eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Sukcesywna dostawa gazu propan zbiornikowy do celów opałowych wraz z instalacją i dzierżawą 4 podziemnych zbiorników przeznaczonych dla obiektów Ośrodka Praktyk Teatralnych GARDZIENICE znajdujących się w miejscowości Gardzienice /powiat świdnicki, gmina Piaski, województwo lubelskie/

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-20

Lublin: Sukcesywna dostawa gazu propan zbiornikowy do celów opałowych wraz z instalacją i dzierżawą 4 podziemnych zbiorników przeznaczonych dla obiektów Ośrodka Praktyk Teatralnych GARDZIENICE znajdujących się w miejscowości Gardzienice /powiat świdnicki, gmina Piaski, województwo lubelskie/
Numer ogłoszenia: 132633 - 2014; data zamieszczenia: 20.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice" , ul. Grodzka 5a, 20-112 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 532-98-40, 532-96-37, faks 0-81 532-98-40, 532-96-37.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gardzienice.org/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa gazu propan zbiornikowy do celów opałowych wraz z instalacją i dzierżawą 4 podziemnych zbiorników przeznaczonych dla obiektów Ośrodka Praktyk Teatralnych GARDZIENICE znajdujących się w miejscowości Gardzienice /powiat świdnicki, gmina Piaski, województwo lubelskie/.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć i zainstalować 4 zbiorniki podziemne w 3 lokalizacjach, tj: a) 2 zbiorniki o pojemności 6400 l w okolicach kotłowni przy budynku Oficyny Północnej (Zamawiający dopuszcza zastosowanie zbiorników o pojemności 6700 l.) b) 1 zbiornik o pojemności 6700 l przy budynku Spichlerza (Zamawiający dopuszcza zastosowanie zbiornika o pojemności 6400 l.) c) 1 zbiornik o pojemności 2700 l w Ogrodzie Magicznym, przy budynku Sali Prób i Zgromadzeń. 2. Instalacja obejmuje dowiezienie i posadowienie w lokalizacjach przygotowanych przez Zamawiającego (przygotowana płyta betonowa, istniejące przyłącze do budynku) 4 podziemnych zbiorników na gaz, wykonanie prób szczelności wraz z uzyskaniem zgody na eksploatację stacji przez UDT - zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 1a do Umowy. Instalacja musi być prowadzona w sposób, który nie spowoduje zniszczeń dla innych obiektów należących do Zamawiającego 3. Obowiązkiem dostawcy w ramach dzierżawy jest prowadzenie całodobowego dozoru serwisowego, regularnych konserwacji, rewizji, udział w dozorach prowadzonych przez UDT (o ile są one wymagane prawem). 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać gaz płynny propan skroplony przeznaczony do celów opałowych do zainstalowanych zbiorników o następujących parametrach technicznych: a) wartość opałowa nie mniej niż 45640kJ/kg, b) zawartość siarki ogólnej nie więcej niż 0,005%, c) gęstość w temperaturze 15,6 0C nie mniej niż 0,495 t/m3. 5. Dostawy realizowane będą w oparciu o zgłoszenia Zamawiającego, w ilości 510 548 litrów w okresie realizacji umowy. Wartość powyższa jest wartością maksymalną, rzeczywista wielkość zamówienia może być mniejsza. 6. Wykonawca gwarantuje dostawy gazu w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00. Częstotliwość dostaw, zgodnie z zapotrzebowaniem. 7. Wykonawca na podstawie udzielonego mu upoważnienia zobowiązany jest do: a) reprezentowania Zamawiającego wobec dotychczasowego dostawcy w sprawach wiążących się z zakończeniem umowy z dn. 22.09.2011, której przedmiotem jest Sukcesywna dostawa gazu propan zbiornikowy wraz z instalacją i dzierżawą 4 podziemnych zbiorników przeznaczonych dla obiektów Ośrodka Praktyk Teatralnych GARDZIENICE znajdujących się w miejscowości Gardzienice, zawartej na czas do dnia 30.06.2014, w szczególności do wyegzekwowania od dotychczasowego dostawcy zapisów par. 6 ust. 3 pkt 7 umowy, tj. Wykonawca zobowiązuje się do (...) 7. demontażu zbiorników wraz z ich osprzętem na własny koszt po wygaśnięciu lub rozwiązaniu umowy. oraz par. 9 ust. 4 umowy: W przypadku zakończenia umowy lub jej rozwiązania, Wykonawca na własny koszt i własnym sprzętem odbierze od Zamawiającego gaz pozostały w zbiornikach i odkupi go od Zamawiającego po cenie określonej w §7 ust. 2 i 4..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.12.21.10 - Propan skroplony 44.61.20.00 - Pojemniki na gaz skroplony .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami gazowymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą wykonanie minimum 2 dostaw gazu propan zbiornikowy wraz z montażem zbiornika/ów o łącznej wartości zamówienia nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda (dla dostaw rozlicznych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 200 000,00 brutto każdej dostawy wg średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    1) Wykaz winien wskazywać wykonanie minimum 2 dostaw gazu propan zbiornikowy wraz z montażem zbiornika/ów o łącznej wartości zamówienia nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda (dla dostaw rozlicznych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 200 000,00 brutto każdej dostawy wg średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2) Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie minimum 2 dostaw gazu propan zbiornikowy wraz z montażem zbiornika/ów o łącznej wartości zamówienia nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda (dla dostaw rozlicznych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 200 000,00 brutto każdej dostawy wg średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy także wspólników spółki cywilnej). 4) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentacji wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 5) W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2) Zamawiający działając zgodnie z przepisami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy i określa następujące warunki takiej zmiany: a) Wartość umowy może ulec zmianie ze względu na zużycie gazu, z uwagi na warunki atmosferyczne - nieprzewidywalne skoki temperatury powietrza np. łagodne zimy. Wówczas określone w umowie wynagrodzenie może zostać zmniejszone za wykonany przedmiot umowy. b) Wartość umowy nie może przewyższać kwoty określonej w § 7 ust. 1 w przypadku zmiany wysokości podatków, w tym podatku VAT. Warunkiem takiej zmiany jest obowiązywanie innej stawki podatków, w tym podatku VAT w dniu wystawienia faktury. 3) Zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy dopuszczalna jest jedynie w okolicznościach wymienionych w ust. 2. 4) Dopuszczalne są zmiany nieistotnych postanowień umowy rozumianych w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie czy też na wyniki postępowania. 5) W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 6) Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://optgardzienice.bip.lubelskie.pl/index_a.php?id=50
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Praktyk Teatralnych Gardzienice ul. Grodzka 5a, 20-112 Lublin (I piętro - biuro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2014 godzina 15:30, miejsce: Ośrodek Praktyk Teatralnych Gardzienice ul. Grodzka 5a, 20-112 Lublin (I piętro - biuro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.