Ogłoszenie z dnia 2007-08-02
Opole: Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej
Numer ogłoszenia: 132540 - 2007; data zamieszczenia: 02.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny, ul. Podmiejska 69, 45-574 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4562569 w. 25, fax 0-77 4563258.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklad-komunalny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego - 100% udziału j.s.t..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie: ZADANIE B - UBEZPIECZENIA MIENIA w tym:· Ubezpieczenie maszyn i urządzeń od ryzyk wszystkich wartość nie przekraczająca kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.20.00 - Usługi ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.30.00 - Usługi ubezpieczenia prawnego i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość zamówienia poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonanie zamówienia, - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, - Wykonawca wykonał/wykonuje minimum jedno zadanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców Wymagane przez Zamawiającego warunki, należy uwiarygodnić dokumentami, które muszą być dołączone do oferty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać się według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): Wraz z ofertą Wykonawca składa dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, według wzoru formularza załączonego do Specyfikacji (DRUK NR2.1) - wykaz wykonanych/wykonywanych usług - minimum jedno zadanie - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (DRUK NR 2.2), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Zezwolenie Ministra Finansów (jeżeli Wykonawca uzyskał zezwolenie przed dniem 1 stycznia 2004) lub właściwego Organu Nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem lub potwierdzenie wydane przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w przypadku rozpoczęcia działalności przed 28 sierpnia 1990 albo odpowiednie zezwolenie na wykonywanie tej działalności w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem w państwie, w którym ma swoją siedzibę lub potwierdzenie wydane przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Ponadto wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: - pełnomocnictwo/pełnomocnictwa osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy) - pełnomocnictwo/pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w przypadku, gdy są to inne osoby niż określone powyżej Zasady składania pełnomocnictw: - Pełnomocnictwa powinny wskazywać jednoznacznie, że pełnomocnictwo zostało udzielone przez osoby uprawnione do reprezentacji według dokumentów rejestrowych - w przypadku pełnomocnictw substytucyjnych (kolejnych) należy dołączyć pełnomocnictwo/pełnomocnictwa pierwotne. - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu (umowę konsorcjum), z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dołączone pełnomocnictwa należy składać w oryginałach lub odpisach (wypisach) poświadczonych za zgodność notarialnie - informację o sposobie reasekuracji zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. klauzule dodatkowe - 20
- 3. warunki ubezpieczenia (zakres i ograniczenia ochrony ubezpieczeniowej) - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zaklad-komunalny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny Sp. z o.o. Opole ul. Podmiejska 69. możliwa wysyłka pocztą..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Zakład Komunalny Sp. z o.o. Opole ul. Podmiejska 69 sekretariat I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
- Remont pokrycia dachowego w Centrum Mandatowym w Nysie (II)
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie mienia i utraty zysku Zespołu Elektrociepłowni Wrocławskich KOGENERACJA S.A.
- ubezpieczenie mienia oraz utraty zysku Elektrociepłowni "Zielona Góra" S.A.
- Ubezpieczenie majątku.
- ubezpieczenie mienia, utraty zysku, odpowiedzialności cywilnej oraz NNW/KL.
więcej: Usługi ubezpieczenia prawnego i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.