WC). Zapewni w sali kosz na śmieci z workami, podobnie w sanitariatach kosz na śmieci, mydło w płynie, papier toaletowy i papierowe ręczniki do rąk. f) W przypadku niemożności skorzystania z sali przez Uczestników projektu lub innej nieprzewidzianej sytuacji uniemożliwiającej dostęp do sali, Wykonawca ma obowiązek bezzwłocznie zapewnić na własny koszt inną salę zlokalizowane na terenie gminy Wiązownica. g) Zamawiający przewiduje łącznie maksymalnie 192 godzin dydaktycznych (po 45 minut każda) wynajmu sali. h) Szczegółowy harmonogram miesięczny będzie przekazywany wykonawcy w terminie do 25 dnia kalendarzowego miesiąca poprzedzającego świadczenie usług pocztą elektroniczną na adres wskazany w umowie. Harmonogram zawierał będzie szczegółowy wykaz dat i godzin szkoleń. Rozliczenie godzin wynajmu sali odbywać się będzie 1 raz w miesiącu na podstawie miesięcznej faktury za świadczenie usług . i) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli realizacji zamówienia, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia miejsc siedzących w salach szkoleniowych osobom wskazanym przez Zamawiającego do przeprowadzenia kontroli realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty z tego tytułu Wykonawca musi uwzględnić w cenie złożonej oferty (maksymalnie dla dwóch osób). 3.2 Zadanie 2 - zapewnienie usług cateringowych na potrzeby szkoleń a) Wykonawca zapewni jeden obiad dwudaniowy (zupa + drugie danie + napój) każdego dnia dla każdego uczestnika szkolenia. b) Zamawiający przewiduje łącznie maksymalnie 360 obiadów dwudaniowych tj. zupa i drugie dnia plus napój, dla uczestników. c) Wykonawca zapewni serwis kawowy z poczęstunkiem (kawa mielona i rozpuszczalna, herbata, woda, śmietanka do kawy, soki, cytryna, kruche ciastka) podawany w każdym dniu zajęciowym 2 razy dziennie. d) Zamawiający przewiduje łącznie maksymalnie 720 serwisów kawowych dla uczestników. e) Szczegółowy harmonogram miesięczny będzie przekazywany wykonawcy w terminie do 25 dnia kalendarzowego miesiąca poprzedzającego świadczenie usług pocztą elektroniczną na adres wskazany w umowie. Harmonogram zawierał będzie szczegółowy wykaz dat i godzin szkoleń oraz liczb obiadów i serwisów kawowych w każdym dniu szkoleń. Rozliczenie świadczeń odbywać się będzie 1 raz w miesiącu na podstawie miesięcznej faktury za świadczenie usług f) Uwaga: Stosownie do zapisu art. 29. ust. 2.ustawy PZP Zamawiający wymaga by przy realizacji przedmiotu zamówienia w postaci usług cateringowych w Wiązownicy przez cały okres świadczenia usług tj. w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2017 roku zatrudniona było 1 osoba korzystająca ze świadczeń pomocy społecznej w Gminie Wiązownica, która równocześnie spełnia jedną z przesłanek wyrażonych w art. 1 ust. 2 ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym tj.: należy do jednej z poniżej wskazanych kategorii osób: a. bezdomnych realizujących indywidualny program wychodzenia z bezdomności, w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, b. uzależnionych od alkoholu, c. uzależnionych od narkotyków lub innych środków odurzających, d. chorych psychicznie, w rozumieniu przepisów o ochronie zdrowia psychicznego, e. długotrwale bezrobotnych w rozumieniu przepisów o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, f. zwalnianych z zakładów karnych, mających trudności w integracji ze g. środowiskiem, w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, h. uchodźców realizujących indywidualny program integracji, w rozumieniu przepisów o pomocy społecznej, i. osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 55300000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Obsługa organizacyjno - techniczna szkoleń w ramach projektu "Pomóż sobie i rodzinie".
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT18243.90
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma B-Consulting Bartłomiej Gębarowski,  ,  ul. Malczewskiego 11/49,  35-114,  Rzeszów,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21816.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15 840.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21816.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.