eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Duszniki › Odnowa wsi Niewierz i Chełminko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-12

Duszniki: Odnowa wsi Niewierz i Chełminko
Numer ogłoszenia: 132585 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Duszniki , ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2919075, 2919400, faks 061 2919131.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa wsi Niewierz i Chełminko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa wsi Niewierz i Chełminko obejmuje roboty budowlane związane z remontem budynków świetlic wiejskich, muszli, placów i odnową boisk sportowych we wsi Niewierz i Chełminko. Szczegółowy zakres prac budowlanych obejmujących wszystkie branże określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 13.500,00 zł, jeżeli składa ofertę na część 1 ( 10.000,00 zł) i 2 (3.500,00 zł).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu 1.1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w niniejszym SIWZ 1.2.Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców 1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pobudował lub wykonywał remont co najmniej jednego obiektu publicznego o wielkości co najmniej 150 m2 powierzchni użytkowej w zakresie robót budowlanych , sanitarnych , elektrycznych z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty zostały wykonane należycie - wykaz wg wzoru w SIWZ 2) Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 3) Koszty brutto realizacji zadania wyliczone przez wykonawcę uwzględniają wszystkie zapisy załącznika nr 1 do SIWZ. 5) Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcom w części dot. robót murarskich ,tynkarskich, posadzek, malarskich . Ocena spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty i wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ, a także w wyniku ich uzupełnienia, w przypadku, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp lub w oparciu o wyjaśnienia ich treści dokonanych na podstawie art. 26 ust 4 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu ,zgodnie z art.44 ustawy Pzp i ze wzorem zał. Nr 3 SIWZ ( jeżeli podmiot nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to do oświadczenia dołącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dot. podwykonawców.) 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, a do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pobudował lub wykonał remont kapitalny co najmniej jednego obiektu publicznego o wielkości co najmniej 150 m2 powierzchni użytkowej w zakresie robót budowlanych , sanitarnych , elektrycznych z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania lub jeżeli składa ofertę tylko na część 2 to Wykonawca przedkłada dokumenty potwierdzające wykonywanie prac z odnową boisk o pow. co najmniej 100 m 2 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty zostały wykonane należycie - wykaz wg wzoru w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.duszniki.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Duszniki, ul.Sportowa 1, 64-550 Duszniki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Duszniki, ul.Sportowa 1, 64-550 Duszniki, Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.1. Modernizacje świetlic wiejskich, muszli, placów w Niewierzu i Chełminku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace budowlane zwiazane z remontem swietlic wiejskich, muszli,placów w Nieqwierzu i Chełminku. Szczegóły określa przedmiar robót, SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.45.00.00-6, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.23.10.00-4, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.31.23.10-3, 45.26.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: .2. Odnowa boisk sportowych z ogrodzeniem w Niewierzu i Chełminku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie gruntu pod budowe boiska z sianiem trawy, załozenie ogrodzenia - szczegóły określa przedmiar i specyfikacja techniczna..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.