eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Wykonanie modernizacji operatów ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Leszczka Mała, Leszczka Duża, Wiktorowo gm. Perlejewo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-04

Siemiatycze: Wykonanie modernizacji operatów ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Leszczka Mała, Leszczka Duża, Wiktorowo gm. Perlejewo
Numer ogłoszenia: 132608 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Siemiatyczach , ul. Legionów Piłsudskiego 3, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6552525, 6560266, faks 085 6552525.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji operatów ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Leszczka Mała, Leszczka Duża, Wiktorowo gm. Perlejewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji operatów ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Leszczka Mała, Leszczka Duża, Wiktorowo gm. Perlejewo. Kompleksowa modernizacjia ewidencji gruntów i budynków przy wykorzystaniu wektorowej mapy ewidencyjnej, wykonanej na zamówienie Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa dla potrzeb systemu LPIS obrębów : Leszczka Duża Leszczka Mała, Wiktorowo; gmina Perlejewo powiat siemiatycki , wojwództwo podlaskie. 1. Cel prac modernizacyjnych ewidencji. Celem prac modernizacyjnych jest: 1) Modyfikacja danych ewidencyjnych oraz uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencyjnych zgodnie ze standardem SWDE *), w tym: - dostosowanie danych ewidencyjnych działek do standardu SWDE, - uzupełnienie baz danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali, - nadanie obiektom bazy danych ewidencyjnych identyfikatorów, - przekształcenie map analogowych do postaci cyfrowej, z wykorzystaniem ewidencyjnej mapy wektorowej sporządzonej dla potrzeb systemu LPIS, - wykonanie niezbędnych geodezyjnych pomiarów terenowych oraz oględzin, - ustalenie właścicieli nieruchomości oraz władających, o których mowa w § 10 ust. 1 pkt. 2 i § 11 ust. 1 rozporządzenia [2.2], w oparciu o wpisy w księgach wieczystych oraz zgromadzone przez Starostę dokumenty, - ustalenie w trybie § 12 ust. 2 rozporządzenia [2.2] osób i jednostek organizacyjnych, władających gruntami o nieustalonym stanie prawnym i wydanie decyzji Starosty, - uzupełnienie danych ewidencyjnych właścicieli nieruchomości oraz władających między innymi w oparciu o informacje zawarte w systemach PESEL i REGON, - wykonanie aktualizacji użytków gruntowych i klas, - zapewnienie technicznych możliwości generowania (eksportu) danych ewidencyjnych w postaci pliku SWDE/SWING 3.0 a także importu do bazy danych plików SWDE/SWING 3.0..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, tj: 1.) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z zał. nr 4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz pn. OFERTA (załącznik nr 2 do SIWZ) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww formularz wypełniają, podpisują i składają podmioty wspólnie. W formularzu należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 2)W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności, Wykonawca przedłoży - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedłoży - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. W wykazie obowiązkowo należy umieścić dane, osoby posiadającej uprawnienie: a) uprawnienie zawodowe geodezyjne z zakresu 1 i 2 , b) uprawnienie do gleboznawczej klasyfikacji gruntów , osoba uprawniona musi być wpisana na listę uprawnionych ustaloną przez wojewodę podlaskiego. Do oferty należy dołączyć poświadczone za zgodność z oryginałem kopie w/w uprawnień . Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia . 4)Wykonawca składa - Oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do oferty . 5) Oświadczenie o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego siedziba lub miejsce zamieszkania znajdują się poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). Wszystkie muszą być wypełnione, podpisane i dołączone do oferty. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siemiatycze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dokumentację przetargową można otrzymać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Siemiatyczach , Legionów Piłsudskiego 3, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, p.228, IIp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Siemiatyczach , Legionów Piłsudskiego 3, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, p. 205 IIp.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.