eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przechlewo › Remont drogi leśnej nr 1076.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-02

Przechlewo: Remont drogi leśnej nr 1076.
Numer ogłoszenia: 132610 - 2007; data zamieszczenia: 02.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Niedźwiady, ul. Dworcowa 50, 77-320 Przechlewo, tel. 059 8334371, fax 059 8334472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rdlp.szczecinek.pl/niedzwiady/przetargi.php?id=45

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi leśnej nr 1076..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi leśnej nr 1076 na odcinku 637,5 mb w leśnictwie Żołna. Zakres prac obejmuje: - równanie, profilowanie i wałowanie podłoża gruntowego na szerokości 4,5 mb, - utwardzanie nawierzchni drogi (jezdni) tłuczniem z gruzu betonowego, kruszonego o szerokości 3,0 mb, grubości 27 cm, - wykonanie pobocza o szerokości 2 x 75 cm z mieszaniny piasku i gruntu rodzimego o grubości po ubiciu 27 cm, - wykonanie urządzeń odwadniających. Wartość zamówienia od 14000 do 5278000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie pobierał wadium w wysokości: 2 340 PLN Wadium należy wnieść do dnia 22.08.2007 r. do godz. 09:30.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: Warunki art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - profil działania wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia- musi posiadać uprawnienia do wykonywania robót budowlanych drogowych; Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1. Wykonawca musi zatrudniać Kierownika Robót, który: - posiada ważne uprawnienia budowlane w przedmiotowej branży; - posiada aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Wykonawca musi dysponować pracownikami wykwalifikowanymi w branży budowlanej. 3. Wykonawca musi posiadać (dysponować) jako minimum następujący sprzęt: - spycharka o mocy min. 100 KM- 1 szt., - równiarka drogowa samojezdna o mocy min. 100 KM- 1 szt., - żuraw samojezdny min. 4 ton- 1 szt., - wał wibracyjny o masie min. 6 - 8 ton - 1 szt., - samochód samowyładowczy min. 5 ton - 1 szt., - koparka o pojemności łyżki min. 0,15-0,4 m 3 - 1 szt., - zagęszczarka wibracyjna-1 szt., - ubijak spalinowy- 1 szt., - ciągnik siodłowy z przyczepą- 1 szt., - piła motorowa łańcuchowa- 1 szt., - ciągnik kołowy 40-75 KM- 1 szt., - przyczepa skrzyniowa o ładowności min 4,5 ton, - walec ogumiony - 1 szt. - wał samojezdny od 10-13 ton- 1 szt., - rozkładarka samojezdna o szer. rob. min 2 m- 1 szt. 4. Wymaga się aby Wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 3 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (technologia nawierzchni z płyt betonowych), a ich łączna wartość wyniosła minimum 150 tys. zł. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - wymaga się aby wykonawca nie zalegał z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, - wymaga się aby wykonawca nie zalegał z opłacaniem podatków, - wymaga się aby wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie 30 tys. zł., - wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); B. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Wykonawca zrealizuje zamówienie zgodnie z opisem zamówienia i szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, Wykonawca zapewni minimum 12 miesięczną gwarancję na przedmiot zamówienia, Wykonawca załączy do oferty szczegółowy kosztorys na wykonanie niniejszego zadania. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia robót podwykonawcom. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku), b) Szczegółowy kosztorys ofertowy - zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, c) Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (z tych dokumentów powinno wynikać, kto jest pełnomocnym przedstawicielem wykonawcy), - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do oferty), e)Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z póź. zm.), (załącznik nr 2 do oferty), f) Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert h) Wykaz personelu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do oferty, odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji W szczególności należy załączyć kserokopie uprawnień budowlanych wykonawczych wyznaczonego Kierownika robót oraz jego życiorys zawodowy zawierający dane na temat jego kwalifikacji oraz dokumenty potwierdzające spełnienie podanych niżej warunków: - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w branży drogowej, - posiadanie aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. i) Wykaz sprzętu, na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do oferty, przewidzianego do realizacji zamówienia z udokumentowaniem jego posiadania. Wymaga się aby Wykonawca posiadał lub miał zapewniony dostęp ( poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna itp.) do sprawnego sprzętu gwarantującego odpowiednią jakość robót, potwierdzony dokumentami w złożonej ofercie tj. jako minimum: - spycharka o mocy min. 100 KM - 1 szt., - równiarka drogowa samojezdna o mocy min. 100 KM - 1 szt., - żuraw samojezdny min. 4 ton- 1 szt., - wał wibracyjny o masie min. 6 - 8 ton - 1 szt., - samochód samowyładowczy min. 5 ton - 1 szt., - koparka o pojemności łyżki min. 0,15-0,4 m 3 - 1 szt., - zagęszczarka wibracyjna-1 szt., - ubijak spalinowy- 1 szt., - ciągnik siodłowy z przyczepą- 1 szt., - piła motorowa łańcuchowa- 1 szt., - ciągnik kołowy 40-75 KM- 1 szt., - przyczepa skrzyniowa o ładowności min 4,5 ton, - walec ogumiony - 1 szt, - wał samojezdny od 10-13 ton- 1 szt., - rozkładarka samojezdna o szer. rob. min 2 m- 1 szt. j) Dane o doświadczeniu wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do oferty. Wymaga się aby Wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 3 roboty o charakterze o złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (technologia nawierzchni z płyt betonowych), a ich łączna wartość nie była mniejsza niż 150 tys. zł k) Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - nie mniejszą niż 30 tys. zł. - wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert l) Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium, ł) Polisę ubezpieczeniową ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, m) Projekt gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, w przypadku deklaracji wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (w formularzu ofertowym) w formie: gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, n) Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), Uwaga: Dokumenty wymienione w pkt od 6.1.a do 6.1.n, winny być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rdlp.szczecinek.pl/niedzwiady/przetargi.php?id=45

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Niedźwiady, ul. Dworcowa 50, 77-320 Przechlewo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Niedźwiady, ul. Dworcowa 50, 77-320 Przechlewo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.