Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-04
Trzebiatów: Dostawa do zamawiającego fabrycznie nowego (nieużywanego) ciągnika rolniczego, fabrycznie nowej (nieużywanej) przyczepy rolniczej oraz fabrycznie nowego (nieużywanego) pługa odśnieżającego przystosowanego do zamontowania na przedni TUZ ww. ciągnika dla Zarządu Dróg Gminnych i Gospodarki Komunalnej w Trzebiatowie.
Numer ogłoszenia: 132626 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Gminnych i Gospodarki Komunalnej , ul. Sportowa 19, 72-320 Trzebiatów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3872623, faks 091 3872623.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do zamawiającego fabrycznie nowego (nieużywanego) ciągnika rolniczego, fabrycznie nowej (nieużywanej) przyczepy rolniczej oraz fabrycznie nowego (nieużywanego) pługa odśnieżającego przystosowanego do zamontowania na przedni TUZ ww. ciągnika dla Zarządu Dróg Gminnych i Gospodarki Komunalnej w Trzebiatowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do zamawiającego fabrycznie nowego (nieużywanego) ciągnika rolniczego, fabrycznie nowej (nieużywanej) przyczepy rolniczej oraz fabrycznie nowego (nieużywanego) pługa odśnieżającego przystosowanego do zamontowania na przedni TUZ ww. ciągnika dla Zarządu Dróg Gminnych i Gospodarki Komunalnej w Trzebiatowie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.37.00.00 - 29.37.00.00 34.22.30.00 - Przyczepy i naczepy 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1, 2, ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa: a) oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1, ustawy według wzoru określonego załącznikiem nr 3 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, Wykonawca załącza do oferty opis parametrów oferowanego sprzętu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzebiatow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Gminnych i Gospodarki Komunalnej w Trzebiatowie ul. Sportowa 19 72-320 Trzebiatów, pok. nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Gminnych i Gospodarki Komunalnej w Trzebiatowie ul. Sportowa 19 72-320 Trzebiatów pok. nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TRZEBIATOWA
- Dostawa warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Trzebiatowie
więcej: przetargi w Trzebiatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa przyczepy mobilnej ze sceną" - powt.
- Zakup piaskarki i pługa dla Zarządu Dróg Powiatowych- Zadanie 1: Zakup rozsypywarki środków chemicznych i piasku (piaskarki) - 1szt. Zadanie 2: Zakup pługa odśnieżnego typu średniego - 1szt
- Zakup sprzętu dla OSP Józefów i OSP Świdry Małe w ramach budżetu obywatelskiego
- Dostawa sprzętu utrzymania dróg do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2024 r. z podziałem na 3 zadania.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.